Had hem al aangepastquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan we luchtwegklachten ontwikkelen weet daar zelf alles van, maar ik gok in haar geval of pollen of gewoon verkouden
Ja zou pootje dat doen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik verwacht ergens een of ander slap voorstel van ga weg en neem je persoonlijke kluis mee naar huis oid
Ja maar ik geloof dat een maat zijn bedrijf voortzet, had hij het van de week over met Sharicequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zou pootje dat doen?
Dan zijn het wel dure maanden voor hem
Als zzp-er verdient hij een klap meer
Die gaat echt niet voor pootje zijn geld verdienenquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat een maat zijn bedrijf voortzet, had hij het van de week over met Sharice
oh na vrijdagavond ziet ze hem weerquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien zit te kijken naar een foto van haar sjefke
Ofquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:02 schreef Ireth het volgende:
"Ik wil je vragen om...."
Waarschijnlijk je bek dicht te houden tegen de andere bewoners..
Ow wacht... ze zitten misschien in de slaapkamer omdat ze het tuinmeubilair aan het plaatsen zijn
ja hij had een dealtje met hem over 25% of zoquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat echt niet voor pootje zijn geld verdienen
Jolien heeft ook nog weinig gezegd tegen Janequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Jane zit op bed met Mattheus te praten en die hoofden van Jolien en Jordy. Hilarisch. Jolien klopte ook nog ff op de knie van Jordy...Ow nu gaat Jolien leunen op de benen van Jordy.
Kinderachtig!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jolien heeft ook nog weinig gezegd tegen Jane
Jordy en jolien spraken net ook gewoon met jane en pootjequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Jane zit op bed met Mattheus te praten en die hoofden van Jolien en Jordy. Hilarisch. Jolien klopte ook nog ff op de knie van Jordy...Ow nu gaat Jolien leunen op de benen van Jordy.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of
Via de andere deur het gebouw te verlaten
Pootje ligt daar ook ergens en ik hoor ook Keanu.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jolien heeft ook nog weinig gezegd tegen Jane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |