Netjes. Hoeveel was je kwijt?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef kalinhos het volgende:
Startbewijs Rotterdam geregeldbleek ook nog van iemand te zijn die vorig jaar (als vrouw) 2:55 gelopen heeft dus ik sta ongeveer achter de Abdi’s van deze editie.
Ik heb gister mn medicatie besteld bij de huisarts, kan het zo ophalen. Ik ben vooral allergisch voor gras, dus ik kan mooi op tijd beginnen denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:30 schreef valleilijn het volgende:
Oh ja en fuck hooikoorts, het is even weer zonnig in maart en ik heb meteen een dag jeukende ogen
ah dat is hetquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:30 schreef valleilijn het volgende:
Oh ja en fuck hooikoorts, het is even weer zonnig in maart en ik heb meteen een dag jeukende ogen
Wat voor medicatie heb je? Misschien moet ik ook maar eens langs de huisarts voor iets anders dan de cetirizine van het kruidvatquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:55 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb gister mn medicatie besteld bij de huisarts, kan het zo ophalen. Ik ben vooral allergisch voor gras, dus ik kan mooi op tijd beginnen denk ik.
Hier heb ik Desloratadine, werkt als de brandweer tegen klachten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Wat voor medicatie heb je? Misschien moet ik ook maar eens langs de huisarts voor iets anders dan de cetirizine van het kruidvat
145quote:
desloratadine tabletjesquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Wat voor medicatie heb je? Misschien moet ik ook maar eens langs de huisarts voor iets anders dan de cetirizine van het kruidvat
Ik heb gisteren ook mijn eerste Vaporflies gekocht en uitgeprobeerd. En dat als Volt-stemmer! Mijn continent ten schande gebracht.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:44 schreef Evangelion het volgende:
Gisteren nieuwe vaporflies gekocht. Maar dat mag niet meer.
[ afbeelding ]
Nog steeds de enige supershoe die ik geprobeerd heb. Daar is de prijs toch net te hoog voor om te denken dat als het niet bevalt dan gebruik ik het wel voor junk miles of zo.Maar misschien mis ik daardoor wel de perfecte supershoe voor mij.
Of iets een goede marathonschoen is lijkt me ook lastig beoordelen op een kort loopje.
Terugbrengen en op dr. Mertens gaan lopen. Er zit niets anders op.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:44 schreef Evangelion het volgende:
Gisteren nieuwe vaporflies gekocht. Maar dat mag niet meer.
Succes. Ik doe de 10 en moet om 15:15. Wordt 17 graden en met die volle zon denk ik dat het nog best pittig kan zijn. Eerste dagen dat het echt ‘warm’ is dus er zullen een hoop mensen last krijgen gok ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:20 schreef core2duo het volgende:
Zondag halve marathon
Gelukkig de laatste weken nog vrij goed kunnen trainen, na een minder actieve periode vanwege de kou. Voor mij staat deze keer, na vele jaren NN CPC Loop Den Haag, de halve marathon van Parijs op het programma. Ik denk dat ik met korte mouwen ga lopen. Start is vanaf 9.15 uur en het wordt ongeveer 13 graden.
Benieuwd hoe je die vindt, begreep dat op de stadsmuren inhalen er niet echt bij isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik loop zondag de halve Vestingloop van Gorinchem.
Hij stijgt veel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:59 schreef En1gma het volgende:
Staat allemaal niet in het lijstje in de OP.![]()
Ik ga de Gulbergergen Trail doen, benieuwd hoe dat bevalt.
Die om 9:15 is wel een 1/21,1ste halve marathon.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:20 schreef core2duo het volgende:
Zondag halve marathon
Gelukkig de laatste weken nog vrij goed kunnen trainen, na een minder actieve periode vanwege de kou. Voor mij staat deze keer, na vele jaren NN CPC Loop Den Haag, de halve marathon van Parijs op het programma. Ik denk dat ik met korte mouwen ga lopen. Start is vanaf 9.15 uur en het wordt ongeveer 13 graden.
Ik loop dus niet de CPC, maar in Parijs ;-)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die om 9:15 is wel een 1/21,1ste halve marathon.
De halve start om 10:30 (wave 1)
Ah ik was nog niet helemaal wakker 😅quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:58 schreef core2duo het volgende:
[..]
Ik loop dus niet de CPC, maar in Parijs ;-)
Voor het eerst dat de CPC halve marathon in de ochtend start. Dat wordt op tijd opstaan voor de lopers 😀
Van wat ik van vorig jaar herinner controleren ze dat wel (hoge hekken om het startvak en 2 man bij de ingang). Al kunnen ze dat vast niet bijhouden op een druk moment.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het in de ochtend is. Ik start in wave 3, die maar liefst veertig minuten later start, omdat ik het kaartje van mijn vriendin overneem. Maar dat is misschien helemaal niet in mijn nadeel. Dan loop ik de eerste helft van de halve marathon met nauwelijks andere mensen op de baan, en tegen de tijd dat ik mensen ga inhalen is er hopelijk al genoeg spreiding dat het niet irritant wordt.
Toch overweeg ik ook wel bij wave 1 te gaan sneaken, maar ik weet niet of ze dat goed controleren. Ik wil een tijd onder het anderhalf uur lopen, dus ik zou sowieso wel ergens vooraan starten.
Ik baal dat ik uitgerekend vandaag en morgen rustdagen hebquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:34 schreef kalinhos het volgende:
Het wordt echt fantastisch weer komende dagen. Ik ga morgen in Dordrecht de halve marathon lopen op tempo en dan dag erna een halve marathon in mn eigen omgeving- toevallig ook Dordrecht- op laag tempo. Gaat geen PR worden denk ik maar ach, hempie en kort broekie en lekker in het zonnetje rennen
Heerlijk weer inderdaad, 19 graden! Hoe laat is de halve marathon in Dordrecht? Fijn dat je weer in korte broek kan lopen en niet meer met al die laagjes hoeft te werken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:34 schreef kalinhos het volgende:
Het wordt echt fantastisch weer komende dagen. Ik ga morgen in Dordrecht de halve marathon lopen op tempo en dan dag erna een halve marathon in mn eigen omgeving- toevallig ook Dordrecht- op laag tempo. Gaat geen PR worden denk ik maar ach, hempie en kort broekie en lekker in het zonnetje rennen
Komt dit jaar niet uit met de marathon een dag later, maar is er zeker één om te overwegen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:41 schreef YUR het volgende:
Voor de mensen die op jacht zijn naar (halve) marathons in alle provincies en het lastig vinden om Flevoland af te vinken:
Op 11 oktober wordt er eentje georganiseerd op Urk
https://www.urkmarathon.nl/
Het is ongeveer gelijk qua omrekening. Dus sub3 lijkt me realistisch als je nu wat over had en waarschijnlijk niet volledig getapered.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:59 schreef kalinhos het volgende:
Het was echt fantastisch loopweer vandaag. Moet zeggen dat ik zelf geen enorme last vd hitte had (mijn halve marathon startte 12:10) dus kon goed meelopen. Plan was eigenlijk 4:05-4:10 te lopen maar voelde me eigenlijk dusdanig goed dat het 4:04 werd en het toch een PR werd met 1:25:47. Er had wellicht nog iets bij gekund, maar volgens mijn schema moet ik morgen ook een HM lopen maar dan op heel rustig tempo (500-5:10/km) dus ik wilde daar wat voor overhouden.
Ken niet precies alle tabellen en vergelijkingen wat je moet lopen voor welke marathon eindtijd maar ik zou toch denken dat als ik de halve in minder dan 86 minuten doe, ik de hele in 179minuten zou moeten kunnen doen…
Ja klopt da is t schema wat ik vanuit de atletiek krijg en zoveel mogelijk probeer te volgen - zij weten wat ze doen denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:06 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is ongeveer gelijk qua omrekening. Dus sub3 lijkt me realistisch als je nu wat over had en waarschijnlijk niet volledig getapered.
Wel jammer om je in te houden voor een easy run morgen.
Volgens de calculator van ProRun zou je uitkomen op 03:00:04, dus klein tandje erbij nogquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:59 schreef kalinhos het volgende:
Het was echt fantastisch loopweer vandaag. Moet zeggen dat ik zelf geen enorme last vd hitte had (mijn halve marathon startte 12:10) dus kon goed meelopen. Plan was eigenlijk 4:05-4:10 te lopen maar voelde me eigenlijk dusdanig goed dat het 4:04 werd en het toch een PR werd met 1:25:47. Er had wellicht nog iets bij gekund, maar volgens mijn schema moet ik morgen ook een HM lopen maar dan op heel rustig tempo (500-5:10/km) dus ik wilde daar wat voor overhouden.
Ken niet precies alle tabellen en vergelijkingen wat je moet lopen voor welke marathon eindtijd maar ik zou toch denken dat als ik de halve in minder dan 86 minuten doe, ik de hele in 179minuten zou moeten kunnen doen…
En waarom draai je het dan niet om? Kun je meteen proberen voor je vrouw te finishen óf gelijktijdig zal ze vast nog meer waarderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:37 schreef Sport_Life het volgende:
Morgen CPC. Startvak 1 , mijn vrouw startvak 3 en zij loopt er veel langer over.
We hadden het beter om kunnen draaien,dan finishen we ongeveer gelijk.
Omdat zij in mijn startvak steeds ingehaald wordt en ik in haar startvak moet slalommen.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
En waarom draai je het dan niet om? Kun je meteen proberen voor je vrouw te finishen óf gelijktijdig zal ze vast nog meer waarderen.
Heb je wel de Toasted badge?quote:Op maandag 10 maart 2025 11:38 schreef Evangelion het volgende:
Niet eens warmte acclimatiseringspuntjes gekregen van Garmin. Kutding.
Toastyquote:
In 2023 hadden we een zomer met een dag van 38 graden, toen ben ik mijn usual wandelingetje gaan maken naar de supermarkt: badge binnenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Toasty
2 punten Registreer een activiteit wanneer het 38° C (100° F) of warmer is.
Hmm neeNiet echt op zulke heten plekken geweest de afgelopen jaren. Jij wel?
Dat ze dat aanmoedigen trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |