Heb je wel de Toasted badge?quote:Op maandag 10 maart 2025 11:38 schreef Evangelion het volgende:
Niet eens warmte acclimatiseringspuntjes gekregen van Garmin. Kutding.
Toastyquote:
In 2023 hadden we een zomer met een dag van 38 graden, toen ben ik mijn usual wandelingetje gaan maken naar de supermarkt: badge binnenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Toasty
2 punten Registreer een activiteit wanneer het 38° C (100° F) of warmer is.
Hmm neeNiet echt op zulke heten plekken geweest de afgelopen jaren. Jij wel?
Dat ze dat aanmoedigen trouwens![]()
En toen? In de bosjes?quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:29 schreef Tjacka het volgende:
Vanochtend hardgelopen en moest onderweg poepen.![]()
Yes, wel erg ongemakkelijk en niet de eerste keer. Maar volgens ChatGPT wel vrij normaal, helaas.quote:
Sinds ik standaard een paar stukkies wc-papier bij me heb hoef ik nooit meer, soort omgekeerd jinxenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Yes, wel erg ongemakkelijk en niet de eerste keer. Maar volgens ChatGPT wel vrij normaal, helaas.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Sinds ik standaard een paar stukkies wc-papier bij me heb hoef ik nooit meer, soort omgekeerd jinxen
Ik zou persoonlijk een stuk langzamer gaan lopen inderdaad, eerder 5:00/km. Zeker omdat je aansluitend nog een stuk op MT wilt lopenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:50 schreef kalinhos het volgende:
Ik twijfel over het tempo van een lange duurloop. Aanstaande zondag wil ik 32km Spijkenisse road2rotterdam lopen.
Afgelopen weekend was mijn halve marathon 1:25:45 / 4.05per km
Ik wil Rotterdam lopen op 2:59:59, dat komt neer op 4:13/km geloof ik…:
Loop ik zondag die 32km op tempo (dit zijn de pacer-groepen) :
4:30/km of
4:45/km of
5:00/km ?
Ik wilde sowieso op het eind (eindigen op de baan) nog 7 rondjes/3km eindigen op marathontempo om te kijken hoe dat voelt na 32km.
Ik ga met iemand die dezelfde marathondoelstelling heeft, maar zijn snelste halve was afgelopen zondag cpc met 1:29:20…stuk krapper dus. Hij wil 4:30/km lopen, gewoon een duurloop op tempo, maar zelf neig ik eigenlijk naar een langzamer tempo….wat is wijsheid
4:30 lijkt me te snel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:50 schreef kalinhos het volgende:
Ik twijfel over het tempo van een lange duurloop. Aanstaande zondag wil ik 32km Spijkenisse road2rotterdam lopen.
Ik wilde sowieso op het eind (eindigen op de baan) nog 7 rondjes/3km eindigen op marathontempo om te kijken hoe dat voelt na 32km.
Ik ga met iemand die dezelfde marathondoelstelling heeft, maar zijn snelste halve was afgelopen zondag cpc met 1:29:20…stuk krapper dus. Hij wil 4:30/km lopen, gewoon een duurloop op tempo, maar zelf neig ik eigenlijk naar een langzamer tempo….wat is wijsheid
Voor de marathon zal je 4:15 moeten rennen. Ik doe zelf mijn lange duurlopen 0:45 langzamer dan mijn beoogde marathontempo; ik zou je dus 5:00 aanraden, maar 4:45 moet ook prima kunnen als je goed herstelt van je lopen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:50 schreef kalinhos het volgende:
Deze heeft nog plekquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:22 schreef core2duo het volgende:
Het wordt steeds gekker met de populariteit van loopevenementen. Soms moet je de facto al voor opening inschrijvingstermijn hebben besloten om mee te gaan doen. Het lijkt dat er voor massa-evenementen (in dit geval de 20 km door Brussel) een soort FOMO-effect optreedt.
https://www.gva.be/binnen(...)inuten/48623951.html
Na de halve marathon van Parijs heb ik het voor nu even gezien :-)
Nog gepoept?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:19 schreef Nober het volgende:
Laatste uurloopje voltooid nu bijna drie dagen rust tot m'n vierde Halve Marathon.
Ik denk dat ik op gewone carbonloze schoenen ga lopen want ben erg benieuwd wat voor tijd er dan uit komt.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk een stuk langzamer gaan lopen inderdaad, eerder 5:00/km. Zeker omdat je aansluitend nog een stuk op MT wilt lopen
quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
4:30 lijkt me te snel.
4:45 en 5:00 allebei OK. Met pacer en gezelschap zou het wel makkelijker moeten zijn dan normaal dus dan zou ik neigen naar 4:45, maar dat is persoonlijk.
Dank voor de tips, ik ga denk ik voor 4:45 als alles goed voeltquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de marathon zal je 4:15 moeten rennen. Ik doe zelf mijn lange duurlopen 0:45 langzamer dan mijn beoogde marathontempo; ik zou je dus 5:00 aanraden, maar 4:45 moet ook prima kunnen als je goed herstelt van je lopen.
Ik wil op de marathon 4:30 rennen, en doe mijn duurlopen op 5:15 (en vaak zelfs langzamer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |