quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Je moet er op gaan zitten en ze niet opeten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
zo veel gevreten dat je niet meer je hobby kan uitvoeren,
En dan nog geen motivatie om af te vallenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
zo veel gevreten dat je niet meer je hobby kan uitvoeren,
hoe weet je datquote:
daar ging het normalequote:
bij mij ging er ook een wenkbrauw omhoogquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:06 schreef Evangelion het volgende:
Ex-alcoholist maar slikt nog steeds de slokken wijn door, want dat telt niet.
ja inderdaad.quote:
een tietenbarquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:09 schreef Evangelion het volgende:
Wat voor horecazaak zie je mij beginnen?
A gaybar…quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:09 schreef Evangelion het volgende:
Wat voor horecazaak zie je mij beginnen?
ik vind ze allebei niks.quote:
Iedere dag airfryenquote:Liefdessprookje in First Dates loopt heel anders af dan kijkers zagen: video trekt 400.000 views in een dag
Een romantisch succesverhaal in het tv-programma First Dates blijkt totaal anders te zijn afgelopen dan kijkers deze week te zien kregen. De date van Lynn (20) en Gerrit (23) verliep inderdaad zo goed dat ze elkaar daarna vaker hebben gezien, maar de opnames waren een jaar geleden en inmiddels is het vuur gedoofd. Sterker nog: Lynn heeft de uitzending gekeken met haar nieuwe vriend, die de beelden geen tweede keer wil zien. Hoe zit dat?
https://www.ad.nl/show/li(...)in-een-dag~adabbc6c/
Yep en yep, geweldig artikel van het Algemeen Dagblad.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Jezus wat een kutverhaal.
Dus het klopte gewoon alleen is het inmiddels uit. OK.
ja jammer he.quote:
Misschien kunnen we ter compensatie MaxGod als barman krijgen.quote:
We staan op de atletiekbaan. Bad gesloten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:31 schreef Bugno3 het volgende:
Even een korte check bij Hoofd Planning @:Pisces29 : is er schaatsen vandaag?
Oh god, gaat hekje springen, of stokje gooien weer voorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We staan op de atletiekbaan. Bad gesloten.
Elk weekend raak momenteel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh god, gaat hekje springen, of stokje gooien weer voor
is er op do en vr geen first dates?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
We zijn er alleen t/m woensdag. Dus zorg dat je erbij bent
Haai haaiquote:Op maandag 10 maart 2025 19:28 schreef Evangelion het volgende:
goeieavond vrienden van het goeie leven
Welkom terugquote:
gloeiende gloeiende gloeiendequote:Op maandag 10 maart 2025 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat @Sapstengel aanhaakt want er zit misschien wat bij. Lol.quote:
Weer sport?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Weer van die eerste kus bij tieners programma’s. Daarna wel sport dacht ik.quote:
Ze had nog geluk dat het MAX niet was. DIe had d'r afgemaakt.quote:
De start van Manic Monday is idd meteen AANquote:
Zette de tv aan, zag 2 notifications op fok en wist al hoe ver het wasquote:Op maandag 10 maart 2025 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:sapstengel aanhaakt want er zit misschien wat bij. Lol.
quote:Op maandag 10 maart 2025 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zette de tv aan, zag 2 notifications op fok en wist al hoe ver het was
te non binairquote:Op maandag 10 maart 2025 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zette de tv aan, zag 2 notifications op fok en wist al hoe ver het was
Nee niet echt, veel te jong ook en te non binair.
Dit doen al die voetballers. Vreselijk. Ze laffen alles van elkaar.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:32 schreef Haags het volgende:
110 complimenten aan elkaar in de eerste 2 minuten.
aan t eind : vriendzonequote:Op maandag 10 maart 2025 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit doen al die voetballers. Vreselijk. Ze laffen alles van elkaar.
Eerst nog scharen.quote:
Nou ja eigenlijk lukt zoiets wel ja. Als er maar een drankje bij komt.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:34 schreef RipCity het volgende:
Met haar wil je wel ff avondje kletsen in een bruine kroeg in de Jordaan
Denk dat ze de ruimte graag vult,tijd voor positieve date.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:36 schreef RipCity het volgende:
Deze lult net zoveel als die vrouw. Lekkere match
Oh ineens valt alles op z’n plekquote:
Nee gewoon graatmager. Toch?quote:
beter ex dan huidigquote:Op maandag 10 maart 2025 19:37 schreef DKUp het volgende:
Ex-alcoholist
Ze weten het ook wel uit te zoeken he
Oh, ik ga goed kijkenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wel een beetje bolle buik dacht ik.
Dat is toch normaliter Ai-fiequote:
eet jij wel mosseltjes die een piemeltje hebben?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom zijn alle lesbische meiden aanstellerig?
MAX INCOMINGquote:Op maandag 10 maart 2025 19:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze had nog geluk dat het MAX niet was. DIe had d'r afgemaakt.
Ik moet geen schaal- schelp- en weekdieren.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eet jij wel mosseltjes die een piemeltje hebben?
Is de generatie denk ik. Mijn zusje is een lesbienne en die is niet zo kritisch. Gaat ook het liefst kamperen, doet fysiek werk, stukje vlees grillen enzo. Maarja die is misschien meer old school voetballer.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom zijn alle lesbische meiden aanstellerig?
Maar is dit nou de generatie of gewoon de lhbtqijklm groep? Ik gok optie 2.quote:
Ik ken echt geen leuke lesbische vrouwen.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is de generatie denk ik. Mijn zusje is een lesbienne en die is niet zo kritisch. Gaat ook het liefst kamperen, doet fysiek werk, stukje vlees grillen enzo. Maarja die is misschien meer old school voetballer.
Ik zie hockeymeisjes dat niet snel zeggen inderdaad. Eerder die chronically online LGTB types met een tiktok en een obsessie met Kpop.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is dit nou de generatie of gewoon de lhbtqijklm groep? Ik gok optie 2.
quote:Op maandag 10 maart 2025 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
pokebowl zonder vis is toch geen pokebowl?
Gamenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie hockeymeisjes dat niet snel zeggen inderdaad. Eerder die chronically online LGTB types met een tiktok en een obsessie met Kpop.
Blijf kijken!quote:Op maandag 10 maart 2025 19:45 schreef Evangelion het volgende:
Wat een vreselijke mensen weer vandaag
of scherenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:46 schreef Joop_W het volgende:
Hij had ook even een kam door het haar kunnen halen.
Ik heel veel juist. Paar vriendinnen van mn zusje zijn ook lekker makkelijk, van die "one of the guys" types die lekker biertje meedoen enzo. Ken ook een paar van die 60+ lesbiennes, zelfde eigenlijk. Beetje met de hond naar het bos enzo met de subaru.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken echt geen leuke lesbische vrouwen.Ken er een paar van in de dertig. Stuk voor stuk bitches. Categorie valse nicht.
Aanstellen doen ze ook nog.
owee als je het over emmy hebtquote:Op maandag 10 maart 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Deze jongen lijkt op die serveerster
Beetje niet aantrekkelijk
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gooi hem er weer in. Buitenlands maakt oud.
Emmy is de Slay-Queen!quote:Op maandag 10 maart 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Deze jongen lijkt op die serveerster
Beetje niet aantrekkelijk
Ja. Beetje een scheef en raar gezicht.quote:
Oh vandaar dat ik het als raar typeer.quote:
ze lijkt op een konijnquote:Op maandag 10 maart 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Beetje een scheef en raar gezicht.
Lief zou ik haar wel typeren jaquote:
backstreet boys?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Dus de non binair luistert naar Taylor swift.
Ik weet niet hoe oud ze is maar jeetje wat had ik dan als tiener of net 20 een goeie smaak.
ABEL GODquote:Op maandag 10 maart 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet hoe oud ze is maar jeetje wat had ik dan als tiener of net 20 een goeie smaak.
House, hiphop, rock.quote:
Gelukkig nietquote:Op maandag 10 maart 2025 19:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in dat volkse herken je jezelf zeker in
Swift is best leuk (live).quote:Op maandag 10 maart 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
2026 Amsterdam incoming.quote:
Valse Haaisquote:Op maandag 10 maart 2025 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
8 uur date zal ons redden hoop ik........
Dan word ik wel celibatair.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:58 schreef RipCity het volgende:
Alles mag bij d'r naar binnen. Er is hoop voor @:sapstengel
Je mag je hier lekker afreageren hoor.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:00 schreef Evangelion het volgende:
Ik word aggressief van deze aflevering
Warm bad en zoquote:Op maandag 10 maart 2025 20:00 schreef Evangelion het volgende:
Ja ze zoekt meer volksbuurt en wat lelijkerquote:
dan kijk je toch een poos niet...quote:Op maandag 10 maart 2025 20:00 schreef Evangelion het volgende:
Eerste is logisch.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:02 schreef DKUp het volgende:
Hij mag niet roken
Hij mag geen merk kleding dragen
Blijf kijken. De week is deze week kort.quote:
Zeker als je dit op de maandag al cadeau krijgtquote:Op maandag 10 maart 2025 20:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je mag je hier lekker afreageren hoor.
Graag duiding.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:00 schreef Evangelion het volgende:
overdreven queerwijvenquote:
Beetje de koortbaardige zoon van Derksenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
overdreven queerwijven
oudjes met zware amsterdamse accenten
groen shirt pauper die eruit ziet als een zwerver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |