quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nog even the book niet by the cover judgen…quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Twee spontane en ondernemende mensen
Vind ze wel oké
Als mensen zoiets als dit schrijven zie ik meteen Twente en 10 jaar terug in de tijd voor me. Niet rot bedoeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:44 schreef Dutch_view het volgende:
Fascinerend hoe mensen zo ver af staan van wat ik als normaal zie
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Twee spontane en ondernemende mensen
Vind ze wel oké
een ei van de kipquote:
Wat een ontzettende homoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
ik word elke maand een jaar jonger
[ afbeelding ]
@:dkup
God wat een parel was deze man.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
ik word elke maand een jaar jonger
[ afbeelding ]
@:dkup
quote:
Ze tikt alle boxes idd aanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:51 schreef DKUp het volgende:
Hihihihi
Airfryer
Alles erin pleuren
@:Pisces29 is gek op Lynn
Leuke combi. Toch vvd en toch apart. Zie je niet zoveel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:52 schreef Felagund het volgende:
Oh, hij is dus helemaal niet zo zweverig als ik eerst dacht.
dus welquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:52 schreef Felagund het volgende:
Oh, hij is dus helemaal niet zo zweverig als ik eerst dacht.
gewoon standaard brabodatequote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:53 schreef DKUp het volgende:
Die twee uit Brabant hebben het ook niet uitgevonden……
Inderdaad geen standard vvd'er.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke combi. Toch vvd en toch apart. Zie je niet zoveel.
Ze is 1 jaar ouder.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:55 schreef Bugno3 het volgende:
Ik val toch even in en zie een vrouw die er 20 jaar ouder ziet dan die gozert met spraakgebrek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Lekker zuipen in de keet en buut'nlanders pesten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Westland
Over trash en eenvoud gesproken
Emmer is LOADED in 2025quote:
Je kunt niet zomaar terugkomenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker zuipen in de keet en buut'nlanders pesten.
Wel een verbetering, normaal zijn ze zo wit als de muurquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef Felagund het volgende:
Zijn haarkleur is precies dezelfde kleur als zijn gezicht.
Airfryer is uitstekend voor het heropwarmen van dingen, zoals pasteitjes of vleesbroodjes ofzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar terugkomen
Maar wat vind je van een air fryer?
Hij vond het ook niets volgens mij.quote:
Bronski Beat Godquote:
Het sarcasme gniffeltje leek me niet als flatteusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:57 schreef Joop_W het volgende:
Hij vindt de jurk flatteus, dar ervaar ik niet zo.
Deze tafel heeft in ieder geval iets te vertellenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Losjes handjes, ontvoering, moeder ploeteren.
Ik vind haar wel boeiend…
Prima ventquote:
Hoge hakken en die ander ukkiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
is die vrouw in het groen nou zo lang?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
2 rode mensen per avond
Rood haar is het nieuwe social work
De Krul anno 2025quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:02 schreef Bugno3 het volgende:
Rooie lijkt blind. En wtf is er met de kapper van die andere.
Verboden te parkeren?quote:
Dat verdient ze niet.quote:
D01 op de K.Schuurmanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:03 schreef Felagund het volgende:
Als jullie een verkeersbord zouden zijn, wat zouden jullie dan zijn?
Ontbijt zei hij……quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:05 schreef cherrycoke het volgende:
middag warm eten, deden me grootouders ook nog
Ik doe het soms ook, lunch meenemen van diner van een paar dagen er voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:05 schreef cherrycoke het volgende:
middag warm eten, deden me grootouders ook nog
Modebewust zijn we niet nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Die zilveren plateauzolen
Hallo Achterhoek
Ja, dat komt ervan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben gisteren verbrand en ik heb 2 kinderen
We vallen op het innerlijkquote:
Dat is wel heel specifiek.quote:
Vetpercentage is ook belangrijk?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
@:onlogisch en ik zijn wel van de etiketten. Moet toch weten hoeveel eiwit erin zit
MEID, die jurk staat je ge-wel-digquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Die gozer is gewoon elke vrouw haar bestie straks
foodvisor appquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
@:onlogisch en ik zijn wel van de etiketten. Moet toch weten hoeveel eiwit erin zit
Ik vind het wel een geweldige gozer qua tegenstellingenquote:
Je scoort vandaag 0 Opzij-punten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Midden 30 en nooit een vaste relatie gehad
Kleed je normaal meid
het bad koelt afquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Midden 30 en nooit een vaste relatie gehad
Kleed je normaal meid
In je strandjurk gaan dineren. Ik ga zeer slecht op gebrek aan etiquette.quote:
Lekker in bikini naar de supermarkt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In je strandjurk gaan dineren. Ik ga zeer slecht op gebrek aan etiquette.
Slippers naar de supermarkt. Trek ik ook niet.quote:
Teenslippers in de kantoortuin.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slippers naar de supermarkt. Trek ik ook niet.
1 keer toch?quote:
die downies ook tochquote:
Maar daarvan is het contact verwaterd.quote:
Nee.quote:
ahh okay, was net koffie aan het drinkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar daarvan is het contact verwaterd.
Dat zit gebakken!quote:
Nee ook niet.quote:
Om erbij aan te schuiven?quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:37 schreef Evangelion het volgende:
Donderdag en vrijdag geen First Dates ... EK Atletiek.
Wat dan?quote:
Het gezellige Dancing Queen uit Sverige.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat dan?
Sorry heb het moeten missen want was aan het genieten van een 1-7 blamage in een stadion
Zulks hersenloos vermaak doe ik niet aan meequote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef cherrycoke het volgende:
we zitten toch niet allemaal voetbal te kijken?
Was de kat eten geven.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef cherrycoke het volgende:
Nee, rust.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef cherrycoke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:33 schreef RipCity het volgende:
Huh is ze in transitie tot zwarte roetveeg piet?Auto immuun ziekteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh volgens @Pisces29 is alles je type dus dacht tag je maar voor het gemakquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Overigens te jong en niet mijn type, als de mention daarom was.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh volgens @:pisces29 is alles je type dus dacht tag je maar voor het gemak
Beter dat je niet overal op valt, we blijven met je meezoeken!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, vrij weinig is mijn type eigenlijk. Afgelopen weken weinig leuks gezien als ik eerlijk ben. Of als eerste indruk wel, maar toen de date begon had ik al genoeg gezien.
nee geen nasi goreng, taco'squote:
Niks. Maar hij begon er al 2 keer over in 3 minuten schermtijd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is er mis met een kaassoufflé. Heerlijk juist.
Al te vaak achter het station gestaan maakt oud.quote:
nee niet echt, beetje uitkering.quote:
ze vind hem niksquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wel leuk voor de kinderen, een man in de kinderopvang. De rest is altijd vrouw.
Geen wari Jacob…quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:45 schreef Evangelion het volgende:
Ik zie Wari nog geen stiefvader spelen
Van bij zijn ouders tot stiefouder voelt onlogisch iddquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:45 schreef Evangelion het volgende:
Ik zie Wari nog geen stiefvader spelen
Dat was al bijna even geledenquote:
Ziektequote:Op woensdag 5 maart 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Best een mooie vrouw. Alleen de huid is wat apart.
Die kale?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:47 schreef Haags het volgende:
Ik heb het gevoel dat die vent aardig overkomt voor de buhne maar daarbuiten een enorme lul is.
Slechte mensenkennisquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:47 schreef Haags het volgende:
Ik heb het gevoel dat die vent aardig overkomt voor de buhne maar daarbuiten een enorme lul is.
Liever die huid dan dat accent.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Best een mooie vrouw. Alleen de huid is wat apart.
Laat die man een happie mee eten…quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:47 schreef Haags het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |