quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nog even the book niet by the cover judgen…quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Twee spontane en ondernemende mensen
Vind ze wel oké
Als mensen zoiets als dit schrijven zie ik meteen Twente en 10 jaar terug in de tijd voor me. Niet rot bedoeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:44 schreef Dutch_view het volgende:
Fascinerend hoe mensen zo ver af staan van wat ik als normaal zie
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Twee spontane en ondernemende mensen
Vind ze wel oké
een ei van de kipquote:
Wat een ontzettende homoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
ik word elke maand een jaar jonger
[ afbeelding ]
@:dkup
God wat een parel was deze man.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
ik word elke maand een jaar jonger
[ afbeelding ]
@:dkup
quote:
Ze tikt alle boxes idd aanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:51 schreef DKUp het volgende:
Hihihihi
Airfryer
Alles erin pleuren
@:Pisces29 is gek op Lynn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |