Snap wat je zegt, en ben het deels met je eens. Vind idd wel dat Jane ( had targetpin door spel), en Jolien (had Axel al eerder een vrijstelling gegund) er meer recht op hadden dan Axel die een GC had gewonnen met zijn spel.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:33 schreef Willewa het volgende: [..] Maar had Jolien het genomen, dan was zij dus degene die scheef werd aangekeken? Omdat het dan ook Axel of Jane gegund had kunnen worden? Ff los van wat je over die belofte en stemmen zegt, dat is idd ook dom. Maar staat ff los hiervan denk ik
Ik bedoel puur dat geld pakken van iedereen wat gewoon verdeeld kon worden niet slim is imo.
als de wekker gaatquote:Op zondag 2 maart 2025 23:39 schreef Flory- het volgende:
Is er bekend hoelaat er weer een koppel moet?
quote:Op zondag 2 maart 2025 23:39 schreef Flory- het volgende:
Is er bekend hoelaat er weer een koppel moet?
Zit inmiddels alweer achter Jane aan door het hele huisquote:Op zondag 2 maart 2025 23:40 schreef Flow3r het volgende:
Axel moet zich nog omkleden, ligt met een jeans aan in bed
[ afbeelding ]
Meisjes plagen kusjes vragenquote:Op zondag 2 maart 2025 23:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zit inmiddels alweer achter Jane aan door het hele huis
En morgen heeft ze weer een ochtendhumeurquote:Op zondag 2 maart 2025 23:41 schreef Was-beer het volgende:
Axel en Jane aan het donderjagen en Jordy en Pootje inmiddels uit bed door de herrie
Wat een zuurtje kan Jordy ook zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 23:42 schreef engine het volgende:
Moeten ze niet nog een keer doen!
Kinderachtig achter elkaar aan lopen. Sjongejonge wat een gedrag man. Lekker samen wipwappen met dat kinderachtige gezeik.
Jemigquote:Op zondag 2 maart 2025 23:45 schreef engine het volgende:
Godverdomme is toch niet normaal
HEY IS HET OORLOG?!!
Is toch niet normaal man idioot gedoe hier
Terechte vraagquote:Op zondag 2 maart 2025 23:46 schreef Folies het volgende:
Vroeg Axel nou net of Jordy een schizofreen was?!
Dat woord hoorde ik wel ja, rest vd zin niet precies.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:46 schreef Folies het volgende:
Vroeg Axel nou net of Jordy een schizofreen was?!
quote:Op zondag 2 maart 2025 23:49 schreef Folies het volgende:
Ze waren heftig bezig nu in de Gameroom, zei Keano. Vroeg Axel, voor dat feestje? Ja dat komt later. En weg zijn ze.
Graag!quote:Op zondag 2 maart 2025 23:50 schreef Flow3r het volgende:
Laat Jordy even in slaap vallen en knal dan het alarm er maar in
Denk dat Jordy wel wat plant voor morgenochtend hahaquote:Op zondag 2 maart 2025 23:43 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En morgen heeft ze weer een ochtendhumeur
Ik heb nog steeds hoop. Zometeen komt er een polonaise aan fans binnen en dus een Freeze.quote:
we lachen er toch gewoon mee? was gewoon topshowquote:Op zondag 2 maart 2025 23:54 schreef kater1 het volgende:
Waarom wordt het hier Jordy kwalijk genomen dat hij kwaad wordt omdat Axel en Jane voor de zoveelste keer met veel kabaal en gegil rondrennen in het huis terwijl de rest probeert te slapen? Ik zou er zelf ook knettergek van worden...
Omdat Jordyquote:Op zondag 2 maart 2025 23:54 schreef kater1 het volgende:
Waarom wordt het hier Jordy kwalijk genomen dat hij kwaad wordt omdat Axel en Jane voor de zoveelste keer met veel kabaal en gegil rondrennen in het huis terwijl de rest probeert te slapen? Ik zou er zelf ook knettergek van worden...
Ze sliepen al geloof ik.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:54 schreef kater1 het volgende:
BB dacht, ff de sensalijer aanzwengelen.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:52 schreef Droopie het volgende:
Zou BB dit bewust doen, vandaag Jordy opnaaien, vannacht gebroken nacht en dan morgen heisa, drama en sensa.
Omdat Jordy zelf dit ook doet als andere willen slapen en ik zijn reactie gewoon grappig vindtquote:Op zondag 2 maart 2025 23:54 schreef kater1 het volgende:
Met wat tactische shizzle, staat Jordy zo alleen.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze sliepen al geloof ik.
Ja Keanu lul alles lekker door
Het is geen bejaardensoosquote:Op zondag 2 maart 2025 23:54 schreef kater1 het volgende:
Eens, alleen Jordy kan ook luidruchtig zijn als er anderen proberen te slapen.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:54 schreef kater1 het volgende:
Jammer dat niemand even hard roept hey Jordy ben je waus ofzo.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
BB dacht, ff de sensalijer aanzwengelen.
Nou dat ben ik niet met je eens die 3 Mattie jolien en Mattie zijn echt wel goed bevriend hoor.. ja Keanu hoort er ook wel bij maar bonding met Jordy tussen beide is minder.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met wat tactische shizzle, staat Jordy zo alleen.
Jolien, Matt en Keanu zijn niet het cement wat een Jane/ Axel of Sharice/ Pootje hebben.
Ze zijn beste maatjes hoor. Maar een kartel hoort niet te snitchen.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens die 3 Mattie jolien en Mattie zijn echt wel goed bevriend hoor.. ja Keanu hoort er ook wel bij maar bonding met Jordy tussen beide is minder.
Maar die andere 3 zijn echt wel beter bevriend als een Axel en Jane en Sharice
Nee maar ja vertel dat nerdje maar die zich al 5de wiel aan de wagen voeltquote:Op maandag 3 maart 2025 00:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze zijn beste maatjes hoor. Maar een kartel hoort niet te snitchen.
Zou die willen knokken of sensa kijkenquote:Op maandag 3 maart 2025 00:03 schreef Luna68 het volgende:
Overigens was het de eerste keer niet alleen Jordy die boos was, pootje stond ook al in de gang met z’n dekbed om zich heen
Jordy kan best op Matt vertrouwen.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee maar ja vertel dat nerdje maar die zich al 5de wiel aan de wagen voelt
Kweenie het ging allemaal zo snelquote:Op maandag 3 maart 2025 00:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou die willen knokken of sensa kijken
kijken hoe dapper jordy isquote:
Trusten schakeltjequote:Op maandag 3 maart 2025 00:09 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga op naar mijn eigen alarm
[ afbeelding ]
Die zullen dan heel blij zijn dat ze zelf niet hoeven, erom lachen en zich omdraaien en verder slapenquote:Op maandag 3 maart 2025 00:08 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nog even wachten tot Axel en Jane slapen, dan goed hard ook in de suite
Die stoel is daar nog naar gekeken achteraf?quote:Op maandag 3 maart 2025 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stoel in de woonkamer leek kapot, na het achter elkaar aanrennen van Axel en Jane.
door dat gestoei van die 2 is er al meer kapot gegaan. zijn een beetje lomp.
Nog ff uurtje wachten tot ze in de suite slapen en dan dat alarm af laten gaan en dan hoop ik dat degene die moeten, net zo lang treuzelen als Jane altijd doet.
Eerst aankleden, plassen, fles vullen, ff een banaantje eten en dan naar de GR.
Altijd nog beter dan eruit moeten inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Die zullen dan heel blij zijn dat ze zelf niet hoeven, erom lachen en zich omdraaien en verder slapen
Dacht ik eerst ook toen ik het zag, maar denk dat die rugleuning gewoon een losse stevige stoelkussen was, die uit het frame was gevallen, want de volgens mij ijzeren rugframe/stang was nog zichtbaar. Het ging alleen te snel weer uit beeld om het te dubbelchecken.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stoel in de woonkamer leek kapot, na het achter elkaar aanrennen van Axel en Jane.
Nee, maar zeker weten doe ik het niet, Jane was nog even uit bed, dus kan dat ze er naar gekeken heeft. Stoel lag op de grondquote:Op maandag 3 maart 2025 00:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Die stoel is daar nog naar gekeken achteraf?
Als het alarm gaat moeten zequote:Op maandag 3 maart 2025 00:21 schreef b_engeltje het volgende:
Ik val net weer ff binnen
Ze moesten toch dag en nacht werken om die dingen te pimpen? Waarom zie ik ze dan slapen?
Sharice en Pootje zijn binnen in de Action Knutsel kamer.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:21 schreef b_engeltje het volgende:
Ze moesten toch dag en nacht werken om die dingen te pimpen? Waarom zie ik ze dan slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Klein stukje opgenomen maar kan het niet goed zien.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar zeker weten doe ik het niet, Jane was nog even uit bed, dus kan dat ze er naar gekeken heeft. Stoel lag op de grond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ze moeten wachten op het alarm, dan mag de volgende gaan knutselenquote:Op maandag 3 maart 2025 00:21 schreef b_engeltje het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2025 00:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Klein stukje opgenomen maar kan het niet goed zien.Nee stoel is niet kapot, alleen achterste kussen eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zag aan het einde van jouw filmpje dat Jordy en pootje achter de deur stonden toen ze er doorheen kwamen![]()
Daar zag ik het aan want alles stond op mute maar zag in mijn ooghoek het licht aan gaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
Lichten ook aan in grote slaapkamer.
Geen beeld (nog) van suite
Ik niet, schrok me doodquote:Op maandag 3 maart 2025 00:50 schreef Flory- het volgende:
Man3 had gelukkig het geluid zachter gezet
Jaquote:Op maandag 3 maart 2025 01:03 schreef Flow3r het volgende:
Sharice heeft dat ding met een spuitbusje verf bespoten en nu kan ze niks![]()
[ afbeelding ]
Ja!!!quote:Op maandag 3 maart 2025 01:06 schreef Flory- het volgende:
Maar hebben er serieus mensen zo'n mega beeld opgestuurd?
En die kinderstoel?
Is het niet gewoon ouwe troep van de kringloopwinkel?quote:Op maandag 3 maart 2025 01:06 schreef Flory- het volgende:
Maar hebben er serieus mensen zo'n mega beeld opgestuurd?
En die kinderstoel?
quote:Op maandag 3 maart 2025 01:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
![]()
De mensen waren te zien met dat voorwerp op de filmpjes vanmiddag..
Dat houten beeld.. vond die vrouw ook lelijk maar het had emotionele waarde voor haar.
Na eerste koppel duurde het wel even, volgende moeten dan wachten tot het alarm weer afgaatquote:Op maandag 3 maart 2025 01:07 schreef spapaars het volgende:
Al bekend of dit de gehele nacht doorgaat?
Ow dat moet ik dan nog even terugkijken morgenquote:Op maandag 3 maart 2025 01:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
![]()
De mensen waren te zien met dat voorwerp op de filmpjes vanmiddag..
Dat houten beeld.. vond die vrouw ook lelijk maar het had emotionele waarde voor haar.
Die kinderstoel was van iemand waar de broer of zus een baby van ging krijgen (meisje)
Er waren blijkbaar filmpjesquote:Op maandag 3 maart 2025 01:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is het niet gewoon ouwe troep van de kringloopwinkel?
Met het ene oog naar de streams kijken en met het andere oog naar de Oscars.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:08 schreef Flory- het volgende:
[..]
Na eerste koppel duurde het wel even, volgende moeten dan wachten tot het alarm weer afgaat
Dat moet wel. Word gewoon een zogenaamd sentimenteel verhaal aan gehangen. Kan toch niet dat mensen echt DIT inleverenquote:Op maandag 3 maart 2025 01:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is het niet gewoon ouwe troep van de kringloopwinkel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die kinderstoel heb ik ook ooit mogen lenen van iemand en toen was die al zwaar achterhaald… mijn kids zijn nu 15 dus dit kan nooit echt relevant zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 01:09 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ow dat moet ik dan nog even terugkijken morgen
Ze mochten dacht ik zelf iets kiezen?quote:Op maandag 3 maart 2025 01:16 schreef Krambo het volgende:
Wel een beetje ongelijk verdeeld, Pootje met dat enorme beeld en Sharice met zo'n lullig klein basketbal board..
Klopt, wat kan je doen met zo'n bb-dingetje? snel klaar lijkt me.quote:
Die heeft nog wel een uurtje of meer nodigquote:Op maandag 3 maart 2025 01:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Klopt, wat kan je doen met zo'n bb-dingetje? snel klaar lijkt me.
Pootje gaat er een heel project van maken
Klopt, ben wel benieuwd wat ze er van maken allemaalquote:Op maandag 3 maart 2025 01:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Klopt, wat kan je doen met zo'n bb-dingetje? snel klaar lijkt me.
Pootje gaat er een heel project van maken
Pootje is wel creatief volgens mij met dit soort dingen, hij lijkt het ook wel serieus te nemen.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Klopt, ben wel benieuwd wat ze er van maken allemaal
Moest hier echt om lachenquote:Op maandag 3 maart 2025 01:24 schreef kater1 het volgende:
Waar is Pootje nou mee bezig? Dat rare pilaarding met schelp en nog een mensachtig iets daarbovenop? Oh wacht ik zie het het het is een zeer lelijke versie van de geboorte van Venus.
Ja dat is ook wel leuk, hoop dat ze dat allemaal doen, wel zo leuk voor de fans ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
Pootje is wel creatief volgens mij met dit soort dingen, hij lijkt het ook wel serieus te nemen.
quote:Op maandag 3 maart 2025 01:34 schreef tassie127 het volgende:
Nah ik ga het verder toch aan me voorbij laten gaan. Lees het morgen wel in de SV hoop ik. Succes voor de nachtploeg die het wel gaat volgen
Jordy en jolien 😀quote:Op maandag 3 maart 2025 01:48 schreef Flory- het volgende:
Wie zeiden ze nu dat hierna moesten, miste ik net.
quote:Op maandag 3 maart 2025 01:53 schreef kater1 het volgende:
Waarom draag je een trui met voorop de tekst chased by dopamine en achterop fueled by caffeine (Sharice). Terwijl je dat ook nog eens combineert met slaapbroek en sloffen
Oh echt? Mag dat van BB? Ze mogen ook geen merkkleding dragen. Nu ja, ik ben geen potentiėle klant van haar.quote:
https://www.instagram.com/titz.fitz?igsh=ano1MHVqNjV4eWZhquote:Op maandag 3 maart 2025 01:58 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh echt? Mag dat van BB? Ze mogen ook geen merkkleding dragen. Nu ja, ik ben geen potentiėle klant van haar.
Pootje maakt er een disco venus vanquote:Op maandag 3 maart 2025 01:59 schreef spapaars het volgende:
Gitaar lijkt mij interessant om te bewerken.
[ afbeelding ]
Owwwwwww is dat ons Sharice ook op paar van die foto's??? Nou nou nou zeg. En nee. Ik wil die dingen nog steeds niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/titz.fitz?igsh=ano1MHVqNjV4eWZh
Funshirts met teksten
Jaaaquote:Op maandag 3 maart 2025 02:10 schreef kater1 het volgende:
[..]
Owwwwwww is dat ons Sharice ook op paar van die foto's??? Nou nou nou zeg. En nee. Ik wil die dingen nog steeds niet.
Daar wil ze een basketbalnet van proberen te makenquote:Op maandag 3 maart 2025 02:02 schreef kater1 het volgende:
Ben wel benieuwd wat Sharice met die ijspegels (?) op glitterpapier gaat doen.
Dat zag ik net, maar begrijp het nog niet helemaalquote:Op maandag 3 maart 2025 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar wil ze een basketbalnet van proberen te maken
Van papier? Ze had toch eerst touw? Lijkt me wat handiger.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar wil ze een basketbalnet van proberen te maken
het net wat aan de basket hing was volgens mij kapot, maar hoe ze het wil doen, moeten we maar afwachten, maar begrijp het ook nog niet helemaalquote:Op maandag 3 maart 2025 02:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat zag ik net, maar begrijp het nog niet helemaal
Nee doet ze met het lijmpistoolquote:Op maandag 3 maart 2025 02:15 schreef kater1 het volgende:
[..]
Van papier? Ze had toch eerst touw? Lijkt me wat handiger.
Tis echt triest dit jaarquote:Op maandag 3 maart 2025 02:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
het is echt inderdaad allemaal action materiaal waar ze mee werken, mag dus niets kosten![]()
het is echt allemaal heel karig, zowel de maaltijden als deze pimp actiequote:
ALs je naar de wc gaat om papier te halen, kan je dat ook even buiten doen, wel zo netjes. Ik snap sowieso niet dat iedereen daar zo loopt te scheten en te stinken bij een anderquote:
Ze voelen zich thuis blijkbaarquote:Op maandag 3 maart 2025 02:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ALs je naar de wc gaat om papier te halen, kan je dat ook even buiten doen, wel zo netjes. Ik snap sowieso niet dat iedereen daar zo loopt te scheten en te stinken bij een ander
Was leuk gedaanquote:Op maandag 3 maart 2025 02:28 schreef spapaars het volgende:
Den poot zingt, en beroert een gitaar
https://streamable.com/ug6r5u
Is hier op tv oranje, maar hij is zeker goed bezigquote:Op maandag 3 maart 2025 02:28 schreef kater1 het volgende:
Ik vind de vuurrode haren van Venus erg grappig.
heeft rood met goud gemengd. Ik heb die tubes ook thuisquote:Op maandag 3 maart 2025 02:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is hier op tv oranje, maar hij is zeker goed bezig
quote:Op maandag 3 maart 2025 02:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heeft rood met goud gemengd. Ik heb die tubes ook thuis
Lijkt meer roze dan huidskleur, denk niet dat het er mooier op gaat worden, maar we gaan het zien. Dat haar zo vind ik wel mooiquote:Op maandag 3 maart 2025 02:33 schreef kater1 het volgende:
Ah, Pootje gaat zo te zien huidskleur mengen. Ik zou het lichaam bruin laten en aan de schelp beginnen.
vanaf hier :quote:Op maandag 3 maart 2025 02:41 schreef Flory- het volgende:
Jane en Axel hadden net iets meer dan anderhalf uur.
Hoelang zitten zij al?
Bijna 2 uur dusquote:
Slaap wel, hou het ook niet vol tot Jordy denk ikquote:Op maandag 3 maart 2025 02:41 schreef kater1 het volgende:
WelterustenJammer dat ik de volgende ploeg niet zal zien, maar jullie houden me vast wel op de hoogte!
quote:
het is ook niet gezegd, dat zij meteen na deze 2 moeten. Kan ook weer een tijd tussen zitten, net als na Jane en Axel er ook een paar uur tussen zatquote:Op maandag 3 maart 2025 02:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Slaap wel, hou het ook niet vol tot Jordy denk ik
Ja precies, dat zei ik al dat wordt erg laatquote:Op maandag 3 maart 2025 02:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het is ook niet gezegd, dat zij meteen na deze 2 moeten. Kan ook weer een tijd tussen zitten, net als na Jane en Axel er ook een paar uur tussen zat
Ik had haar een blauw lijf gegeven of zoiets, om in de abstracte stijl te blijvenquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 02:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had haar een blauw lijf gegeven of zoiets, om in de abstracte stijl te blijven![]()
maar het maakt niet uit wat je doet, het blijft een lelijk ding![]()
Ik zie het op groot tv scherm, het zal daar aan liggenquote:Op maandag 3 maart 2025 02:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had haar een blauw lijf gegeven of zoiets, om in de abstracte stijl te blijven![]()
maar het maakt niet uit wat je doet, het blijft een lelijk ding![]()
Ik ook, is mooi geweestquote:Op maandag 3 maart 2025 02:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben er ook klaar mee, ga ook mijn bed opzoeken. Slaap lekker voor degenen die gaan slapen en voor de anderen, keep us posted![]()
Ze krijgen instructies, en zullen wel zo terug zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 03:38 schreef Kissingbird het volgende:
Streams uitgezet , ga niet wachten tot de sl afgelopen is.
Slaap lekker
Omdat iedereen een eigen mening heeft en deze mag zeggen en Jordy net een boze doorgedraaide buurman leek als de buren een feestje hebben.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:54 schreef kater1 het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2025 00:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niets live gezien, maar vandaag staat online .....
Mag ik de link misschien ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik zag het ook de rugleuning lag op de grond,quote:Op maandag 3 maart 2025 00:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar zeker weten doe ik het niet, Jane was nog even uit bed, dus kan dat ze er naar gekeken heeft. Stoel lag op de grond
wat is fomo?quote:Op maandag 3 maart 2025 00:51 schreef tassie127 het volgende:
Pfft ik wilde net naar bed gaan maar nu heb ik fomo![]()
Moet blijven kijken nu haha
kan je ook lekker veel mee met dat netquote:
Daarom hebben ze het ook opgestuurd, de uitdagingquote:Op maandag 3 maart 2025 08:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kan je ook lekker veel mee met dat net
Hier is het nog -4quote:Op maandag 3 maart 2025 08:20 schreef Poesjuh het volgende:
De camera op de douche is helemaal beslagen. Zou het daar ook nog minus 2 graden zijn
Bang dat je iets mistquote:
Meer gespreksonderwerpen heeft hij niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Bang dat je iets mist
Fear of missing out
Intussen staat Axel smerige scheten te laten. Zelfs pootje reageert erop.
Axel begint over jordy. Verrassing
Cement en pootje ..quote:Op zondag 2 maart 2025 23:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met wat tactische shizzle, staat Jordy zo alleen.
Jolien, Matt en Keanu zijn niet het cement wat een Jane/ Axel of Sharice/ Pootje hebben.
het is geen merk tochquote:Op maandag 3 maart 2025 01:58 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh echt? Mag dat van BB? Ze mogen ook geen merkkleding dragen. Nu ja, ik ben geen potentiėle klant van haar.
ja afgrijselijk die poot onderopquote:
Was inderdaad hard, maar jane moest emt alle geweld als 1e ivm ochtendhumeur en dan gaat ze na haar shift met axel anderen wakker maken. Sloeg echt nergens op.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat een heisa vannacht met Jordy en Axel en Jane. Je moet wel rekening houden met elkaar vind ik, maar dat overdreven gebral van Jordy vind ik ook de overtreffende trap.
Echt overdreven het is toch geen bejaardensoosquote:Op maandag 3 maart 2025 08:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat een heisa vannacht met Jordy en Axel en Jane. Je moet wel rekening houden met elkaar vind ik, maar dat overdreven gebral van Jordy vind ik ook de overtreffende trap.
Gister kwam ze aan Jordy vragen of hij de nacht wilde doen. Jordy gaf aan toen wel aan vroeg te willen slapen en heeft daar amper de kans voor gehad.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:14 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje zei vannacht toen jordy uitvloog ook van jane wilde als 1e vanwege haar ochtendhumeur dan moet ze niet mensen wakker gaan houden
Het was dus geen TOPnachtquote:Op maandag 3 maart 2025 08:28 schreef marky het volgende:
[..]
Gister kwam ze aan Jordy vragen of hij de nacht wilde doen. Jordy gaf aan toen wel aan vroeg te willen slapen en heeft daar amper de kans voor gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |