Die zullen dan heel blij zijn dat ze zelf niet hoeven, erom lachen en zich omdraaien en verder slapenquote:Op maandag 3 maart 2025 00:08 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nog even wachten tot Axel en Jane slapen, dan goed hard ook in de suite
Die stoel is daar nog naar gekeken achteraf?quote:Op maandag 3 maart 2025 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stoel in de woonkamer leek kapot, na het achter elkaar aanrennen van Axel en Jane.
door dat gestoei van die 2 is er al meer kapot gegaan. zijn een beetje lomp.
Nog ff uurtje wachten tot ze in de suite slapen en dan dat alarm af laten gaan en dan hoop ik dat degene die moeten, net zo lang treuzelen als Jane altijd doet.
Eerst aankleden, plassen, fles vullen, ff een banaantje eten en dan naar de GR.
Altijd nog beter dan eruit moeten inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Die zullen dan heel blij zijn dat ze zelf niet hoeven, erom lachen en zich omdraaien en verder slapen
Dacht ik eerst ook toen ik het zag, maar denk dat die rugleuning gewoon een losse stevige stoelkussen was, die uit het frame was gevallen, want de volgens mij ijzeren rugframe/stang was nog zichtbaar. Het ging alleen te snel weer uit beeld om het te dubbelchecken.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stoel in de woonkamer leek kapot, na het achter elkaar aanrennen van Axel en Jane.
Nee, maar zeker weten doe ik het niet, Jane was nog even uit bed, dus kan dat ze er naar gekeken heeft. Stoel lag op de grondquote:Op maandag 3 maart 2025 00:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Die stoel is daar nog naar gekeken achteraf?
Als het alarm gaat moeten zequote:Op maandag 3 maart 2025 00:21 schreef b_engeltje het volgende:
Ik val net weer ff binnen
Ze moesten toch dag en nacht werken om die dingen te pimpen? Waarom zie ik ze dan slapen?
Sharice en Pootje zijn binnen in de Action Knutsel kamer.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:21 schreef b_engeltje het volgende:
Ze moesten toch dag en nacht werken om die dingen te pimpen? Waarom zie ik ze dan slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Klein stukje opgenomen maar kan het niet goed zien.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar zeker weten doe ik het niet, Jane was nog even uit bed, dus kan dat ze er naar gekeken heeft. Stoel lag op de grond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
Ze moeten wachten op het alarm, dan mag de volgende gaan knutselenquote:Op maandag 3 maart 2025 00:21 schreef b_engeltje het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2025 00:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Klein stukje opgenomen maar kan het niet goed zien.Nee stoel is niet kapot, alleen achterste kussen eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zag aan het einde van jouw filmpje dat Jordy en pootje achter de deur stonden toen ze er doorheen kwamen![]()
Daar zag ik het aan want alles stond op mute maar zag in mijn ooghoek het licht aan gaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
Lichten ook aan in grote slaapkamer.
Geen beeld (nog) van suite
Ik niet, schrok me doodquote:Op maandag 3 maart 2025 00:50 schreef Flory- het volgende:
Man3 had gelukkig het geluid zachter gezet
Jaquote:Op maandag 3 maart 2025 01:03 schreef Flow3r het volgende:
Sharice heeft dat ding met een spuitbusje verf bespoten en nu kan ze niks![]()
[ afbeelding ]
Ja!!!quote:Op maandag 3 maart 2025 01:06 schreef Flory- het volgende:
Maar hebben er serieus mensen zo'n mega beeld opgestuurd?
En die kinderstoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |