Is het niet gewoon ouwe troep van de kringloopwinkel?quote:Op maandag 3 maart 2025 01:06 schreef Flory- het volgende:
Maar hebben er serieus mensen zo'n mega beeld opgestuurd?
En die kinderstoel?
quote:Op maandag 3 maart 2025 01:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
![]()
De mensen waren te zien met dat voorwerp op de filmpjes vanmiddag..
Dat houten beeld.. vond die vrouw ook lelijk maar het had emotionele waarde voor haar.
Na eerste koppel duurde het wel even, volgende moeten dan wachten tot het alarm weer afgaatquote:Op maandag 3 maart 2025 01:07 schreef spapaars het volgende:
Al bekend of dit de gehele nacht doorgaat?
Ow dat moet ik dan nog even terugkijken morgenquote:Op maandag 3 maart 2025 01:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
![]()
De mensen waren te zien met dat voorwerp op de filmpjes vanmiddag..
Dat houten beeld.. vond die vrouw ook lelijk maar het had emotionele waarde voor haar.
Die kinderstoel was van iemand waar de broer of zus een baby van ging krijgen (meisje)
Er waren blijkbaar filmpjesquote:Op maandag 3 maart 2025 01:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is het niet gewoon ouwe troep van de kringloopwinkel?
Met het ene oog naar de streams kijken en met het andere oog naar de Oscars.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:08 schreef Flory- het volgende:
[..]
Na eerste koppel duurde het wel even, volgende moeten dan wachten tot het alarm weer afgaat
Dat moet wel. Word gewoon een zogenaamd sentimenteel verhaal aan gehangen. Kan toch niet dat mensen echt DIT inleverenquote:Op maandag 3 maart 2025 01:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is het niet gewoon ouwe troep van de kringloopwinkel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die kinderstoel heb ik ook ooit mogen lenen van iemand en toen was die al zwaar achterhaald… mijn kids zijn nu 15 dus dit kan nooit echt relevant zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 01:09 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ow dat moet ik dan nog even terugkijken morgen
Ze mochten dacht ik zelf iets kiezen?quote:Op maandag 3 maart 2025 01:16 schreef Krambo het volgende:
Wel een beetje ongelijk verdeeld, Pootje met dat enorme beeld en Sharice met zo'n lullig klein basketbal board..
Klopt, wat kan je doen met zo'n bb-dingetje? snel klaar lijkt me.quote:
Die heeft nog wel een uurtje of meer nodigquote:Op maandag 3 maart 2025 01:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Klopt, wat kan je doen met zo'n bb-dingetje? snel klaar lijkt me.
Pootje gaat er een heel project van maken
Klopt, ben wel benieuwd wat ze er van maken allemaalquote:Op maandag 3 maart 2025 01:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Klopt, wat kan je doen met zo'n bb-dingetje? snel klaar lijkt me.
Pootje gaat er een heel project van maken
Pootje is wel creatief volgens mij met dit soort dingen, hij lijkt het ook wel serieus te nemen.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Klopt, ben wel benieuwd wat ze er van maken allemaal
Moest hier echt om lachenquote:Op maandag 3 maart 2025 01:24 schreef kater1 het volgende:
Waar is Pootje nou mee bezig? Dat rare pilaarding met schelp en nog een mensachtig iets daarbovenop? Oh wacht ik zie het het het is een zeer lelijke versie van de geboorte van Venus.
Ja dat is ook wel leuk, hoop dat ze dat allemaal doen, wel zo leuk voor de fans ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
Pootje is wel creatief volgens mij met dit soort dingen, hij lijkt het ook wel serieus te nemen.
quote:Op maandag 3 maart 2025 01:34 schreef tassie127 het volgende:
Nah ik ga het verder toch aan me voorbij laten gaan. Lees het morgen wel in de SV hoop ik. Succes voor de nachtploeg die het wel gaat volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jordy en jolien 😀quote:Op maandag 3 maart 2025 01:48 schreef Flory- het volgende:
Wie zeiden ze nu dat hierna moesten, miste ik net.
quote:Op maandag 3 maart 2025 01:53 schreef kater1 het volgende:
Waarom draag je een trui met voorop de tekst chased by dopamine en achterop fueled by caffeine (Sharice). Terwijl je dat ook nog eens combineert met slaapbroek en sloffen
Oh echt? Mag dat van BB? Ze mogen ook geen merkkleding dragen. Nu ja, ik ben geen potentiële klant van haar.quote:
https://www.instagram.com/titz.fitz?igsh=ano1MHVqNjV4eWZhquote:Op maandag 3 maart 2025 01:58 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh echt? Mag dat van BB? Ze mogen ook geen merkkleding dragen. Nu ja, ik ben geen potentiële klant van haar.
Pootje maakt er een disco venus vanquote:Op maandag 3 maart 2025 01:59 schreef spapaars het volgende:
Gitaar lijkt mij interessant om te bewerken.
[ afbeelding ]
Owwwwwww is dat ons Sharice ook op paar van die foto's??? Nou nou nou zeg. En nee. Ik wil die dingen nog steeds niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/titz.fitz?igsh=ano1MHVqNjV4eWZh
Funshirts met teksten
Jaaaquote:Op maandag 3 maart 2025 02:10 schreef kater1 het volgende:
[..]
Owwwwwww is dat ons Sharice ook op paar van die foto's??? Nou nou nou zeg. En nee. Ik wil die dingen nog steeds niet.
Daar wil ze een basketbalnet van proberen te makenquote:Op maandag 3 maart 2025 02:02 schreef kater1 het volgende:
Ben wel benieuwd wat Sharice met die ijspegels (?) op glitterpapier gaat doen.
Dat zag ik net, maar begrijp het nog niet helemaalquote:Op maandag 3 maart 2025 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar wil ze een basketbalnet van proberen te maken
Van papier? Ze had toch eerst touw? Lijkt me wat handiger.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar wil ze een basketbalnet van proberen te maken
het net wat aan de basket hing was volgens mij kapot, maar hoe ze het wil doen, moeten we maar afwachten, maar begrijp het ook nog niet helemaalquote:Op maandag 3 maart 2025 02:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat zag ik net, maar begrijp het nog niet helemaal
Nee doet ze met het lijmpistoolquote:Op maandag 3 maart 2025 02:15 schreef kater1 het volgende:
[..]
Van papier? Ze had toch eerst touw? Lijkt me wat handiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |