SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jordy en jolien 😀quote:Op maandag 3 maart 2025 01:48 schreef Flory- het volgende:
Wie zeiden ze nu dat hierna moesten, miste ik net.
quote:Op maandag 3 maart 2025 01:53 schreef kater1 het volgende:
Waarom draag je een trui met voorop de tekst chased by dopamine en achterop fueled by caffeine (Sharice). Terwijl je dat ook nog eens combineert met slaapbroek en sloffen
Oh echt? Mag dat van BB? Ze mogen ook geen merkkleding dragen. Nu ja, ik ben geen potentiële klant van haar.quote:
https://www.instagram.com/titz.fitz?igsh=ano1MHVqNjV4eWZhquote:Op maandag 3 maart 2025 01:58 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh echt? Mag dat van BB? Ze mogen ook geen merkkleding dragen. Nu ja, ik ben geen potentiële klant van haar.
Pootje maakt er een disco venus vanquote:Op maandag 3 maart 2025 01:59 schreef spapaars het volgende:
Gitaar lijkt mij interessant om te bewerken.
[ afbeelding ]
Owwwwwww is dat ons Sharice ook op paar van die foto's??? Nou nou nou zeg. En nee. Ik wil die dingen nog steeds niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/titz.fitz?igsh=ano1MHVqNjV4eWZh
Funshirts met teksten
Jaaaquote:Op maandag 3 maart 2025 02:10 schreef kater1 het volgende:
[..]
Owwwwwww is dat ons Sharice ook op paar van die foto's??? Nou nou nou zeg. En nee. Ik wil die dingen nog steeds niet.
Daar wil ze een basketbalnet van proberen te makenquote:Op maandag 3 maart 2025 02:02 schreef kater1 het volgende:
Ben wel benieuwd wat Sharice met die ijspegels (?) op glitterpapier gaat doen.
Dat zag ik net, maar begrijp het nog niet helemaalquote:Op maandag 3 maart 2025 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar wil ze een basketbalnet van proberen te maken
Van papier? Ze had toch eerst touw? Lijkt me wat handiger.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar wil ze een basketbalnet van proberen te maken
het net wat aan de basket hing was volgens mij kapot, maar hoe ze het wil doen, moeten we maar afwachten, maar begrijp het ook nog niet helemaalquote:Op maandag 3 maart 2025 02:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat zag ik net, maar begrijp het nog niet helemaal
Nee doet ze met het lijmpistoolquote:Op maandag 3 maart 2025 02:15 schreef kater1 het volgende:
[..]
Van papier? Ze had toch eerst touw? Lijkt me wat handiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |