ja ik zag het ook de rugleuning lag op de grond,quote:Op maandag 3 maart 2025 00:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar zeker weten doe ik het niet, Jane was nog even uit bed, dus kan dat ze er naar gekeken heeft. Stoel lag op de grond
wat is fomo?quote:Op maandag 3 maart 2025 00:51 schreef tassie127 het volgende:
Pfft ik wilde net naar bed gaan maar nu heb ik fomo![]()
Moet blijven kijken nu haha
kan je ook lekker veel mee met dat netquote:
Daarom hebben ze het ook opgestuurd, de uitdagingquote:Op maandag 3 maart 2025 08:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kan je ook lekker veel mee met dat net
Hier is het nog -4quote:Op maandag 3 maart 2025 08:20 schreef Poesjuh het volgende:
De camera op de douche is helemaal beslagen. Zou het daar ook nog minus 2 graden zijn
Bang dat je iets mistquote:
Meer gespreksonderwerpen heeft hij niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Bang dat je iets mist
Fear of missing out
Intussen staat Axel smerige scheten te laten. Zelfs pootje reageert erop.
Axel begint over jordy. Verrassing
Cement en pootje ..quote:Op zondag 2 maart 2025 23:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met wat tactische shizzle, staat Jordy zo alleen.
Jolien, Matt en Keanu zijn niet het cement wat een Jane/ Axel of Sharice/ Pootje hebben.
het is geen merk tochquote:Op maandag 3 maart 2025 01:58 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh echt? Mag dat van BB? Ze mogen ook geen merkkleding dragen. Nu ja, ik ben geen potentiėle klant van haar.
ja afgrijselijk die poot onderopquote:
Was inderdaad hard, maar jane moest emt alle geweld als 1e ivm ochtendhumeur en dan gaat ze na haar shift met axel anderen wakker maken. Sloeg echt nergens op.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat een heisa vannacht met Jordy en Axel en Jane. Je moet wel rekening houden met elkaar vind ik, maar dat overdreven gebral van Jordy vind ik ook de overtreffende trap.
Echt overdreven het is toch geen bejaardensoosquote:Op maandag 3 maart 2025 08:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat een heisa vannacht met Jordy en Axel en Jane. Je moet wel rekening houden met elkaar vind ik, maar dat overdreven gebral van Jordy vind ik ook de overtreffende trap.
Gister kwam ze aan Jordy vragen of hij de nacht wilde doen. Jordy gaf aan toen wel aan vroeg te willen slapen en heeft daar amper de kans voor gehad.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:14 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje zei vannacht toen jordy uitvloog ook van jane wilde als 1e vanwege haar ochtendhumeur dan moet ze niet mensen wakker gaan houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |