Tis echt triest dit jaarquote:Op maandag 3 maart 2025 02:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
het is echt inderdaad allemaal action materiaal waar ze mee werken, mag dus niets kosten![]()
het is echt allemaal heel karig, zowel de maaltijden als deze pimp actiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ALs je naar de wc gaat om papier te halen, kan je dat ook even buiten doen, wel zo netjes. Ik snap sowieso niet dat iedereen daar zo loopt te scheten en te stinken bij een anderquote:
Ze voelen zich thuis blijkbaarquote:Op maandag 3 maart 2025 02:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ALs je naar de wc gaat om papier te halen, kan je dat ook even buiten doen, wel zo netjes. Ik snap sowieso niet dat iedereen daar zo loopt te scheten en te stinken bij een ander
Was leuk gedaanquote:Op maandag 3 maart 2025 02:28 schreef spapaars het volgende:
Den poot zingt, en beroert een gitaar
https://streamable.com/ug6r5u
Is hier op tv oranje, maar hij is zeker goed bezigquote:Op maandag 3 maart 2025 02:28 schreef kater1 het volgende:
Ik vind de vuurrode haren van Venus erg grappig.
heeft rood met goud gemengd. Ik heb die tubes ook thuisquote:Op maandag 3 maart 2025 02:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is hier op tv oranje, maar hij is zeker goed bezig
quote:Op maandag 3 maart 2025 02:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heeft rood met goud gemengd. Ik heb die tubes ook thuis
Lijkt meer roze dan huidskleur, denk niet dat het er mooier op gaat worden, maar we gaan het zien. Dat haar zo vind ik wel mooiquote:Op maandag 3 maart 2025 02:33 schreef kater1 het volgende:
Ah, Pootje gaat zo te zien huidskleur mengen. Ik zou het lichaam bruin laten en aan de schelp beginnen.
vanaf hier :quote:Op maandag 3 maart 2025 02:41 schreef Flory- het volgende:
Jane en Axel hadden net iets meer dan anderhalf uur.
Hoelang zitten zij al?
Bijna 2 uur dusquote:
Slaap wel, hou het ook niet vol tot Jordy denk ikquote:Op maandag 3 maart 2025 02:41 schreef kater1 het volgende:
WelterustenJammer dat ik de volgende ploeg niet zal zien, maar jullie houden me vast wel op de hoogte!
quote:
het is ook niet gezegd, dat zij meteen na deze 2 moeten. Kan ook weer een tijd tussen zitten, net als na Jane en Axel er ook een paar uur tussen zatquote:Op maandag 3 maart 2025 02:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Slaap wel, hou het ook niet vol tot Jordy denk ik
Ja precies, dat zei ik al dat wordt erg laatquote:Op maandag 3 maart 2025 02:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het is ook niet gezegd, dat zij meteen na deze 2 moeten. Kan ook weer een tijd tussen zitten, net als na Jane en Axel er ook een paar uur tussen zat
Ik had haar een blauw lijf gegeven of zoiets, om in de abstracte stijl te blijvenquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 02:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had haar een blauw lijf gegeven of zoiets, om in de abstracte stijl te blijven![]()
maar het maakt niet uit wat je doet, het blijft een lelijk ding![]()
Ik zie het op groot tv scherm, het zal daar aan liggenquote:Op maandag 3 maart 2025 02:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had haar een blauw lijf gegeven of zoiets, om in de abstracte stijl te blijven![]()
maar het maakt niet uit wat je doet, het blijft een lelijk ding![]()
Ik ook, is mooi geweestquote:Op maandag 3 maart 2025 02:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben er ook klaar mee, ga ook mijn bed opzoeken. Slaap lekker voor degenen die gaan slapen en voor de anderen, keep us posted![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |