quote:Op zondag 2 maart 2025 17:00 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
En goedemiddag
Jazekerquote:
Is deze ellende nog steeds aan de gang?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:00 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
![]()
![]()
En goedemiddag
Ik heb er geen last vanquote:Op zondag 2 maart 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben geen bot en ik ben al ingelogd op YouTube
Op welke van de volgende afbeeldingen zie je een fietspad?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht even dat je het nummer niet leuk vond…quote:Op zondag 2 maart 2025 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is deze ellende nog steeds aan de gang?![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat die Eindhovenaren gewoon in zelfdestructie modus zijn gegaanquote:
Bij deze heb ik er ook geen last vanquote:Op zondag 2 maart 2025 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik die van jou heb er geen last van![]()
We zullen ze een bloemetje sturenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Fijn dat die Eindhovenaren gewoon in zelfdestructie modus zijn gegaan
Ik zie geen afbeelding, ook geen fietspadquote:Op zondag 2 maart 2025 17:04 schreef engine het volgende:
[..]
Op welke van de volgende afbeeldingen zie je een fietspad?
Laten we ze een brief sturen zodat ze bosz niet ontslaanquote:
Oeiquote:Op zondag 2 maart 2025 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie geen afbeelding, ook geen fietspad
Dan kun je beter niet op de fiets stappen.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie geen afbeelding, ook geen fietspad
Dit advies komt een paar maanden te laatquote:Op zondag 2 maart 2025 17:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan kun je beter niet op de fiets stappen.
quote:Op zondag 2 maart 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten we ze een brief sturen zodat ze bosz niet ontslaan
Je hebt een YouTube ban.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Had ze daar maar mod moeten wordenquote:
Hebben ze daar menselijke mods dan?quote:
Menselijk of niet: het zijn in elk geval niet de slimsten, is mijn ervaringquote:Op zondag 2 maart 2025 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben ze daar menselijke mods dan?
Mods in het algemeen nietquote:Op zondag 2 maart 2025 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Menselijk of niet: het zijn in elk geval niet de slimsten, is mijn ervaring
Heb je ervaring met mods op YouTube?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Menselijk of niet: het zijn in elk geval niet de slimsten, is mijn ervaring
Daarom kan ik dus geen mod worden.quote:
Ik heb een keer een rare copyright claim gehad op een video van mij. Ik heb bezwaar gemaakt. Het bezwaar werd afgewezen.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heb je ervaring met mods op YouTube?
Ik heb ooit wel mail van ze gehad.
Ik heb het gewoon laten staan.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een keer een rare copyright claim gehad op een video van mij. Ik heb bezwaar gemaakt. Het bezwaar werd afgewezen.
Aangezien het verder geen consequenties voor mij had, heb ik het daar maar bij gelaten.
Hoe ben je verkleed?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gelderland hier.
Full force carnaval in mijn dorpje.
Was uitgenodigd door een vriend die woont aan de route van de Optocht die uiteraard anderhalf uur te laat (paar bier) begon. Daardoor in ons dorpcentrum terecht gekomen waar we 3 feesttenten hebben, al dan niet gekoppeld aan de vier kroegjes... zon, iedereen uitbundig,,, het was heerlijk!
Tof! Veel plezierquote:Op zondag 2 maart 2025 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gelderland hier.
Was uitgenodigd door een vriend die woont aan de route van de Optocht die uiteraard anderhalf uur te laat (paar bier) begon. Daardoor in ons dorpcentrum terecht gekomen waar we 3 feesttenten hebben, al dan niet gekoppeld aan de vier kroegjes... zon, iedereen uitbundig,,, het was heerlijk!
Alaafquote:Op zondag 2 maart 2025 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gelderland hier.
Leuk hoor, veel plezierquote:Op zondag 2 maart 2025 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gelderland hier.
Snap ikquote:Op zondag 2 maart 2025 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet echt super origineel, maar voel me er wel heel erg belangrijk bij![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
Sinds Ricky ze de waarheid heeft verteld is die zelfverheerlijking gelukkig een stuk minder.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:31 schreef chufi het volgende:
Tis Oscar nacht geloof ik ... geen idee welke films etc genomineerd zijn
Dat was heel grappigquote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sinds Ricky ze de waarheid heeft verteld is die zelfverheerlijking gelukkig een stuk minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Wat is een witte kroket?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Twee broodjes met witte kroket uit de airfryert
Ohquote:Op zondag 2 maart 2025 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok een normale kroket, maar dan uit de airfryer
Yeah!quote:Op zondag 2 maart 2025 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Of een normale die al 1,5 week op het aanrecht in de zon ligt.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Andere bestemmingen zoeken dan maar?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:29 schreef pullup het volgende:
https://www.trouw.nl/buit(...)-niet-meer~b2dd09bf/
Dat zal ze leren
Jouw remark verstoorde mijn algoritme. Echter tot verbazing een prachtig betoog geluisterd.quote:
Hugh Grantquote:Op zondag 2 maart 2025 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jouw remark verstoorde mijn algoritme. Echter tot verbazing een prachtig betoog geluisterd.
En dan letterlijk.![]()
Sexist!quote:
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het niet afgeluisterd heb, maar Hugh Grant is gewoonquote:Op zondag 2 maart 2025 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sexist!![]()
Ik hou van taal.. ( niet te verwarren met spelling) .. dit ..in dat soort Engels.. alle ondertonen.. Tis Muziek
Vind er geen zak aan die kerel.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het niet afgeluisterd heb, maar Hugh Grant is gewoon![]()
Prima speech in die catagoriequote:Op zondag 2 maart 2025 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hier heb je pas een speech,
even die arrogante ***** op hun plek zetten
Canadaquote:Op zondag 2 maart 2025 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hier heb je pas een speech,
even die arrogante ***** op hun plek zetten
Die boeren willen nu weer terug naar NL, ze vertrouwen het daar steeds minder.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Canada denk ik aan emigrerende boeren uit Nederland, alhoewel dat ver voor mijn tijd was.
En dan dit plaatje... Dat is Canada
[ afbeelding ]
Komt wel dichtbij danquote:Op zondag 2 maart 2025 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb familie in Canada. Ik ben er een keer geweest.
Farmers?quote:Op zondag 2 maart 2025 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb familie in Canada. Ik ben er een keer geweest.
Nee, die zitten er niet bij.quote:
Respect!quote:Op zondag 2 maart 2025 23:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, die zitten er niet bij.
Mijn tante was bibliothecaresse. Mijn oom heeft verschillende banen gehad.
Huid verlaten nog welquote:Op zondag 2 maart 2025 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Respect!
Huid en haard verlaten voor het onbekende/
Ken je taal.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huid verlaten nog wel
Gaat misschien wat ver hoor
T is een mooie typoquote:Op zondag 2 maart 2025 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken je taal.
Ik had misschien een d teveel..
Ze zijn een paar jaar na de oorlog vertrokken. Ze hebben het daar altijd goed gehad.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Respect!
Huid en haard verlaten voor het onbekende/
quote:Op zondag 2 maart 2025 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Canada denk ik aan emigrerende boeren uit Nederland, alhoewel dat ver voor mijn tijd was.
En dan dit plaatje... Dat is Canada
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 maart 2025 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
He, Nijmegen een paar weken terug
Is dat in Nijmegen?quote:
Vreemde vogel...quote:
quote:
Smerig tuigquote:Op maandag 3 maart 2025 11:15 schreef deedeetee het volgende:
Nog al walgelijk en het heeft niks met carnaval gemeen.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-xr-actie-in-primark
quote:Op maandag 3 maart 2025 11:15 schreef deedeetee het volgende:
Nog al walgelijk en het heeft niks met carnaval gemeen.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-xr-actie-in-primark
Hey Dimitri...quote:
Dat is wel een nieuw excuusquote:
XR is op zich niet verkeerd.quote:
XR is wat mij betreft een terroristische organisatie. Het verschil met ISIS of Hamas begint steeds kleiner te worden.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
XR is op zich niet verkeerd.
Maar het zet helaas geen zoden aan de dijk.
Het klimaat valt niet meer te redden en nu al helemaal niet meer, met een Trump in het witte huis.
quote:Op maandag 3 maart 2025 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
RIP Diewertje
https://www.nu.nl/algemee(...)ok-67-overleden.html
quote:Op maandag 3 maart 2025 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
RIP Diewertje
Er zijn dit jaar al behoorlijk wat bekende mensen heengegaanquote:Op maandag 3 maart 2025 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
RIP Diewertje
Jaquote:Op maandag 3 maart 2025 13:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar al behoorlijk wat bekende mensen heengegaan
Maanlampje.quote:
Wow dat is dan heel snel gegaanquote:Op maandag 3 maart 2025 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
RIP Diewertje
Nu ik jou zie weer wel.quote:
Je moet ook de groeten hebben van mijn parkiet.quote:
Ze onthoofden nog geen mensen, maar dat komt nog wel denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
XR is wat mij betreft een terroristische organisatie. Het verschil met ISIS of Hamas begint steeds kleiner te worden.
Voor de duidelijkheid, dat was sarcasme.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze onthoofden nog geen mensen, maar dat komt nog wel denk ik.
Daarom ook steeds kleinerquote:Op maandag 3 maart 2025 13:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dieuwertjequote:Op maandag 3 maart 2025 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
RIP Diewertje
Dan ga je hun hoofdkantoor blokkeren?quote:Op maandag 3 maart 2025 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ook steeds kleiner
Ik zit echt te wachten tot de eerste gewonden of doden door hun 'demonstraties' vallen.
Geen idee, zal toch wel iets van centraal kantoor zijn? Beter gaan die lui ook gewoon naar dat hoofdkantoor van de Primarkquote:
Beter gaan ze naar The White House. Dat heeft meer invloed op het klimaat dan Primark.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee, zal toch wel iets van centraal kantoor zijn? Beter gaan die lui ook gewoon naar dat hoofdkantoor van de Primark
Spannoondquote:Op maandag 3 maart 2025 13:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Artikeltje nog niet gelezen maar dit zal toch eerder zijn gegaan over de tewerkstelling van kinderen om die kleren te maken?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Beter gaan ze naar The White House. Dat heeft meer invloed op het klimaat dan Primark.
Zou maar zo kunnen want Primark verkoopt wel kleding gemaakt door kindertjesquote:Op maandag 3 maart 2025 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Artikeltje nog niet gelezen maar dit zal toch eerder zijn gegaan over de tewerkstelling van kinderen om die kleren te maken?
Ik hoef het niet te zien..quote:
Zit ik even uit te rusten en met weemoed aan vroeger te denken plaats jij net dit nummer uit die tijd.quote:
Geen badeend detectie.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had wat vrije tijd dit weekend.. en dacht laat ik eens een programmatje schrijven dat de camera stream van mijn tuin bekijkt en dan foto's maakt van alle dieren.
Ik laat een AI de stream bekijken en dan slaat hij de foto op en een 5 seconden filmpje.
Beetje doorgedraaft want nu kan hij ook youtube streams bekijken en hetzelfde doen.
Zitten wat filter bij enzo.
Was een hoop werk, bijna 1000 regels code. Maar het werkt!! Me happy !![]()
[ afbeelding ]
PS. Dat is niet mijn tuin. Dit is een YT stream.
Wel knap gedaan, dat doe ik je niet na.quote:
Nou, zonder ChatGPT en Grok tezamen.. was mij dit ook niet gelukt.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel knap gedaan, dat doe ik je niet na.
Vroeger wel eens les gehad in gwbasic maar daar is het bij gebleven.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou, zonder ChatGPT en Grok tezamen.. was mij dit ook niet gelukt.
Ze doen nog niet al het werk zelf.. maar over een jaar.. kun jij dit ook
Genoeg hoor. Ik zocht het vroeger ook wel op.quote:
Nooit naar gekeken nooit naar gezocht , dat soort dingen gaan mij te verquote:Op maandag 3 maart 2025 16:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Genoeg hoor. Ik zocht het vroeger ook wel op.
Maar tegenwoordig wil ik dat soort dingen niet meer zien.
Het is bizar wat je allemaal kan zien.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nooit naar gekeken nooit naar gezocht , dat soort dingen gaan mij te ver
. Nooit begrepen dat mensen zulke dingen willen zien
Ik weet dat er zieke geesten zijn , ik wil het niet zienquote:Op maandag 3 maart 2025 16:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is bizar wat je allemaal kan zien.
Verstandig.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet dat er zieke geesten zijn , ik wil het niet zien
Maar je verwacht wel olifanten en zebras in je tuin?quote:Op maandag 3 maart 2025 15:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had wat vrije tijd dit weekend.. en dacht laat ik eens een programmatje schrijven dat de camera stream van mijn tuin bekijkt en dan foto's maakt van alle dieren.
Ik laat een AI de stream bekijken en dan slaat hij de foto op en een 5 seconden filmpje.
Beetje doorgedraaft want nu kan hij ook youtube streams bekijken en hetzelfde doen.
Zitten wat filters bij enzo.
Was een hoop werk, bijna 1000 regels code. Maar het werkt!! Me happy !![]()
[ afbeelding ]
PS. Dat is niet mijn tuin. Dit is een YT stream.
Ik had het als puber al.quote:
Mijn ex had het daar vroeger altijd over, vreselijk dat mensen daar naar willen kijkenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik had het als puber al.
Stiekem de video's 'Faces of death' huren.
Van bepaalde stukjes heb ik nog last van af en toe
Een goede horrorfilm is dan ook niets voor jou?quote:Op maandag 3 maart 2025 16:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn ex had het daar vroeger altijd over, vreselijk dat mensen daar naar willen kijken![]()
Ik kijk niet naar horror filmsquote:Op maandag 3 maart 2025 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een goede horrorfilm is dan ook niets voor jou?
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luister dan dit maar eens![]()
Keek ik ook altijdquote:Op maandag 3 maart 2025 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een goede horrorfilm is dan ook niets voor jou?
Barbapappa de mijne, die kon zich in een badeend veranderen.quote:
Had daarstraks al een Giraffe !quote:Op maandag 3 maart 2025 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je verwacht wel olifanten en zebras in je tuin?
Tika was mijn heldin als kind.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Barbapappa de mijne, die kon zich in een badeend veranderen.
en alles staat stil.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tita was mijn heldin als kind.
'Dan doe ik dit....'
Die ja.quote:
Rutger Hauerquote:
Soort Robin Hood maar dan met een steenslinger ipv pijl met boog. Mijn ouders hadden er het wel eens over.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Rutger Hauer![]()
Thierry de Slingeraar zegt me niks
Dat was echt uit de oertijd?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soort Robin Hood maar dan met een steenslinger ipv pijl met boog. Mijn ouders hadden er het wel eens over.
Dat was nog eerder .. Fransquote:Op maandag 3 maart 2025 17:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Rutger Hauer![]()
Thierry de Slingeraar zegt me niks
vos, wolf everzwijntjes, konijnen, eekhoorntjesquote:Op maandag 3 maart 2025 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had daarstraks al een Giraffe !
Maar nee, dat is meer omdat ik nog geen goede dataset kon vinden voor Europees kleinwild.
Ik mis het bellen naar je vriendin en dan hopen dat je niet haar vader of moeder aan de lijn kreeg...quote:
Ik belde uren naar Spanje ... kostte geen centquote:Op maandag 3 maart 2025 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mis het bellen naar je vriendin en dan hopen dat je niet haar vader of moeder aan de lijn kreeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik belde uren naar Spanje ... kostte geen centPapa betaald de rekening wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Wat een feest der herkenning dit!quote:
Jaquote:Op maandag 3 maart 2025 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mis het bellen naar je vriendin en dan hopen dat je niet haar vader of moeder aan de lijn kreeg...
Wij gingen vroeger met vriendinnen altijd altijd met die gratis 06 lijnen voor vrouwen bellen ,mannen moesten betalen..quote:Op maandag 3 maart 2025 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaTegenwoordig kun je je dat zo moeilijk voorstellen; nu krijg je gewoon direct de persoon aan de lijn die je wil
Vroeger hadden we ook twee vaste telefoons thuis en als er dan beneden gebeld werd, kon je boven eventueel af gaan luisteren
Was jij dat?quote:Op maandag 3 maart 2025 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger met vriendinnen altijd altijd met die gratis 06 lijnen voor vrouwen bellen ,mannen moesten betalen..
beetje trollen met zogenaamde date praatjes ,..
'Hoooi ik ben Samantaaar en ik heb lang haar tot boven de oren![]()
vriendinnen luisteren mee, wij lagen in een deuk![]()
Erg eigenlijkmaar toen wel leuk
Ik ookquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
Je mag me Samantha noemen als je daar gelukkig van wordt.
Ohh ik zie dit zo voor mequote:Op maandag 3 maart 2025 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger met vriendinnen altijd altijd met die gratis 06 lijnen voor vrouwen bellen ,mannen moesten betalen..
Heb jij ook lang haar tot boven je oren?quote:
Mooi he?quote:Op maandag 3 maart 2025 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb jij ook lang haar tot boven je oren?
Er zit wel eens een haartje op mijn oor. En dat zie jij dan meteen.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb jij ook lang haar tot boven je oren?
Dat heb je vaker met stelletjesquote:Op maandag 3 maart 2025 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zit wel eens een haartje op mijn oor. En dat zie jij dan meteen.
Jij wordt oud hequote:Op maandag 3 maart 2025 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is het een grijze haar?quote:
Enigquote:
Ja en dan dreig ik altijd mijn pincet te pakken...quote:Op maandag 3 maart 2025 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2025 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en dan dreig ik altijd mijn pincet te pakken...
Domni's weinige hoofdharen zijn nog niet grijsquote:
Nee Telefonica ... zus werkte op zo'n ouwerwetse telefooncentrale, waar ze nog met kabels pluggen werkten ...quote:
Ik vond het wel gaaf toen we in Spanje op vakantie gingen. Soms kwamen we in dorpjes en je had het gevoel alsof je 80 jaar terug in de tijd was.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Telefonica ... zus werkte op zo'n ouwerwetse telefooncentrale, waar ze nog met kabels pluggen werkten ...
Wijn halen in de buurtwinkel waar dan een lege fles uit een wijnvat werd volgetapt ... of in de lokale kroeg je eigen flesje bier pakken omdat er eigenlijk nooit iemand kwam en je soms werd bediend door het mooiste meisje van het dorp die tevens schooljuf was...quote:Op maandag 3 maart 2025 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het wel gaaf toen we in Spanje op vakantie gingen. Soms kwamen we in dorpjes en je had het gevoel alsof je 80 jaar terug in de tijd was.
Heeft een hoop geld gekost.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op maandag 3 maart 2025 19:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heeft een hoop geld gekost.
Toen Ben ik er maar mee gestopt
Bestaat vast niet meer. Al die babbelboxen..quote:
Babbelbox ja!!!!!quote:Op maandag 3 maart 2025 19:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Bestaat vast niet meer. Al die babbelboxen..
Idd, we zaten eens op een stationnetje en de stationschef ging handmatig de slagbomen neer laten.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wijn halen in de buurtwinkel waar dan een lege fles uit een wijnvat werd volgetapt ... of in de lokale kroeg je eigen flesje bier pakken omdat er eigenlijk nooit iemand kwam en je soms werd bediend door het mooiste meisje van het dorp die tevens schooljuf was...
Ik zat ooit in zo'n boemeltreintje met 3-5 persoons houten banken en met geiten in de wagon .... 4 uur duurde die rit ....quote:Op maandag 3 maart 2025 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, we zaten eens op een stationnetje en de stationschef ging handmatig de slagbomen neer laten.
Op een andere manier dan nu.quote:
Klopt maar je hoeft niet te bellenquote:Op maandag 3 maart 2025 19:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Op een andere manier dan nu.
Dit is ook een soort grote babbelbox
Maar een beller is snellerquote:
Zodra je een beetje het binnenland in ging had je dat.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat ooit in zo'n boemeltreintje met 3-5 persoons houten banken en met geiten in de wagon .... 4 uur duurde die rit ....
In het begin wel...ging internet nog via telefoonquote:
Oh maar toen had ik nog niet eens internetquote:Op maandag 3 maart 2025 20:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In het begin wel...ging internet nog via telefoon
Begin 2000 ergens, had ik het voor het eerst.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar toen had ik nog niet eens internet
Wat zouden we tegenwoordig zonder moetenquote:Op maandag 3 maart 2025 20:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Begin 2000 ergens, had ik het voor het eerst.
vanaf 1992 of zo ..quote:Op maandag 3 maart 2025 20:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Begin 2000 ergens, had ik het voor het eerst.
Hier ging vanochtend de stroom uit in de buurt ... ook al duurde het maar een paar minuten de gevolgen achteraf duren nog wel een tijdje voor alles weer stabiel is .. ging 20 minuten daarna winkelen , maar mn statiegeld bon werd niet herkend .. morgen nog maar een poging danquote:Op maandag 3 maart 2025 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat zouden we tegenwoordig zonder moeten
We zijn volledig afhankelijk van allesquote:Op maandag 3 maart 2025 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ging vanochtend de stroom uit in de buurt ... ook al duurde het maar een paar minuten de gevolgen achteraf duren nog wel een tijdje voor alles weer stabiel is .. ging 20 minuten daarna winkelen , maar mn statiegeld bon werd niet herkend .. morgen nog maar een poging dan
Niks.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat zouden we tegenwoordig zonder moeten
Dan was je er vroeg bij.quote:
Dat kloten Ziggo hier heeft altijd minstens een kwartier nodig om weer online te zijn ... en mn smartdingens waren al helemaal van slag .. duurde nog langer..quote:Op maandag 3 maart 2025 20:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We zijn volledig afhankelijk van alles
Ik heb een backup-plan voor als het uitvaltquote:Op maandag 3 maart 2025 20:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We zijn volledig afhankelijk van alles
Ik ben een aantal jaren geleden overgestapt naar KPN bevalt me primaquote:Op maandag 3 maart 2025 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kloten Ziggo hier heeft altijd minstens een kwartier nodig om weer online te zijn ... en mn smartdingens waren al helemaal van slag .. duurde nog langer..
Coolquote:Op maandag 3 maart 2025 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een backup-plan voor als het uitvalt
Ik ben bezig.. fiber zit inmiddels in de meterkast... zal eens bellenquote:Op maandag 3 maart 2025 20:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben een aantal jaren geleden overgestapt naar KPN bevalt me prima
Werk en standby .. etc .. We hadden toen het academisch SurfNet in beheer .. dat was toen het snelste voorradigquote:Op maandag 3 maart 2025 20:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niks.
Veel te afhankelijk van geworden.
[..]
Dan was je er vroeg bij.
Ja ik heb ook altijd wat briefjes op zak voor het geval datquote:Op maandag 3 maart 2025 20:31 schreef RedShoe het volgende:
Toch wel handig om contant geld te hebben.
Er was vanmiddag een pin storing bij de lidl...
Hoe vaak gebeurt dat wel niet?quote:
Wel handig ja. Altijd wel 20 euro op zak.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb ook altijd wat briefjes op zak voor het geval dat
Dit jaar twee keer gezien denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk nog vaak zat![]()
Vandaag de 8e vlucht
Over ongeveer 4 urenquote:Op maandag 3 maart 2025 20:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dit jaar twee keer gezien denk ik.
Hoe laat is het?
Dan slaap ik waarschijnlijkquote:
Meer mag niet van de beslasting pas op hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 20:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wel handig ja. Altijd wel 20 euro op zak.
Iets van 500 in huis.
Snap ikquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer mag niet van de beslasting pas op hoor
Oh ja hoorde ook zoiets dat het wel verstandig was om contanten in huis te hebben .. sws een vage regel ..quote:Op maandag 3 maart 2025 20:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]![]()
Ik ga het bedrag nog wel hoger maken...
Advies van de overheid toch?
Bussen boem in Barcelona?quote:Op maandag 3 maart 2025 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja hoorde ook zoiets dat het wel verstandig was om contanten in huis te hebben .. sws een vage regel ..
Ja hoor, je mag prima 1.000.000 cash in huis hebben.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer mag niet van de beslasting pas op hoor
Dat is wel heel karigquote:Op maandag 3 maart 2025 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag prima 1.000.000 cash in huis hebben.
Ja sorry, das voor ons plebs he,quote:
Er is idd geen maximum, er is wel een maximum wat je belastingvrij in huis mag hebben.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag prima 1.000.000 cash in huis hebben.
Mijn voorraad worteltjes is wel flink geslonken tijdens de winter. Word weer tijd om bij te vullen komende zomerquote:Op maandag 3 maart 2025 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja sorry, das voor ons plebs he,
voor U gelden andere normen natuurlijk
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn voorraad worteltjes is wel flink geslonken tijdens de winter. Word weer tijd om bij te vullen komende zomer
Ja 2 opelkaar .... tis kutweer daar ... en dat in het hele land... sneeuw bij Madrid in de hooglanden ..quote:
Las al iets van code oranje jaquote:Op maandag 3 maart 2025 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 2 opelkaar .... tis kutweer daar ... en dat in het hele land... sneeuw bij Madrid in de hooglanden ..
Nee, dan zouden we huilende kindertjes in de winter hebben.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Doen Rabbits eigenlijk aan een winterslaap
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn voorraad worteltjes is wel flink geslonken tijdens de winter. Word weer tijd om bij te vullen komende zomer
Had vandaag wat winterwortelkens in de stamppot gedaan met Broccoli en patatten en 3 soorten vlees ...quote:Op maandag 3 maart 2025 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kut of was je beveiling hun voor !?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:41 schreef engine het volgende:
En ze doen het geniepig. Even handje op de koffer maar voor je het weet zijn ze je koffer voor jou aan het verplaatsen en willen ze geld. En dan gewoon constant 3 tot 5 mensen om je heen die dit soort fratsen proberen.
OK pff Airport uit zal het wel minder wordenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:39 schreef engine het volgende:
Mijn eerste indruk van Nigeria: chaos
Nog nooit zoveel stress gehad op het vliegveld. Iedereen is luid, bij iedereen vraag je je af of ze geld willen of willen helpen. Koffer in de gaten houden, telefoon in de gaten houden. Ondertussen loopt het zweet overal.
Nee ik was dus tegelijk op zoek naar m'n contactpersoon die ook iedere keer belde en ik eerst niet kon vinden.quote:
Gaat starship nog vanavond? Even niet gevolgd vandaag.quote:
Over 10 minuten SpaceX livequote:Op maandag 3 maart 2025 23:51 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat starship nog vanavond? Even niet gevolgd vandaag.
Gelukkig maar ... Maar dat lastig vallen was vanaf dat je de douane uitkwam mag ik hopen of hingen ze daarvoor al om je heen ? Volgende keer vermonmmingquote:Op maandag 3 maart 2025 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik was dus tegelijk op zoek naar m'n contactpersoon die ook iedere keer belde en ik eerst niet kon vinden.
En dan constant paar van die gasten achter je aan. Gek werd ik.
Maar ben in het hotel nu
Ah starship al getankt en alles dus?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Over 10 minuten SpaceX live
Ja dat begon bij het koffer ophalen. Die zetten koffers aan de kant en dan zijn ze vervolgens heel behulpzaam door die koffers weer terug te vindenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... Maar dat lastig vallen was vanaf dat je de douane uitkwam mag ik hopen of hingen ze daarvoor al om je heen ? Volgende keer vermonmming
Propellant loadingquote:
Ze zijn al een tijdje bezigquote:Op maandag 3 maart 2025 23:57 schreef engine het volgende:
[..]
Propellant loading![]()
Meestal als spacex live gaat, gaat het snel dus dan zullen ze al even bezig zijn.
Maar misschien vind je die ouwe oom met erfenis voor jou nog deze weekquote:Op maandag 3 maart 2025 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat begon bij het koffer ophalen. Die zetten koffers aan de kant en dan zijn ze vervolgens heel behulpzaam door die koffers weer terug te vinden
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar misschien vind je die ouwe oom met erfenis voor jou nog deze week
Zelfde tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschirn dat ik nog kijk ,,, Hoe laat heb je het daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |