Op een andere manier dan nu.quote:
Klopt maar je hoeft niet te bellenquote:Op maandag 3 maart 2025 19:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Op een andere manier dan nu.
Dit is ook een soort grote babbelbox
Maar een beller is snellerquote:
Zodra je een beetje het binnenland in ging had je dat.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat ooit in zo'n boemeltreintje met 3-5 persoons houten banken en met geiten in de wagon .... 4 uur duurde die rit ....
In het begin wel...ging internet nog via telefoonquote:
Oh maar toen had ik nog niet eens internetquote:Op maandag 3 maart 2025 20:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In het begin wel...ging internet nog via telefoon
Begin 2000 ergens, had ik het voor het eerst.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar toen had ik nog niet eens internet
Wat zouden we tegenwoordig zonder moetenquote:Op maandag 3 maart 2025 20:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Begin 2000 ergens, had ik het voor het eerst.
vanaf 1992 of zo ..quote:Op maandag 3 maart 2025 20:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Begin 2000 ergens, had ik het voor het eerst.
Hier ging vanochtend de stroom uit in de buurt ... ook al duurde het maar een paar minuten de gevolgen achteraf duren nog wel een tijdje voor alles weer stabiel is .. ging 20 minuten daarna winkelen , maar mn statiegeld bon werd niet herkend .. morgen nog maar een poging danquote:Op maandag 3 maart 2025 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat zouden we tegenwoordig zonder moeten
We zijn volledig afhankelijk van allesquote:Op maandag 3 maart 2025 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ging vanochtend de stroom uit in de buurt ... ook al duurde het maar een paar minuten de gevolgen achteraf duren nog wel een tijdje voor alles weer stabiel is .. ging 20 minuten daarna winkelen , maar mn statiegeld bon werd niet herkend .. morgen nog maar een poging dan
Niks.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat zouden we tegenwoordig zonder moeten
Dan was je er vroeg bij.quote:
Dat kloten Ziggo hier heeft altijd minstens een kwartier nodig om weer online te zijn ... en mn smartdingens waren al helemaal van slag .. duurde nog langer..quote:Op maandag 3 maart 2025 20:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We zijn volledig afhankelijk van alles
Ik heb een backup-plan voor als het uitvaltquote:Op maandag 3 maart 2025 20:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We zijn volledig afhankelijk van alles
Ik ben een aantal jaren geleden overgestapt naar KPN bevalt me primaquote:Op maandag 3 maart 2025 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kloten Ziggo hier heeft altijd minstens een kwartier nodig om weer online te zijn ... en mn smartdingens waren al helemaal van slag .. duurde nog langer..
Coolquote:Op maandag 3 maart 2025 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een backup-plan voor als het uitvalt
Ik ben bezig.. fiber zit inmiddels in de meterkast... zal eens bellenquote:Op maandag 3 maart 2025 20:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben een aantal jaren geleden overgestapt naar KPN bevalt me prima
Werk en standby .. etc .. We hadden toen het academisch SurfNet in beheer .. dat was toen het snelste voorradigquote:Op maandag 3 maart 2025 20:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niks.
Veel te afhankelijk van geworden.
[..]
Dan was je er vroeg bij.
Ja ik heb ook altijd wat briefjes op zak voor het geval datquote:Op maandag 3 maart 2025 20:31 schreef RedShoe het volgende:
Toch wel handig om contant geld te hebben.
Er was vanmiddag een pin storing bij de lidl...
Hoe vaak gebeurt dat wel niet?quote:
Wel handig ja. Altijd wel 20 euro op zak.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb ook altijd wat briefjes op zak voor het geval dat
Dit jaar twee keer gezien denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk nog vaak zat![]()
Vandaag de 8e vlucht
Over ongeveer 4 urenquote:Op maandag 3 maart 2025 20:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dit jaar twee keer gezien denk ik.
Hoe laat is het?
Dan slaap ik waarschijnlijkquote:
Meer mag niet van de beslasting pas op hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 20:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wel handig ja. Altijd wel 20 euro op zak.
Iets van 500 in huis.
Snap ikquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer mag niet van de beslasting pas op hoor
Oh ja hoorde ook zoiets dat het wel verstandig was om contanten in huis te hebben .. sws een vage regel ..quote:Op maandag 3 maart 2025 20:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]![]()
Ik ga het bedrag nog wel hoger maken...
Advies van de overheid toch?
Bussen boem in Barcelona?quote:Op maandag 3 maart 2025 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja hoorde ook zoiets dat het wel verstandig was om contanten in huis te hebben .. sws een vage regel ..
Ja hoor, je mag prima 1.000.000 cash in huis hebben.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer mag niet van de beslasting pas op hoor
Dat is wel heel karigquote:Op maandag 3 maart 2025 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag prima 1.000.000 cash in huis hebben.
Ja sorry, das voor ons plebs he,quote:
Er is idd geen maximum, er is wel een maximum wat je belastingvrij in huis mag hebben.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag prima 1.000.000 cash in huis hebben.
Mijn voorraad worteltjes is wel flink geslonken tijdens de winter. Word weer tijd om bij te vullen komende zomerquote:Op maandag 3 maart 2025 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja sorry, das voor ons plebs he,
voor U gelden andere normen natuurlijk
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn voorraad worteltjes is wel flink geslonken tijdens de winter. Word weer tijd om bij te vullen komende zomer
Ja 2 opelkaar .... tis kutweer daar ... en dat in het hele land... sneeuw bij Madrid in de hooglanden ..quote:
Las al iets van code oranje jaquote:Op maandag 3 maart 2025 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 2 opelkaar .... tis kutweer daar ... en dat in het hele land... sneeuw bij Madrid in de hooglanden ..
Nee, dan zouden we huilende kindertjes in de winter hebben.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Doen Rabbits eigenlijk aan een winterslaap
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn voorraad worteltjes is wel flink geslonken tijdens de winter. Word weer tijd om bij te vullen komende zomer
Had vandaag wat winterwortelkens in de stamppot gedaan met Broccoli en patatten en 3 soorten vlees ...quote:Op maandag 3 maart 2025 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kut of was je beveiling hun voor !?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:41 schreef engine het volgende:
En ze doen het geniepig. Even handje op de koffer maar voor je het weet zijn ze je koffer voor jou aan het verplaatsen en willen ze geld. En dan gewoon constant 3 tot 5 mensen om je heen die dit soort fratsen proberen.
OK pff Airport uit zal het wel minder wordenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:39 schreef engine het volgende:
Mijn eerste indruk van Nigeria: chaos
Nog nooit zoveel stress gehad op het vliegveld. Iedereen is luid, bij iedereen vraag je je af of ze geld willen of willen helpen. Koffer in de gaten houden, telefoon in de gaten houden. Ondertussen loopt het zweet overal.
Nee ik was dus tegelijk op zoek naar m'n contactpersoon die ook iedere keer belde en ik eerst niet kon vinden.quote:
Gaat starship nog vanavond? Even niet gevolgd vandaag.quote:
Over 10 minuten SpaceX livequote:Op maandag 3 maart 2025 23:51 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat starship nog vanavond? Even niet gevolgd vandaag.
Gelukkig maar ... Maar dat lastig vallen was vanaf dat je de douane uitkwam mag ik hopen of hingen ze daarvoor al om je heen ? Volgende keer vermonmmingquote:Op maandag 3 maart 2025 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik was dus tegelijk op zoek naar m'n contactpersoon die ook iedere keer belde en ik eerst niet kon vinden.
En dan constant paar van die gasten achter je aan. Gek werd ik.
Maar ben in het hotel nu
Ah starship al getankt en alles dus?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Over 10 minuten SpaceX live
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat begon bij het koffer ophalen. Die zetten koffers aan de kant en dan zijn ze vervolgens heel behulpzaam door die koffers weer terug te vindenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... Maar dat lastig vallen was vanaf dat je de douane uitkwam mag ik hopen of hingen ze daarvoor al om je heen ? Volgende keer vermonmming
Propellant loadingquote:
Ze zijn al een tijdje bezigquote:Op maandag 3 maart 2025 23:57 schreef engine het volgende:
[..]
Propellant loading![]()
Meestal als spacex live gaat, gaat het snel dus dan zullen ze al even bezig zijn.
Maar misschien vind je die ouwe oom met erfenis voor jou nog deze weekquote:Op maandag 3 maart 2025 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat begon bij het koffer ophalen. Die zetten koffers aan de kant en dan zijn ze vervolgens heel behulpzaam door die koffers weer terug te vinden
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar misschien vind je die ouwe oom met erfenis voor jou nog deze week
Zelfde tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschirn dat ik nog kijk ,,, Hoe laat heb je het daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |