Op een andere manier dan nu.quote:
Klopt maar je hoeft niet te bellenquote:Op maandag 3 maart 2025 19:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Op een andere manier dan nu.
Dit is ook een soort grote babbelbox
Maar een beller is snellerquote:
Zodra je een beetje het binnenland in ging had je dat.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat ooit in zo'n boemeltreintje met 3-5 persoons houten banken en met geiten in de wagon .... 4 uur duurde die rit ....
In het begin wel...ging internet nog via telefoonquote:
Oh maar toen had ik nog niet eens internetquote:Op maandag 3 maart 2025 20:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In het begin wel...ging internet nog via telefoon
Begin 2000 ergens, had ik het voor het eerst.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar toen had ik nog niet eens internet
Wat zouden we tegenwoordig zonder moetenquote:Op maandag 3 maart 2025 20:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Begin 2000 ergens, had ik het voor het eerst.
vanaf 1992 of zo ..quote:Op maandag 3 maart 2025 20:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Begin 2000 ergens, had ik het voor het eerst.
Hier ging vanochtend de stroom uit in de buurt ... ook al duurde het maar een paar minuten de gevolgen achteraf duren nog wel een tijdje voor alles weer stabiel is .. ging 20 minuten daarna winkelen , maar mn statiegeld bon werd niet herkend .. morgen nog maar een poging danquote:Op maandag 3 maart 2025 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat zouden we tegenwoordig zonder moeten
We zijn volledig afhankelijk van allesquote:Op maandag 3 maart 2025 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ging vanochtend de stroom uit in de buurt ... ook al duurde het maar een paar minuten de gevolgen achteraf duren nog wel een tijdje voor alles weer stabiel is .. ging 20 minuten daarna winkelen , maar mn statiegeld bon werd niet herkend .. morgen nog maar een poging dan
Niks.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat zouden we tegenwoordig zonder moeten
Dan was je er vroeg bij.quote:
Dat kloten Ziggo hier heeft altijd minstens een kwartier nodig om weer online te zijn ... en mn smartdingens waren al helemaal van slag .. duurde nog langer..quote:Op maandag 3 maart 2025 20:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We zijn volledig afhankelijk van alles
Ik heb een backup-plan voor als het uitvaltquote:Op maandag 3 maart 2025 20:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We zijn volledig afhankelijk van alles
Ik ben een aantal jaren geleden overgestapt naar KPN bevalt me primaquote:Op maandag 3 maart 2025 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kloten Ziggo hier heeft altijd minstens een kwartier nodig om weer online te zijn ... en mn smartdingens waren al helemaal van slag .. duurde nog langer..
Coolquote:Op maandag 3 maart 2025 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een backup-plan voor als het uitvalt
Ik ben bezig.. fiber zit inmiddels in de meterkast... zal eens bellenquote:Op maandag 3 maart 2025 20:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben een aantal jaren geleden overgestapt naar KPN bevalt me prima
Werk en standby .. etc .. We hadden toen het academisch SurfNet in beheer .. dat was toen het snelste voorradigquote:Op maandag 3 maart 2025 20:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niks.
Veel te afhankelijk van geworden.
[..]
Dan was je er vroeg bij.
Ja ik heb ook altijd wat briefjes op zak voor het geval datquote:Op maandag 3 maart 2025 20:31 schreef RedShoe het volgende:
Toch wel handig om contant geld te hebben.
Er was vanmiddag een pin storing bij de lidl...
Hoe vaak gebeurt dat wel niet?quote:
Wel handig ja. Altijd wel 20 euro op zak.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb ook altijd wat briefjes op zak voor het geval dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |