Kut of was je beveiling hun voor !?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:41 schreef engine het volgende:
En ze doen het geniepig. Even handje op de koffer maar voor je het weet zijn ze je koffer voor jou aan het verplaatsen en willen ze geld. En dan gewoon constant 3 tot 5 mensen om je heen die dit soort fratsen proberen.
OK pff Airport uit zal het wel minder wordenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:39 schreef engine het volgende:
Mijn eerste indruk van Nigeria: chaos
Nog nooit zoveel stress gehad op het vliegveld. Iedereen is luid, bij iedereen vraag je je af of ze geld willen of willen helpen. Koffer in de gaten houden, telefoon in de gaten houden. Ondertussen loopt het zweet overal.
Nee ik was dus tegelijk op zoek naar m'n contactpersoon die ook iedere keer belde en ik eerst niet kon vinden.quote:
Gaat starship nog vanavond? Even niet gevolgd vandaag.quote:
Over 10 minuten SpaceX livequote:Op maandag 3 maart 2025 23:51 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat starship nog vanavond? Even niet gevolgd vandaag.
Gelukkig maar ... Maar dat lastig vallen was vanaf dat je de douane uitkwam mag ik hopen of hingen ze daarvoor al om je heen ? Volgende keer vermonmmingquote:Op maandag 3 maart 2025 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik was dus tegelijk op zoek naar m'n contactpersoon die ook iedere keer belde en ik eerst niet kon vinden.
En dan constant paar van die gasten achter je aan. Gek werd ik.
Maar ben in het hotel nu
Ah starship al getankt en alles dus?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Over 10 minuten SpaceX live
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat begon bij het koffer ophalen. Die zetten koffers aan de kant en dan zijn ze vervolgens heel behulpzaam door die koffers weer terug te vindenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... Maar dat lastig vallen was vanaf dat je de douane uitkwam mag ik hopen of hingen ze daarvoor al om je heen ? Volgende keer vermonmming
Propellant loadingquote:
Ze zijn al een tijdje bezigquote:Op maandag 3 maart 2025 23:57 schreef engine het volgende:
[..]
Propellant loading![]()
Meestal als spacex live gaat, gaat het snel dus dan zullen ze al even bezig zijn.
Maar misschien vind je die ouwe oom met erfenis voor jou nog deze weekquote:Op maandag 3 maart 2025 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat begon bij het koffer ophalen. Die zetten koffers aan de kant en dan zijn ze vervolgens heel behulpzaam door die koffers weer terug te vinden
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar misschien vind je die ouwe oom met erfenis voor jou nog deze week
Zelfde tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschirn dat ik nog kijk ,,, Hoe laat heb je het daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |