Dit jaar twee keer gezien denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk nog vaak zat![]()
Vandaag de 8e vlucht
Over ongeveer 4 urenquote:Op maandag 3 maart 2025 20:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dit jaar twee keer gezien denk ik.
Hoe laat is het?
Dan slaap ik waarschijnlijkquote:
Meer mag niet van de beslasting pas op hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 20:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wel handig ja. Altijd wel 20 euro op zak.
Iets van 500 in huis.
Snap ikquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer mag niet van de beslasting pas op hoor
Oh ja hoorde ook zoiets dat het wel verstandig was om contanten in huis te hebben .. sws een vage regel ..quote:Op maandag 3 maart 2025 20:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]![]()
Ik ga het bedrag nog wel hoger maken...
Advies van de overheid toch?
Bussen boem in Barcelona?quote:Op maandag 3 maart 2025 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja hoorde ook zoiets dat het wel verstandig was om contanten in huis te hebben .. sws een vage regel ..
Ja hoor, je mag prima 1.000.000 cash in huis hebben.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer mag niet van de beslasting pas op hoor
Dat is wel heel karigquote:Op maandag 3 maart 2025 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag prima 1.000.000 cash in huis hebben.
Ja sorry, das voor ons plebs he,quote:
Er is idd geen maximum, er is wel een maximum wat je belastingvrij in huis mag hebben.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag prima 1.000.000 cash in huis hebben.
Mijn voorraad worteltjes is wel flink geslonken tijdens de winter. Word weer tijd om bij te vullen komende zomerquote:Op maandag 3 maart 2025 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja sorry, das voor ons plebs he,
voor U gelden andere normen natuurlijk
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn voorraad worteltjes is wel flink geslonken tijdens de winter. Word weer tijd om bij te vullen komende zomer
Ja 2 opelkaar .... tis kutweer daar ... en dat in het hele land... sneeuw bij Madrid in de hooglanden ..quote:
Las al iets van code oranje jaquote:Op maandag 3 maart 2025 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 2 opelkaar .... tis kutweer daar ... en dat in het hele land... sneeuw bij Madrid in de hooglanden ..
Nee, dan zouden we huilende kindertjes in de winter hebben.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Doen Rabbits eigenlijk aan een winterslaap
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn voorraad worteltjes is wel flink geslonken tijdens de winter. Word weer tijd om bij te vullen komende zomer
Had vandaag wat winterwortelkens in de stamppot gedaan met Broccoli en patatten en 3 soorten vlees ...quote:Op maandag 3 maart 2025 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |