quote:Op zondag 2 maart 2025 17:00 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
En goedemiddag
Jazekerquote:
Is deze ellende nog steeds aan de gang?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:00 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
![]()
![]()
En goedemiddag
Ik heb er geen last vanquote:Op zondag 2 maart 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben geen bot en ik ben al ingelogd op YouTube
Op welke van de volgende afbeeldingen zie je een fietspad?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht even dat je het nummer niet leuk vond…quote:Op zondag 2 maart 2025 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is deze ellende nog steeds aan de gang?![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat die Eindhovenaren gewoon in zelfdestructie modus zijn gegaanquote:
Bij deze heb ik er ook geen last vanquote:Op zondag 2 maart 2025 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik die van jou heb er geen last van![]()
We zullen ze een bloemetje sturenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Fijn dat die Eindhovenaren gewoon in zelfdestructie modus zijn gegaan
Ik zie geen afbeelding, ook geen fietspadquote:Op zondag 2 maart 2025 17:04 schreef engine het volgende:
[..]
Op welke van de volgende afbeeldingen zie je een fietspad?
Laten we ze een brief sturen zodat ze bosz niet ontslaanquote:
Oeiquote:Op zondag 2 maart 2025 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie geen afbeelding, ook geen fietspad
Dan kun je beter niet op de fiets stappen.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie geen afbeelding, ook geen fietspad
Dit advies komt een paar maanden te laatquote:Op zondag 2 maart 2025 17:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan kun je beter niet op de fiets stappen.
quote:Op zondag 2 maart 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten we ze een brief sturen zodat ze bosz niet ontslaan
Je hebt een YouTube ban.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Had ze daar maar mod moeten wordenquote:
Hebben ze daar menselijke mods dan?quote:
Menselijk of niet: het zijn in elk geval niet de slimsten, is mijn ervaringquote:Op zondag 2 maart 2025 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben ze daar menselijke mods dan?
Mods in het algemeen nietquote:Op zondag 2 maart 2025 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Menselijk of niet: het zijn in elk geval niet de slimsten, is mijn ervaring
Heb je ervaring met mods op YouTube?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Menselijk of niet: het zijn in elk geval niet de slimsten, is mijn ervaring
Daarom kan ik dus geen mod worden.quote:
Ik heb een keer een rare copyright claim gehad op een video van mij. Ik heb bezwaar gemaakt. Het bezwaar werd afgewezen.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heb je ervaring met mods op YouTube?
Ik heb ooit wel mail van ze gehad.
Ik heb het gewoon laten staan.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een keer een rare copyright claim gehad op een video van mij. Ik heb bezwaar gemaakt. Het bezwaar werd afgewezen.
Aangezien het verder geen consequenties voor mij had, heb ik het daar maar bij gelaten.
Hoe ben je verkleed?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gelderland hier.
Full force carnaval in mijn dorpje.
Was uitgenodigd door een vriend die woont aan de route van de Optocht die uiteraard anderhalf uur te laat (paar bier) begon. Daardoor in ons dorpcentrum terecht gekomen waar we 3 feesttenten hebben, al dan niet gekoppeld aan de vier kroegjes... zon, iedereen uitbundig,,, het was heerlijk!
Tof! Veel plezierquote:Op zondag 2 maart 2025 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gelderland hier.
Was uitgenodigd door een vriend die woont aan de route van de Optocht die uiteraard anderhalf uur te laat (paar bier) begon. Daardoor in ons dorpcentrum terecht gekomen waar we 3 feesttenten hebben, al dan niet gekoppeld aan de vier kroegjes... zon, iedereen uitbundig,,, het was heerlijk!
Alaafquote:Op zondag 2 maart 2025 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gelderland hier.
Leuk hoor, veel plezierquote:Op zondag 2 maart 2025 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gelderland hier.
Snap ikquote:Op zondag 2 maart 2025 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet echt super origineel, maar voel me er wel heel erg belangrijk bij![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
Sinds Ricky ze de waarheid heeft verteld is die zelfverheerlijking gelukkig een stuk minder.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:31 schreef chufi het volgende:
Tis Oscar nacht geloof ik ... geen idee welke films etc genomineerd zijn
Dat was heel grappigquote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sinds Ricky ze de waarheid heeft verteld is die zelfverheerlijking gelukkig een stuk minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Wat is een witte kroket?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Twee broodjes met witte kroket uit de airfryert
Ohquote:Op zondag 2 maart 2025 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok een normale kroket, maar dan uit de airfryer
Yeah!quote:Op zondag 2 maart 2025 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Of een normale die al 1,5 week op het aanrecht in de zon ligt.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Andere bestemmingen zoeken dan maar?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:29 schreef pullup het volgende:
https://www.trouw.nl/buit(...)-niet-meer~b2dd09bf/
Dat zal ze leren
Jouw remark verstoorde mijn algoritme. Echter tot verbazing een prachtig betoog geluisterd.quote:
Hugh Grantquote:Op zondag 2 maart 2025 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jouw remark verstoorde mijn algoritme. Echter tot verbazing een prachtig betoog geluisterd.
En dan letterlijk.![]()
Sexist!quote:
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het niet afgeluisterd heb, maar Hugh Grant is gewoonquote:Op zondag 2 maart 2025 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sexist!![]()
Ik hou van taal.. ( niet te verwarren met spelling) .. dit ..in dat soort Engels.. alle ondertonen.. Tis Muziek
Vind er geen zak aan die kerel.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het niet afgeluisterd heb, maar Hugh Grant is gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |