Zou maar zo kunnen want Primark verkoopt wel kleding gemaakt door kindertjesquote:Op maandag 3 maart 2025 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Artikeltje nog niet gelezen maar dit zal toch eerder zijn gegaan over de tewerkstelling van kinderen om die kleren te maken?
Ik hoef het niet te zien..quote:
Zit ik even uit te rusten en met weemoed aan vroeger te denken plaats jij net dit nummer uit die tijd.quote:
Geen badeend detectie.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had wat vrije tijd dit weekend.. en dacht laat ik eens een programmatje schrijven dat de camera stream van mijn tuin bekijkt en dan foto's maakt van alle dieren.
Ik laat een AI de stream bekijken en dan slaat hij de foto op en een 5 seconden filmpje.
Beetje doorgedraaft want nu kan hij ook youtube streams bekijken en hetzelfde doen.
Zitten wat filter bij enzo.
Was een hoop werk, bijna 1000 regels code. Maar het werkt!! Me happy !![]()
[ afbeelding ]
PS. Dat is niet mijn tuin. Dit is een YT stream.
quote:
Wel knap gedaan, dat doe ik je niet na.quote:
Nou, zonder ChatGPT en Grok tezamen.. was mij dit ook niet gelukt.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel knap gedaan, dat doe ik je niet na.
Vroeger wel eens les gehad in gwbasic maar daar is het bij gebleven.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou, zonder ChatGPT en Grok tezamen.. was mij dit ook niet gelukt.
Ze doen nog niet al het werk zelf.. maar over een jaar.. kun jij dit ook
Genoeg hoor. Ik zocht het vroeger ook wel op.quote:
Nooit naar gekeken nooit naar gezocht , dat soort dingen gaan mij te verquote:Op maandag 3 maart 2025 16:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Genoeg hoor. Ik zocht het vroeger ook wel op.
Maar tegenwoordig wil ik dat soort dingen niet meer zien.
Het is bizar wat je allemaal kan zien.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nooit naar gekeken nooit naar gezocht , dat soort dingen gaan mij te ver
. Nooit begrepen dat mensen zulke dingen willen zien
Ik weet dat er zieke geesten zijn , ik wil het niet zienquote:Op maandag 3 maart 2025 16:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is bizar wat je allemaal kan zien.
Verstandig.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet dat er zieke geesten zijn , ik wil het niet zien
Maar je verwacht wel olifanten en zebras in je tuin?quote:Op maandag 3 maart 2025 15:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had wat vrije tijd dit weekend.. en dacht laat ik eens een programmatje schrijven dat de camera stream van mijn tuin bekijkt en dan foto's maakt van alle dieren.
Ik laat een AI de stream bekijken en dan slaat hij de foto op en een 5 seconden filmpje.
Beetje doorgedraaft want nu kan hij ook youtube streams bekijken en hetzelfde doen.
Zitten wat filters bij enzo.
Was een hoop werk, bijna 1000 regels code. Maar het werkt!! Me happy !![]()
[ afbeelding ]
PS. Dat is niet mijn tuin. Dit is een YT stream.
Ik had het als puber al.quote:
Mijn ex had het daar vroeger altijd over, vreselijk dat mensen daar naar willen kijkenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik had het als puber al.
Stiekem de video's 'Faces of death' huren.
Van bepaalde stukjes heb ik nog last van af en toe
Een goede horrorfilm is dan ook niets voor jou?quote:Op maandag 3 maart 2025 16:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn ex had het daar vroeger altijd over, vreselijk dat mensen daar naar willen kijken![]()
Ik kijk niet naar horror filmsquote:Op maandag 3 maart 2025 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een goede horrorfilm is dan ook niets voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |