Je snapt toch wel dat dit niet serieus bedoeld isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:54 schreef spapaars het volgende:
Jordy heeft het over "zijn" kartel, dat zegt al genoeg over die padvinder.
Gewoon soort chantage naar bbquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:56 schreef Tascha071 het volgende:
Sharisse gaat weg als pootje weg gaat. Zei ze dat nou? Haha ze ging al weg met Milena toch?
Dat is best wel triestquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje zegt dat hij gaat proberen hemzelf en Sharice te saven.
Sharice : Maar ik zou het ook echt niet erg vinden om naar huis te gaan.
Zijn te negatief en kunnen die gevoelens niet loslaten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is best wel triest![]()
Je grote droom laat je afhangen van 1 persoon die je denkt te kennen maar amper kent
dreigementen......quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je grote droom laat je afhangen van 1 persoon die je denkt te kennen maar amper kent
Dit gaat ook niet meer goedkomenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zijn te negatief en kunnen die gevoelens niet loslaten.
Reken maar dat het serieus is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dit niet serieus bedoeld is
Nee, Sharice zei dat ze het heel moeilijk zou krijgen als Pootje weggaat, omdat er dan niemand meer zou zijn die ze echt vertrouwt. Ze noemde Jane en Axel, maar gaf aan dat ze die niet helemaal vertrouwd. Ze zei helemaal niet dat ze vrijwillig zou vertrekken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:56 schreef Tascha071 het volgende:
Sharisse gaat weg als pootje weg gaat. Zei ze dat nou? Haha ze ging al weg met Milena toch?
En dan te bedenken dat Milena helemaal niets om haar geeft en dat al eens duidelijk heeft gemaakt door te zeggen dat het haar totaal niet boeit hoe Shar zich voelde.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goede weergave, zo ging het.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus komt naar buiten en gaat op afstand zitten van Jolien en Jordy.
Jordy vraagt of hij allergisch is voor hun.
Mattheus zegt dat hij afstand neemt omdat zij misschien een prive gesprek hebben.
Volgens Jordy mag Mattheus altijd aansluiten bij hem want hij hoort bij het kartel en Jordy, als oprichter van het Kartel en als zodanig de voorzitter die altijd kan bepalen wie met hun mag praten.
Iets in die strekking.
Mooi zo dat die verhouding zo is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus zegt dat hij afstand neemt omdat zij misschien een prive gesprek hebben.
Volgens Jordy mag Mattheus altijd aansluiten bij hem want hij hoort bij het kartel en Jordy, als oprichter van het Kartel en als zodanig de voorzitter die altijd kan bepalen wie met hun mag praten.
Iets in die strekking.
Zo moeilijk te verstaan somsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:58 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee, Sharice zei dat ze het heel moeilijk zou krijgen als Pootje weggaat, omdat er dan niemand meer zou zijn die ze echt vertrouwt. Ze noemde Jane en Axel, maar gaf aan dat ze die niet helemaal vertrouwd. Ze zei helemaal niet dat ze vrijwillig zou vertrekken.
Omgekeerd insinueerde Pootje wel dat hij in Sharice haar plaats zou vertrekken. Zei: Als we niet samen tot in de finale geraken, dan liever/beter jij wel ipv ik.
Niet helemaal maar goed.....hij mocht altijd erbij zijn ook al was het een intiem gesprek als hij dan maar wel mee wilde praen.....quote:
Die gast kan je toch niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
Iets in die strekking.
Juistquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet helemaal maar goed.....hij mocht altijd erbij zijn ook al was het een intiem gesprek als hij dan maar wel mee wilde praen.....
Niet te doen , ik luister niet eens meer als zij met elkaar pratenquote:
Het is toch een grote grap.....met zoals Elsa de graag speelde of ze nog in het leger zat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Die gast kan je toch niet serieus nemen.
Ik hoop het echt voor hem anders is hij wel erg sneu.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is toch een grote grap.....met zoals Elsa de graag speelde of ze nog in het leger zat.
Ik vind dit misschien nog wel ergerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Fijn dat Milena eindelijk niet kan meezingen.
Hij overschat zichzelf wel eens ja.. maakt het grappig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt de 2e was voor hem van Peter. En legt uit van wat de ideale schoonzoon betekent hier in Nederland
Ze weten zeker als ze buiten zijn ze er hard om kunnen lachen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik hoop het echt voor hem anders is hij wel erg sneu.
Dat is omdat je haar niet mag... ze zingt best goed...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dit misschien nog wel erger
Met milena zat er lol in
Nu is het of sharice zingt bij het graf
Ze zingt goed maar wel hele erge zielige liedjes nu....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is omdat je haar niet mag... ze zingt best goed...
Terwijl die fan Mattheus bedoelde met zijn act van ideale schoonzoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt de 2e was voor hem van Peter. En legt uit van wat de ideale schoonzoon betekent hier in Nederland
Dit is toch wel triest.....de meeste mensen zitten al op hun werk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
Jane gaat thuis googlen wat overdag inhoud![]()
ze wordt een uur beroofd
overdag: in de periode met daglicht: gedurende de dag terwijl het dag is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
ze wordt een uur beroofd
jane heeft wat weinig geslapen en was best grumpyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch wel triest.....de meeste mensen zitten al op hun werk.![]()
Dat is dus niet binnen gekomen.....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Terwijl die fan Mattheus bedoelde met zijn act van ideale schoonzoon.
* Kodiak100 kijkt op google naar de definitie van overdagquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
ze wordt een uur beroofd
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
Iets in die strekking.
ja ik had het ook al gepost is niet echt duidelijk na 00.00 is het al overdag ook hahahaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 kijkt op google naar de definitie van overdag
over·dag gedurende de dag, als het licht is
Lekker duidelijk ook
Overschatten zeker, grappig niet echtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij overschat zichzelf wel eens ja.. maakt het grappig.
Ze is nu een verzuurde weduwe.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:12 schreef Cupfighter het volgende:
Het is raar misschien wat ik nu zeg maar ik wil graag Sharice langer in het huis houden om te kijken wat zij in haar mars heeft zonder Milena, in het begin toen ze nog Nele was liet ze ook die leukere kant zien
Tja Milena is ook pas gisteravond weg, ze was haar beste vriendin in het huis ik snap het wel enigszinsquote:
ongelooflijk ze zijn net wakkerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje heeft zijn ogen weer eens dicht
Ik geloof haar meteen, je zag aan iedereen wel dat ze een beetje gespannen waren rond Milena om maar niets verkeerds te zeggen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien vindt de sfeer al heel anders nu Milena weg is. Keanu merkt het nog niet zo, omdat Sharice nu zo down is.
Jolien zegt dat ze eerst altijd aan het opletten was op haar gedrag om Milena niet 'dwars' te zitten.
Ik hou van horror filmsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor mij blijft ze echt een horror actrice in een spannende film..
Of dat ze tegenover Milena geen woord heeft gehouden en niet mee is gegaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja Milena is ook pas gisteravond weg, ze was haar beste vriendin in het huis ik snap het wel enigszins
Dat is ook helemaal niet raar. Het is raar dat het raar wordt gevonden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja Milena is ook pas gisteravond weg, ze was haar beste vriendin in het huis ik snap het wel enigszins
Ik blijf hem simpel vinden maar dat is nu eenmaal mijn mening.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:15 schreef happyme28 het volgende:
Wat kan Jordy toch goed dingen verwoorden.
Dat kan ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of dat ze tegenover Milena geen woord heeft gehouden en niet mee is gegaan.
Blijf het vreemd vinden. Kijk eens wat mensen achterlaten als ze er in gaan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij moet alleen wel uitkijken dat hij niet al te veel voor anderen gaat invullenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:15 schreef happyme28 het volgende:
Wat kan Jordy toch goed dingen verwoorden.
Een simpel kan niet eens de woorden aan elkaar lullen zoals hij dat kan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik blijf hem simpel vinden maar dat is nu eenmaal mijn mening.
Je trekt in het huis 24 uur met elkaar op, je hebt geen keus want je kan er niet uit, dat je dan speciale banden krijgt kan ik me wel voorstellenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden. Kijk eens wat mensen achterlaten als ze er in gaan?
Jordy zit ook weer op de praatstoel buiten
Huh? Ik zie een gelijkwaardig gesprek en iedereen kan zijn woordje doen en er wordt geluisterd naar elkaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:20 schreef lojanda het volgende:
Jordy heeft zoals altijd het hoogste woord en Jolien komt er soms tussendoor en kan soms ook iets zeggen. Keanu legt maar weer eens uit wat hij er van vindt en natte scheet Mattheus bevestigd alles en praat iedereen na.. mooi kartel wel moet ik zeggen
Ze verheerlijken hem ook continuquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij is het kwartje waarom Sjeff is weggestemd door de kijker nog steeds niet gevallen daar
Ja dat wel, maar dat heb je thuis ook, soms ben je ook 24 uur per dag met je partner, ouders, kinderen samenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je trekt in het huis 24 uur met elkaar op, je hebt geen keus want je kan er niet uit, dat je dan speciale banden krijgt kan ik me wel voorstellen
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
Als iemand van hun wint hebben WIJ gewonnen.. als groep met elkaar
Aldus Matthie
Met gemak, een niet simpel zegt ze een keer en duidelijk. Maar nogmaals dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Een simpel kan niet eens de woorden aan elkaar lullen zoals hij dat kan.
Het is niet alleen dit gesprek.. alle gesprekken lopen zoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huh? Ik zie een gelijkwaardig gesprek en iedereen kan zijn woordje doen en er wordt geluisterd naar elkaar.
Dat zie ik ook maar Jordy ..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huh? Ik zie een gelijkwaardig gesprek en iedereen kan zijn woordje doen en er wordt geluisterd naar elkaar.
Zou Jordy ze ook vertellen wanneer ze mogen schijten? Of zouden ze dat zelf mogen beslissen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:20 schreef lojanda het volgende:
Jordy heeft zoals altijd het hoogste woord en Jolien komt er soms tussendoor en kan soms ook iets zeggen. Keanu legt maar weer eens uit wat hij er van vindt en natte scheet Mattheus bevestigd alles en praat iedereen na.. mooi kartel wel moet ik zeggen
Nog even en hij gaat daar ook beslissingen over nemen want hij vindt echt dat Mattheus te erg stinktquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou Jordy ze ook vertellen wanneer ze mogen schijten? Of zouden ze dat zelf mogen beslissen?
Gaat me niet om haar zangkunstquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is omdat je haar niet mag... ze zingt best goed...
Keanu gaat steeds meer op Pater Franciscus lijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:25 schreef zodeju het volgende:
Oh, heeft Jane haar zin gekregen, gister wilde ze zijn haar al doen maar hij vond het niet leuk.
Bijna net Keanu.......
In vergelijking met vorig jaar is het IQ al gestegenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:26 schreef -river- het volgende:
Dit jaar is de selectie echt een beetje dom niet zo slim en dat is jammer maar wel leuk om naar te kijken.
En die straalt ze zeker uit. Als je er lang naar kijkt kan je er zelfs moedeloos van wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat me niet om haar zangkunst
Maar de triestigheid die ervan straalt
Hij vergeet de achterkant van zijn haar. Dat doen veel mensen wel. Die denken dat alleen de voorkant er toe doet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Keanu gaat steeds meer op Pater Franciscus lijken
Ik heb de tv aanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die straalt ze zeker uit. Als je er lang naar kijkt kan je er zelfs moedeloos van worden
Ja, en die ene viel niet meer op.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
In vergelijking met vorig jaar is het IQ al gestegen
Hij is zo bang dat zijn hoge haargrens in beeld komt en aait continu over zijn haar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij vergeet de achterkant van zijn haar. Dat doen veel mensen wel. Die denken dat alleen de voorkant er toe doet.
Maar soms he...
Nee Jane en Axel gingen om 5 uur naar bedquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
O ze zijn echt laat gaan slapen 5 uur zegt Matt nu
Een Keanu light noemde ik het gisterenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
Axel heeft van achteren een zelfde kapsel als keanu
Hij heeft alleen geen voorhoofd issue
Ja dat is echt zielig. Maar ik geloof dat hij van Mattheus een adresje heeft gehad waar hij implantaten kan halen. Mattheus heeft ook implantaten gehaald ergens in Turkije geloof ikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is zo bang dat zijn hoge haargrens in beeld komt en aait continu over zijn haar.
Ik vind het wel erg voor hem dat hij daar zo onzeker over is.
Al gedaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is
Maar je kan weer stemmen
Welke bewoner mag naar de decision room?
Fanweek is top week
2x pasquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar je kan weer stemmen
Fanweek is top week
Alleen valt het bij Axel wel goed en bij Keanu is het een bad hair day..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
Axel heeft van achteren een zelfde kapsel als keanu
Hij heeft alleen geen voorhoofd issue
Ehmm neequote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen valt het bij Axel wel goed en bij Keanu is het een bad hair day..
En Axel heeft er ook geen problemen mee in tegenstelling tot Keanuquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen valt het bij Axel wel goed en bij Keanu is het een bad hair day..
Dat hoorde ik laatst ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is echt zielig. Maar ik geloof dat hij van Mattheus een adresje heeft gehad waar hij implantaten kan halen. Mattheus heeft ook implantaten gehaald ergens in Turkije geloof ik
Mimimiquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane weer over bericht van thuis
Denk je dat het ooit nog komt
Prima tochquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehmm nee
Het lijkt of hij de föhn op de achterkant van zijn hoofd zet en alles naar voren en dan iets omhoog
Die gasten maken elkaar gek. Alles moet zijn zoals het bij een ander is. Als je iets hebt wat een ander niet heeft dan moet je naar de plastisch chirurg. Zelfs je anus mag niet meer bruin zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat hoorde ik laatst ookKeanu zei ook dat hij een nu een goed ding had wat hij zou doen met het geld wanneer hij BB zou winnen.
Deze week de RTL site extra in de gaten houden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar je kan weer stemmen
Fanweek is top week
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gasten maken elkaar gek. Alles moet zijn zoals het bij een ander is. Als je iets hebt wat een ander niet heeft dan moet je naar de plastisch chirurg. Zelfs je anus mag niet meer bruin zijn.
Dat was vooral Eva haar ding, toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gasten maken elkaar gek. Alles moet zijn zoals het bij een ander is. Als je iets hebt wat een ander niet heeft dan moet je naar de plastisch chirurg. Zelfs je anus mag niet meer bruin zijn.
Daar begint het alquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
Jane tegen Matti
Je moet mijn back hebben nu
Ja Matti zegt Axel
Ik denk ook dat het kwartje inmiddels is gevallen dat hij heel veel hoofdpijn gaat krijgen als hij thuis isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
Matti over de brief van deb.. die ze verstopt had in zijn koffer maar bb eruit heeft gehaald.
als hij het kan winnen in een spel gaat hij all in ervoor![]()
![]()
Ja ik geloof het wel. Maar ik stond er echt versteld van wat die jonge gasten al allemaal hadden laten doen aan hun lijf om maar in het keurspakket te passen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat was vooral Eva haar ding, toch?
Heb dat gesprek toen niet uitgekeken. Ugh die onderwerpen die Eva altijd opgooide
Laatstequote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:41 schreef -river- het volgende:
Misschien leuke stream middag of de hele middag SL.
Ben er ook bang voor..quote:
En via zijn vriendin spelen he dat die dat zou willen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
Jane tegen Matti
Je moet mijn back hebben nu
Ja Matti zegt Axel
Alsof dat iets helpt met deze groepquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:43 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet ze gewoon een tijd geven voor dit soort dingen 10 minuten of zo
Ik vind het ietwat nastyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En via zijn vriendin spelen he dat die dat zou willen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:43 schreef greysbones het volgende:
Hup BB
Bewoners over 10 min in de gameroom ( i wish)
Laat ze maar eens opschieten
Ook weer waar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alsof dat iets helpt met deze groep
Denk dat het misschien het beste is.....hij heeft haar nooit op tv te kakken gezet.....maar zij vond het nodig de media op te zoeken om te vertellen dat ze een onewayticket heeft gekocht....zonder afscheid te nemen....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het kwartje inmiddels is gevallen dat hij heel veel hoofdpijn gaat krijgen als hij thuis is
Volgens mij welquote:
Jij vindtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy wordt vermoeiend .. is denk ik wel over z'n hoogtepunt heen.
Al een tijdje. Gelukkig bij steeds meer mensenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy wordt vermoeiend .. is denk ik wel over z'n hoogtepunt heen.
Aaah das vals spelen!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Doet Pootje nu weer z'n directeurspakje aan?
heeft niets anders zekersquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou wel slim zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat stond hem wel mooi. Ik vond het bij Jane trouwens ook geweldig staan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
TV fansquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:50 schreef C.A.I het volgende:
Het is fan week dus voor ons fans etc dus hier hoort geen SL bij ben benieuwd 😎
Ja, strak in het pak of gala.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:51 schreef Hznootje het volgende:
Even gemist, moeten ze in nette kleding?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:51 schreef Hznootje het volgende:
Even gemist, moeten ze in nette kleding?
eerstknijps!!!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:53 schreef greysbones het volgende:
Matti zijn hemd verpest door het strijkijzer
Strijkijzer zitten ook vieze vlekken op de zoolquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt heeft het strijken ook nog niet helemaal onder de knie.
Niet alleen naar zijn kaarten, ook wat rond koekeloeren of hij in het middelpunt van de camera's staat zodat hij goed in beeld is voor de buitenwereldquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy die in stilte naar z'n kaarten kijkt is inmiddels ook een SL op zich.
Ja... dus wat doe je danquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Strijkijzer zitten ook vieze vlekken op de zool
Ja ik begrijp dat ook niet want je zet jezelf eigenlijk voor schut maar ook nog eens je partner die nu bijna elke dag op tv is. Begrijp ook dat het uit een emotie en frustratie komt maar het is niet verstandig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat het misschien het beste is.....hij heeft haar nooit op tv te kakken gezet.....maar zij vond het nodig de media op te zoeken om te vertellen dat ze een onewayticket heeft gekocht....zonder afscheid te nemen....
En dat moet dan je aanstaande zijn.....moeilijkheden zijn er om te overwinnen maar hou dat binnenshuis.
Moet ontkalkt worden gaat nu vuil water spugenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:53 schreef greysbones het volgende:
Matti zijn hemd verpest door het strijkijzer
Hij stoomt normaalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... dus wat doe je danSchone theedoek ertussen of zo. Hij heeft nog niet echt een idee hoe dit moet.
En dan staat hij ook nog te acteren voor de camera kijkend naar zijn post.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy : top spel, top week , big brother i love u
x te vaak..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Tot laterquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
Of een fan heeft verzonnen dat ze mode show moeten lopen. Over een rode loper en dan weer het huis in![]()
Of ze moeten acteren als wassen beeld en fans lopen rond en gaan met ze op de foto ...
In ieder geval verwacht ik een wassen neus.![]()
Ik moet weg..ik zie het vanmiddag wel..veel plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Soort van deja vuWat hebben we nou te klagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wij hadden het in wasserette ook vaak echt ontkalkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij stoomt normaal
![]()
Ik vraag me af of iemand er ooit schoon water in heeft gedaan
Zolang het Jordy maar niet isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
van zingende Pootje naar zingende Sharice
hoor Axel op de achtergrond zingen / klappen
Ik heb toch blijkbaar hele andere streams.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet alleen naar zijn kaarten, ook wat rond koekeloeren of hij in het middelpunt van de camera's staat zodat hij goed in beeld is voor de buitenwereld
Pootje is ook echt wel afgevallen.. kun je goed zien als hij in zijn boxer staat.quote:
Is toch een jurkje van Jane?quote:
hij heeft alleen zijn directeurs outfit, zelf geen mooie kleding zekerquote:
Alleen die schoenen zijn echt zo vreselijk lelijk.quote:
Zij vindt ze blijkbaar mooiquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen die schoenen zijn echt zo vreselijk lelijk.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Soort van deja vuNet zo’n irritant figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:04 schreef ledn81 het volgende:
Pootje hoopte dat er iets van thuis bij zou zitten..
Hij heeft al een stukje stof van zijn vrouwtje en een brief![]()
Hij wacht nu nog op een slipje ofzo
Was ook wel grappig moment met Jane die dacht dat Jordy het zei.. bleek het Axel te zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : TOPDAG! TOPSPEL!
Pootje : Stop .. ik kan dat niet meer horen.
Axel : Niemand kan dat meer horen.
Ze zeggen het allemaalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was ook wel grappig moment met Jane die dacht dat Jordy het zei.. bleek het Axel te zijn
De invloed van Jordy op dit jaar is heel erg groot. Oeh lekker, Top Dag, Top spel, i love you big brother.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : TOPDAG! TOPSPEL!
Pootje : Stop .. ik kan dat niet meer horen.
Axel : Niemand kan dat meer horen.
Ja anderen gaan het steeds meer zeggenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was ook wel grappig moment met Jane die dacht dat Jordy het zei.. bleek het Axel te zijn
Hij heeft het gelezen .. gelijk Jordy.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:09 schreef greysbones het volgende:
Sow
En stagiaire filmt Jane even van teen tot top
Heb ik nog niet gezien bij de mannen
Jane ziet er al mooi uit in een vuilniszakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |