Of dat ze tegenover Milena geen woord heeft gehouden en niet mee is gegaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja Milena is ook pas gisteravond weg, ze was haar beste vriendin in het huis ik snap het wel enigszins
Dat is ook helemaal niet raar. Het is raar dat het raar wordt gevonden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja Milena is ook pas gisteravond weg, ze was haar beste vriendin in het huis ik snap het wel enigszins
Ik blijf hem simpel vinden maar dat is nu eenmaal mijn mening.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:15 schreef happyme28 het volgende:
Wat kan Jordy toch goed dingen verwoorden.
Dat kan ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of dat ze tegenover Milena geen woord heeft gehouden en niet mee is gegaan.
Blijf het vreemd vinden. Kijk eens wat mensen achterlaten als ze er in gaan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij moet alleen wel uitkijken dat hij niet al te veel voor anderen gaat invullenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:15 schreef happyme28 het volgende:
Wat kan Jordy toch goed dingen verwoorden.
Een simpel kan niet eens de woorden aan elkaar lullen zoals hij dat kan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik blijf hem simpel vinden maar dat is nu eenmaal mijn mening.
Je trekt in het huis 24 uur met elkaar op, je hebt geen keus want je kan er niet uit, dat je dan speciale banden krijgt kan ik me wel voorstellenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden. Kijk eens wat mensen achterlaten als ze er in gaan?
Jordy zit ook weer op de praatstoel buiten
Huh? Ik zie een gelijkwaardig gesprek en iedereen kan zijn woordje doen en er wordt geluisterd naar elkaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:20 schreef lojanda het volgende:
Jordy heeft zoals altijd het hoogste woord en Jolien komt er soms tussendoor en kan soms ook iets zeggen. Keanu legt maar weer eens uit wat hij er van vindt en natte scheet Mattheus bevestigd alles en praat iedereen na.. mooi kartel wel moet ik zeggen
Ze verheerlijken hem ook continuquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij is het kwartje waarom Sjeff is weggestemd door de kijker nog steeds niet gevallen daar
Ja dat wel, maar dat heb je thuis ook, soms ben je ook 24 uur per dag met je partner, ouders, kinderen samenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je trekt in het huis 24 uur met elkaar op, je hebt geen keus want je kan er niet uit, dat je dan speciale banden krijgt kan ik me wel voorstellen
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
Als iemand van hun wint hebben WIJ gewonnen.. als groep met elkaar
Aldus Matthie
Met gemak, een niet simpel zegt ze een keer en duidelijk. Maar nogmaals dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Een simpel kan niet eens de woorden aan elkaar lullen zoals hij dat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |