Ze zingt goed maar wel hele erge zielige liedjes nu....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is omdat je haar niet mag... ze zingt best goed...
Terwijl die fan Mattheus bedoelde met zijn act van ideale schoonzoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt de 2e was voor hem van Peter. En legt uit van wat de ideale schoonzoon betekent hier in Nederland
Dit is toch wel triest.....de meeste mensen zitten al op hun werk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
Jane gaat thuis googlen wat overdag inhoud![]()
ze wordt een uur beroofd
overdag: in de periode met daglicht: gedurende de dag terwijl het dag is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
ze wordt een uur beroofd
jane heeft wat weinig geslapen en was best grumpyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch wel triest.....de meeste mensen zitten al op hun werk.![]()
Dat is dus niet binnen gekomen.....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Terwijl die fan Mattheus bedoelde met zijn act van ideale schoonzoon.
* Kodiak100 kijkt op google naar de definitie van overdagquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
ze wordt een uur beroofd
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus komt naar buiten en gaat op afstand zitten van Jolien en Jordy.
Jordy vraagt of hij allergisch is voor hun.
Mattheus zegt dat hij afstand neemt omdat zij misschien een prive gesprek hebben.
Volgens Jordy mag Mattheus altijd aansluiten bij hem want hij hoort bij het kartel en Jordy, als oprichter van het Kartel en als zodanig de voorzitter die altijd kan bepalen wie met hun mag praten.
Iets in die strekking.
ja ik had het ook al gepost is niet echt duidelijk na 00.00 is het al overdag ook hahahaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 kijkt op google naar de definitie van overdag
over·dag gedurende de dag, als het licht is
Lekker duidelijk ook
Overschatten zeker, grappig niet echtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij overschat zichzelf wel eens ja.. maakt het grappig.
Ze is nu een verzuurde weduwe.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:12 schreef Cupfighter het volgende:
Het is raar misschien wat ik nu zeg maar ik wil graag Sharice langer in het huis houden om te kijken wat zij in haar mars heeft zonder Milena, in het begin toen ze nog Nele was liet ze ook die leukere kant zien
Tja Milena is ook pas gisteravond weg, ze was haar beste vriendin in het huis ik snap het wel enigszinsquote:
ongelooflijk ze zijn net wakkerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje heeft zijn ogen weer eens dicht
Ik geloof haar meteen, je zag aan iedereen wel dat ze een beetje gespannen waren rond Milena om maar niets verkeerds te zeggen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien vindt de sfeer al heel anders nu Milena weg is. Keanu merkt het nog niet zo, omdat Sharice nu zo down is.
Jolien zegt dat ze eerst altijd aan het opletten was op haar gedrag om Milena niet 'dwars' te zitten.
Ik hou van horror filmsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor mij blijft ze echt een horror actrice in een spannende film..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |