Ja ik geloof het wel. Maar ik stond er echt versteld van wat die jonge gasten al allemaal hadden laten doen aan hun lijf om maar in het keurspakket te passen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat was vooral Eva haar ding, toch?
Heb dat gesprek toen niet uitgekeken. Ugh die onderwerpen die Eva altijd opgooide
Laatstequote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:41 schreef -river- het volgende:
Misschien leuke stream middag of de hele middag SL.
Ben er ook bang voor..quote:
En via zijn vriendin spelen he dat die dat zou willen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
Jane tegen Matti
Je moet mijn back hebben nu
Ja Matti zegt Axel
Alsof dat iets helpt met deze groepquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:43 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet ze gewoon een tijd geven voor dit soort dingen 10 minuten of zo
Ik vind het ietwat nastyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En via zijn vriendin spelen he dat die dat zou willen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:43 schreef greysbones het volgende:
Hup BB
Bewoners over 10 min in de gameroom ( i wish)
Laat ze maar eens opschieten
Ook weer waar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alsof dat iets helpt met deze groep
Denk dat het misschien het beste is.....hij heeft haar nooit op tv te kakken gezet.....maar zij vond het nodig de media op te zoeken om te vertellen dat ze een onewayticket heeft gekocht....zonder afscheid te nemen....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het kwartje inmiddels is gevallen dat hij heel veel hoofdpijn gaat krijgen als hij thuis is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |