Het is niet alleen dit gesprek.. alle gesprekken lopen zoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huh? Ik zie een gelijkwaardig gesprek en iedereen kan zijn woordje doen en er wordt geluisterd naar elkaar.
Dat zie ik ook maar Jordy ..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huh? Ik zie een gelijkwaardig gesprek en iedereen kan zijn woordje doen en er wordt geluisterd naar elkaar.
Zou Jordy ze ook vertellen wanneer ze mogen schijten? Of zouden ze dat zelf mogen beslissen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:20 schreef lojanda het volgende:
Jordy heeft zoals altijd het hoogste woord en Jolien komt er soms tussendoor en kan soms ook iets zeggen. Keanu legt maar weer eens uit wat hij er van vindt en natte scheet Mattheus bevestigd alles en praat iedereen na.. mooi kartel wel moet ik zeggen
Nog even en hij gaat daar ook beslissingen over nemen want hij vindt echt dat Mattheus te erg stinktquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou Jordy ze ook vertellen wanneer ze mogen schijten? Of zouden ze dat zelf mogen beslissen?
Gaat me niet om haar zangkunstquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is omdat je haar niet mag... ze zingt best goed...
Keanu gaat steeds meer op Pater Franciscus lijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:25 schreef zodeju het volgende:
Oh, heeft Jane haar zin gekregen, gister wilde ze zijn haar al doen maar hij vond het niet leuk.
Bijna net Keanu.......
In vergelijking met vorig jaar is het IQ al gestegenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:26 schreef -river- het volgende:
Dit jaar is de selectie echt een beetje dom niet zo slim en dat is jammer maar wel leuk om naar te kijken.
En die straalt ze zeker uit. Als je er lang naar kijkt kan je er zelfs moedeloos van wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat me niet om haar zangkunst
Maar de triestigheid die ervan straalt
Hij vergeet de achterkant van zijn haar. Dat doen veel mensen wel. Die denken dat alleen de voorkant er toe doet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Keanu gaat steeds meer op Pater Franciscus lijken
Ik heb de tv aanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die straalt ze zeker uit. Als je er lang naar kijkt kan je er zelfs moedeloos van worden
Ja, en die ene viel niet meer op.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
In vergelijking met vorig jaar is het IQ al gestegen
Hij is zo bang dat zijn hoge haargrens in beeld komt en aait continu over zijn haar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij vergeet de achterkant van zijn haar. Dat doen veel mensen wel. Die denken dat alleen de voorkant er toe doet.
Maar soms he...
Nee Jane en Axel gingen om 5 uur naar bedquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
O ze zijn echt laat gaan slapen 5 uur zegt Matt nu
Een Keanu light noemde ik het gisterenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
Axel heeft van achteren een zelfde kapsel als keanu
Hij heeft alleen geen voorhoofd issue
Ja dat is echt zielig. Maar ik geloof dat hij van Mattheus een adresje heeft gehad waar hij implantaten kan halen. Mattheus heeft ook implantaten gehaald ergens in Turkije geloof ikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is zo bang dat zijn hoge haargrens in beeld komt en aait continu over zijn haar.
Ik vind het wel erg voor hem dat hij daar zo onzeker over is.
Al gedaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is
Maar je kan weer stemmen
Welke bewoner mag naar de decision room?
Fanweek is top week
2x pasquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar je kan weer stemmen
Fanweek is top week
Alleen valt het bij Axel wel goed en bij Keanu is het een bad hair day..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
Axel heeft van achteren een zelfde kapsel als keanu
Hij heeft alleen geen voorhoofd issue
Ehmm neequote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen valt het bij Axel wel goed en bij Keanu is het een bad hair day..
En Axel heeft er ook geen problemen mee in tegenstelling tot Keanuquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen valt het bij Axel wel goed en bij Keanu is het een bad hair day..
Dat hoorde ik laatst ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is echt zielig. Maar ik geloof dat hij van Mattheus een adresje heeft gehad waar hij implantaten kan halen. Mattheus heeft ook implantaten gehaald ergens in Turkije geloof ik
Mimimiquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane weer over bericht van thuis
Denk je dat het ooit nog komt
Prima tochquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehmm nee
Het lijkt of hij de föhn op de achterkant van zijn hoofd zet en alles naar voren en dan iets omhoog
Die gasten maken elkaar gek. Alles moet zijn zoals het bij een ander is. Als je iets hebt wat een ander niet heeft dan moet je naar de plastisch chirurg. Zelfs je anus mag niet meer bruin zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat hoorde ik laatst ookKeanu zei ook dat hij een nu een goed ding had wat hij zou doen met het geld wanneer hij BB zou winnen.
Deze week de RTL site extra in de gaten houden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar je kan weer stemmen
Fanweek is top week
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gasten maken elkaar gek. Alles moet zijn zoals het bij een ander is. Als je iets hebt wat een ander niet heeft dan moet je naar de plastisch chirurg. Zelfs je anus mag niet meer bruin zijn.
Dat was vooral Eva haar ding, toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gasten maken elkaar gek. Alles moet zijn zoals het bij een ander is. Als je iets hebt wat een ander niet heeft dan moet je naar de plastisch chirurg. Zelfs je anus mag niet meer bruin zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |