TV fansquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:50 schreef C.A.I het volgende:
Het is fan week dus voor ons fans etc dus hier hoort geen SL bij ben benieuwd 😎
Ja, strak in het pak of gala.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:51 schreef Hznootje het volgende:
Even gemist, moeten ze in nette kleding?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:51 schreef Hznootje het volgende:
Even gemist, moeten ze in nette kleding?
eerstknijps!!!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:53 schreef greysbones het volgende:
Matti zijn hemd verpest door het strijkijzer
Strijkijzer zitten ook vieze vlekken op de zoolquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt heeft het strijken ook nog niet helemaal onder de knie.
Niet alleen naar zijn kaarten, ook wat rond koekeloeren of hij in het middelpunt van de camera's staat zodat hij goed in beeld is voor de buitenwereldquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy die in stilte naar z'n kaarten kijkt is inmiddels ook een SL op zich.
Ja... dus wat doe je danquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Strijkijzer zitten ook vieze vlekken op de zool
Ja ik begrijp dat ook niet want je zet jezelf eigenlijk voor schut maar ook nog eens je partner die nu bijna elke dag op tv is. Begrijp ook dat het uit een emotie en frustratie komt maar het is niet verstandig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat het misschien het beste is.....hij heeft haar nooit op tv te kakken gezet.....maar zij vond het nodig de media op te zoeken om te vertellen dat ze een onewayticket heeft gekocht....zonder afscheid te nemen....
En dat moet dan je aanstaande zijn.....moeilijkheden zijn er om te overwinnen maar hou dat binnenshuis.
Moet ontkalkt worden gaat nu vuil water spugenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:53 schreef greysbones het volgende:
Matti zijn hemd verpest door het strijkijzer
Hij stoomt normaalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... dus wat doe je danSchone theedoek ertussen of zo. Hij heeft nog niet echt een idee hoe dit moet.
En dan staat hij ook nog te acteren voor de camera kijkend naar zijn post.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy : top spel, top week , big brother i love u
x te vaak..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Tot laterquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
Of een fan heeft verzonnen dat ze mode show moeten lopen. Over een rode loper en dan weer het huis in![]()
Of ze moeten acteren als wassen beeld en fans lopen rond en gaan met ze op de foto ...
In ieder geval verwacht ik een wassen neus.![]()
Ik moet weg..ik zie het vanmiddag wel..veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |