Nee rinardo, geen kaap.quote:
Aan iemand anders geven?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:39 schreef ledn81 het volgende: Sharice gaat haar GC inzetten als ze kan
wat moet ik anders.. dat ding mee naar huis nemen
Had al veranderd in Never mindquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee rinardo, geen kaap.![]()
Koos opent nooit, staat ook in zijn lapo bericht...
Als ik op mobiel zit wil ik ook nooit openen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee rinardo, geen kaap.![]()
Koos opent nooit, staat ook in zijn lapo bericht...
Ja dat zei ze, is gewoon chantage richting bbquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ai hij moet haan loop ik erahter en dan meen ik, zoiets zei Sharice
(vertaling: als jij moet gaan loop ik achter je aan) ??
Ik weet niet eens hoe het moet haha. En zo gaat het ookquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik op mobiel zit wil ik ook nooit openen.
En milena zegt het van als jij gaat ga ik ook....tochquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:46 schreef -river- het volgende:
Als Charice echt zichzelf opoffert voor Milena dan heeft ze serieuze hulp nodig. Als ik het goed verstond zei ze daarnet zoiets.
ik moet dat nog zien gebeurenquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:46 schreef -river- het volgende:
Als Charice echt zichzelf opoffert voor Milena dan heeft ze serieuze hulp nodig. Als ik het goed verstond zei ze daarnet zoiets.
Mattie heeft altijd gezegd dat hij de gc voor zichzelf gast houden. Al heeft hij dat de vorige keer niet gedaan toen hij genomineerd stond.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:49 schreef C.A.I het volgende:
Mattie mag zijn GC inzetten sharlice niet die is nominated ik denk dat hij jolien saved aan de hug net te zien
Dat staat BB nooit toe, dan gooit hij/zij een poll op sm wie als oud bewoner wij terug willen zien en gaan ze met 3 de finale week in als pootje en Shar mee willen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat zei ze, is gewoon chantage richting bb
en ik ben nog steeds blij dat ze dat niet heeft gedaanquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ik moet dat nog zien gebeuren
Jolien zei ook dat ze achter jeffrey aan zou gaan
klopt alleen de band in supersterk nu met het kartel ze helpen elkaar allemaalquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:50 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Mattie heeft altijd gezegd dat hij de gc voor zichzelf gast houden. Al heeft hij dat de vorige keer niet gedaan toen hij genomineerd stond.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Milena en Sharice zijn echt het duootje plak-en-behang. Je hebt een stoomapparaat nodig om ze van elkaar af te krijgen
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:00 schreef mazaru het volgende:
Doe maar niet Jordy. Geen gezicht met die hangtieten
[ afbeelding ]
Aaaaaahhh mijn ogenquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het ook maar raar ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:03 schreef Juultje1981 het volgende:
Hele dag loopt Mattie zonder shirt en soms zelfs zonder broek en alleen onderbroek en dan nu zo doen. Beetje apart
Zie niks hoor,laatste is dat Jordy zijn GC heeft ingezetquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Insta melding, ben alleen niet erg online. Lees het hier zo wel.
jane zou niet slechter af zijn als ze zich bij die twee zou aansluiten. Bij Jordy en consorten telt ze ook niet mee.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:04 schreef OmaJacky het volgende:
Ik had oortjes in en even geen beeld.
Jane die met Milena en Charice grote lol hebben in de voorraad kamer???
Buiten Jordy en Axel en Matt die zegt dat die 2 nog kunnen gaan bonden en iedereen weg spelen ???
Wat gebeurd er allemaal.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:08 schreef -river- het volgende:
Stream op de keuken houden de komende tijd aub, echt niet om Mattie maar omdat ik spontaan interesse krijg voor de mooie keuken![]()
Ik kijk ook graag naar de keuken, maar heb wel een sterke voorkeur voor 1 kant. De andere kant vind ik heel onappetijtelijk om naar te kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:08 schreef -river- het volgende:
Stream op de keuken houden de komende tijd aub, echt niet om Mattie maar omdat ik spontaan interesse krijg voor de mooie keuken![]()
Heb jij een vraag voor de bewoners zie ik als laatste.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zie niks hoor,laatste is dat Jordy zijn GC heeft ingezet
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk ook graag naar de keuken, maar heb wel een sterke voorkeur voor 1 kant. De andere kant vind ik heel onappetijtelijk om naar te kijken
Die kleur groen is zo fijn om naar te kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:08 schreef -river- het volgende:
Ja dat is in het verhaal ,meldingen komen rechtsboven bij het pijltje/driehoekjequote:Op woensdag 26 februari 2025 16:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Heb jij een vraag voor de bewoners zie ik als laatste.
Ja prachtig ik krijg er geen genoeg van (die keuken kon mijn zoon wel zijn).quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kleur groen is zo fijn om naar te kijken![]()
[ afbeelding ]
Oh ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja dat is in het verhaal ,meldingen komen rechtsboven bij het pijltje/driehoekje
Bij mij mijn kleinzoon, maar kijken en bewonderen kan geen kwaadquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja prachtig ik krijg er geen genoeg van (die keuken kon mijn zoon wel zijn).
Om die kant zou ik dan ook deze keuken niet nemen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:14 schreef mazaru het volgende:
Van deze kant valt die kleur zo ontzettend tegen. Dat zou ik niet in mijn keuken willen hebben
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij mij mijn kleinzoon, maar kijken en bewonderen kan geen kwaad
Ik heb zelfs de streams een paar uur erom uitgezet, wat een gezeik om dat geld verdelen, 100 keer hetzelfde zeggen en iedereen maar zeiken en die misselijke overwinningskop van Milena deed het hem.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:13 schreef Droopie het volgende:
3 uur stream 1 teruggekeken (gescrolld)
Zoals Matt zei, wat een drama, heisa en sensa.
Vind ik geen goed ideequote:Op woensdag 26 februari 2025 15:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik het goed verstond wilde ze Milena ermee saven![]()
![]()
Laat Milena maar vliegen en zij erachteraan, dan gewoon een week geen exit ofzo of oud bewoners of wat dan ook.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:18 schreef Kissingbird het volgende:
sharice weer dat ze niet naar huis gaat als Milena gaat..
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:18 schreef Kissingbird het volgende:
en een half uur geleden welquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:18 schreef Kissingbird het volgende:
whaa ze gaat welquote:
ik had niet er niet bij moeten zettenquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
en een half uur geleden welHet was amper te verstaan, maar toch. Koos hoorde het ook.
Nu ookquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
en een half uur geleden welHet was amper te verstaan, maar toch. Koos hoorde het ook.
Die krijgt nog wel een gesprek voor het zover is. Het lijkt me sterk dat zij zo goed in de slappe was zit dat ze maanden zonder inkomen kan zitten en het contract heeft echt wel kleine lettertjes.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik had niet er niet bij moeten zetten![]()
ze wil gaan als milena gaat
zei nog iets van dat bb met iets moet komen..
is toch al eerder geweest dat ze dreigde met opstappen. Toen zijn er ook wat extra gesprekjes geweest met de psycholoog.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die krijgt nog wel een gesprek voor het zover is. Het lijkt me sterk dat zij zo goed in de slappe was zit dat ze maanden zonder inkomen kan zitten en het contract heeft echt wel kleine lettertjes.
Ja maar dat lukt haar geen twee keer en zeker niet om deze domme reden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:25 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch al eerder geweest dat ze dreigde met opstappen. Toen zijn er ook wat extra gesprekjes geweest met de psycholoog.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:25 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch al eerder geweest dat ze dreigde met opstappen. Toen zijn er ook wat extra gesprekjes geweest met de psycholoog.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Milena haar natuurlijke aard kwam even boven. Ze begon te mekkeren als een geit
Ik denk alleen dat sharice veel verliefder is op milena als jolien op Jeffrey.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]Was toch ook met Jolien? Ze zou achter Jeffrey aan de deur uitlopen. Ze zit er nog steeds
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy moet even een staart maken bij Jane
Hoe moet dat ?
Dat denk ik ook, op het ziekelijke af.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat sharice veel verliefder is op milena als jolien op Jeffrey.
Kan hij die 2 muzikanten van buiten ook in de pan gooien als de olie heet is ?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
Jordy gooit de kipfilet in de pan terwijl de olie nog koud is
Ja lekker dan! Nou ga ik daarop lettenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja lekker dan! Nou ga ik daarop letten
hij maakt tv.....quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:35 schreef mazaru het volgende:
Jordy is ook bloedirritant met dat napraten van Jane. Ik zou zeggen zoek het maar uit, zo te horen weet je het heel goed
Ook ik heb mijn grenzen...quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ik versta haar nu niet goed
@:jockari waar ben je als Belgen vertaler
Nou geweldig. De grote Jordyshow is het gewordenquote:
Echt hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:39 schreef mazaru het volgende:
Zonder Jane was het compleet mislukt, maar ze zal er wel geen credits voor krijgen
[ afbeelding ]
Niet echt, maar dit gaat zelfs over hun gemiddelde heenquote:
Zegt dit iets over jou kookkunsten?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:40 schreef riri het volgende:
Jordy en Mattie mogen hier wel koken 🤣😂
ik heb wel even humor hier met die 3 hoorquote:
En Jordy maar brullen dat hij en Mattie dit zo geweldig doen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Laten we blij zijn dat Jane toezicht houd op team roze cracker anders was het vanavond Slob geworden
Kan zelf heel goed koken, dit is leuk zoquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zegt dit iets over jou kookkunsten?
Is ook leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:42 schreef riri het volgende:
[..]
Kan zelf heel goed koken, dit is leuk zo
😉quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is ook leuk om naar te kijken.
Was ook een grapje hoor
Misschien nu wel? Keanu en Jolienquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga maar even iets kijken op joetoep. Die S1 houd ik niet meer vol
O, ik had hier net even reclame. Dan kom ik weer even terugquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:46 schreef Verity het volgende:
[..]
Misschien nu wel? Keanu en Jolien
Blote billen aan de achterkant?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat vooral komt, omdat het een deel van haar werk is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:52 schreef Donna1000 het volgende:
ik heb het gevoel dat Jane zich zo bewust is van de camera's,dat alles wat ze zegt en doet, met een bedoeling is, hoe ze op de kijkers overkomt. het is zo gemaakt, haar lachen en huilen, het is té gemaakt.
Ze heeft daar ook ervaring in, dus daarom vind ik het een wat vreemde casting. Een beetje teveel ingevoerd in de TV wereld voor iemand uit een kaartenbak. Maak er dan een BN'er versie van.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:52 schreef Donna1000 het volgende:
ik heb het gevoel dat Jane zich zo bewust is van de camera's,dat alles wat ze zegt en doet, met een bedoeling is, hoe ze op de kijkers overkomt. het is zo gemaakt, haar lachen en huilen, het is té gemaakt.
Ze weet gewoon hoe het werkt op tvquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:52 schreef Donna1000 het volgende:
hij slaapt iedere dagquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel overdag wordt er niet geslapen
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:01 schreef mazaru het volgende:
Bedankt Ebinas. Nou zit ik de hele tijd op die lange, natte okselharen van Jordy te letten
ieuwquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:01 schreef mazaru het volgende:
Bedankt Ebinas. Nou zit ik de hele tijd op die lange, natte okselharen van Jordy te letten
Tja, hygiënisch is andersquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:01 schreef mazaru het volgende:
En terecht.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Tja, hygiënisch is anders
Elsa had dit niet laten gebeurenHet huis was te klein geweest...
Precies zoals jij het zegt. Ik heb haar van het begin al niet vertrouwd en ze weet iedereen te bespelen en te manipuleren.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:52 schreef Donna1000 het volgende:
Ja als Keanu iemand ziet kauwen dan is hij er als de kippen bijquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee ik ben een beelddenker, omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas de nominaties zijn geweestquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:14 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dat er nog wel wat targets bij mogen. Zo wordt het wel heel erg gestuurd
Weer 3 of 4 mensen ineen keer en het programma valt in duigenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:11 schreef Cupfighter het volgende:
Mooie targetlijst
Milena exit, Sharice en Pootje er direct achter aan
3 vliegen in 1 klap
Oh dat heb ik helemaal gemistquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Helaas de nominaties zijn geweest
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:15 schreef Hznootje het volgende:
Kwam pootje nu net uit de DB en vervolgens streamwissel?
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Milena vroeg en gaan ze iets regelen
Pootje antwoordde bevestigend
alle dames hebben een targetquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat heb ik helemaal gemist![]()
Dus alleen die drie meiden staan er nu op?
Charice zei tegen hem: dat is een vluggertje.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:15 schreef Hznootje het volgende:
Kwam pootje nu net uit de DB en vervolgens streamwissel?
alle 4 de vrouwenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat heb ik helemaal gemist![]()
Dus alleen die drie meiden staan er nu op?
De bank is nu al mooiquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:19 schreef Rhosyn het volgende:
Alle vier de vrouwen hebben een target.
En na het nomineren zitten er drie op de bank.
Morgenochtend horen we wie dat zijn.
Als dat de uitkomst is hoop ik dat ze het laten gebeuren, dan maar eerder klaar met het programmaquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Weer 3 of 4 mensen ineen keer en het programma valt in duigen![]()
Dat kan gewoon niet
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Ik snap hemquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:18 schreef Verida het volgende:
[..]
alle 4 de vrouwen
edit, alle 4 vrouwen een target, maar nog niet bekend wat de bank wordt
ik hoop het maar denk dat milena helaas meer stemen krijgt van buiten dan sharicequote:Op woensdag 26 februari 2025 17:11 schreef Cupfighter het volgende:
Mooie targetlijst
Milena exit, Sharice en Pootje er direct achter aan
3 vliegen in 1 klap
Nou dat sowieso niet nee.. Maar er zijn er al teveel in zeer korte tijd vertrokken en nog reen keer een herhaling zou het programma niet aankunnen..quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als dat de uitkomst is hoop ik dat ze het laten gebeuren, dan maar eerder klaar met het programma
Je kan je toch niet laten chanteren
Gedeelde taxi genotquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Dat zal wel zo zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap hem![]()
Ik dacht dat er al stiekem genomineerd was vanmiddag terwijl ik even weg was
Er is vanmiddag wel genomineerdquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap hem![]()
Ik dacht dat er al stiekem genomineerd was vanmiddag terwijl ik even weg was
Dan kunnen we vrijdag al jordy tot winnaar uitroepenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou dat sowieso niet nee.. Maar er zijn er al teveel in zeer korte tijd vertrokken en nog reen keer een herhaling zou het programma niet aankunnen..
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Dan kunnen we vrijdag al jordy tot winnaar uitroepen
Je bedoelt Janequote:Op woensdag 26 februari 2025 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Die valt nog wel van zijn sokkelquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Er is maar één hechte groep in deze hut. En die vertrekt vrijdag compleet (hoop ikquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel we zijn sowieso geen hechte groep meer
Dan houd ik nog even het geluid uit, is nog twin stream ookquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu legt even uit hoe de fases van het spel verlopen
Ik moest lachen toen hij dat zeiquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:27 schreef Kodiak100 het volgende:
nou vond ik dus niet echtquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:28 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa wordt nu genoemd als de verbindende factor in de groep. Zij hield de groep bij elkaar. Stelde ook vaak voor om spelletjes te doen.
En iemand een idee wat Pootje in de DBK was gaan vragen dan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Schreeuwt i dont like you door de kamerquote:
Het is wat Axel en Keanu en Jolien vinden.quote:
nou dat mag ik toch echt niet hopen hequote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En iemand een idee wat Pootje in de DBK was gaan vragen dan?
Hij gaat hopelijk geen David S-scenario opzetten en vrijdag de plaats innemen van een vertrekkende Sharice of Milena?
(Ik probeer bij te benen wat er vandaag allemaal gespeeld heeft)
waar kijken jullie hahahquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef engine het volgende:
[..]
Schreeuwt i dont like you door de kamerlekker verbindend
Ik met die vuurchallenge toen Wicky helemaal uit zijn plaat ging en Jane achterover in de bosjes viel van het lachen. Zelfs David S lag in een deuk boven zijn houtblokjequote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb maar éen keer écht gelachen deze BB en dat was toen Jordy een potvis nadeed en maar bleef roepen dat Axel moest kijken
Meowwquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef engine het volgende:
[..]
Schreeuwt i dont like you door de kamerlekker verbindend
Nou ik wel vaker hoor. En zeker op de dag dat Jordy zijn doosje fanmail had gemist en hij uren op de bank lag te janken als een kleuter die zijn cadeautje niet had gekregenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb maar éen keer écht gelachen deze BB en dat was toen Jordy een potvis nadeed en maar bleef roepen dat Axel moest kijken
Die gasten vinden echt dat zij de enige zijn die iemand mogen pakken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt denkt dat Pootje nu misschien wel iets gaat kopen uit de kluis, om wraak te kunnen nemen op Jordy.
ze zien er wel mooi uit die brodenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje djfjfnsnjakand
Axel wat zeg je nou
Pootje dat ik vanavond nog een brood ga bakken
Jolien ga je ook een bananenbrood bakken ?
Oh ja dat was toen ook erg grappigquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik met die vuurchallenge toen Wicky helemaal uit zijn plaat ging en Jane achterover in de bosjes viel van het lachen. Zelfs David S lag in een deuk boven zijn houtblokje
Dat zeiden ze niet , ze denken dat Pootje wraak wil nemenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gasten vinden echt dat zij de enige zijn die iemand mogen pakken.
ja dat was mooi leuk moment die David hield het niet meerquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik met die vuurchallenge toen Wicky helemaal uit zijn plaat ging en Jane achterover in de bosjes viel van het lachen. Zelfs David S lag in een deuk boven zijn houtblokje
ja ik zou hem ook echt niet vertrouwen op zijn woord dat hij niets gaat kopenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zeiden ze niet , ze denken dat Pootje wraak wil nemen
Dat zou ik bij niemand daar doenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik zou hem ook echt niet vertrouwen op zijn woord dat hij niets gaat kopen
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane, Milena en Sharice mogen buiten beeld slapen?
Sharice mag niet eens in de kamer tochquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]De lievelingetjes van de FEBO en SL
Als er iemand bij is die in de suite slaapt wel volgens mij.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Sharice mag niet eens in de kamer toch
wat is hier aan de handquote:
voorheen mocht het nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als er iemand bij is die in de suite slaapt wel volgens mij.
Ik begin het bijna te zien als een andere afkorting: SLaphangersquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]De lievelingetjes van de FEBO en SL
Ze slaapt met Milena en Pootje in een kamer. Daar liggen haar spullen ook.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja Jane je bent weer aardig gedraaid nu naar hun
ja dat weet ik maar voorheen zat ze niet zo met hun en nu na vandaag zit ze de hele middag al met hunquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze slaapt met Milena en Pootje in een kamer. Daar liggen haar spullen ook.
En ze is ontmaskert door Jordy..
Heb net een uur naar een leeg f1 circuit zitten kijken, goede keuze geweestquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:27 schreef Kodiak100 het volgende:
ok omdat ze al doen of ze de nomi hebbenquote:
kijk dat zijn dus weer die sneren Biatchquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : En d'r is no way dat ik die schort nog aandoe voordat die gewassen is.
Nou, waarom zit je er dan nog als het allemaal teveel voor je wordt!quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane ik heb genoeg andere dingen te doen dit jaar
Die heeft ze van Kiki gepiktquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Soms is mijn social battery op...
De populairste wint nooit. Als je veel medestanders hebt heb je meestal meer tegenstanders.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |