Dat zeiden ze niet , ze denken dat Pootje wraak wil nemenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gasten vinden echt dat zij de enige zijn die iemand mogen pakken.
ja dat was mooi leuk moment die David hield het niet meerquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik met die vuurchallenge toen Wicky helemaal uit zijn plaat ging en Jane achterover in de bosjes viel van het lachen. Zelfs David S lag in een deuk boven zijn houtblokje
ja ik zou hem ook echt niet vertrouwen op zijn woord dat hij niets gaat kopenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zeiden ze niet , ze denken dat Pootje wraak wil nemen
Dat zou ik bij niemand daar doenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik zou hem ook echt niet vertrouwen op zijn woord dat hij niets gaat kopen
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane, Milena en Sharice mogen buiten beeld slapen?
Sharice mag niet eens in de kamer tochquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]De lievelingetjes van de FEBO en SL
Als er iemand bij is die in de suite slaapt wel volgens mij.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Sharice mag niet eens in de kamer toch
wat is hier aan de handquote:
voorheen mocht het nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als er iemand bij is die in de suite slaapt wel volgens mij.
Ik begin het bijna te zien als een andere afkorting: SLaphangersquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]De lievelingetjes van de FEBO en SL
Ze slaapt met Milena en Pootje in een kamer. Daar liggen haar spullen ook.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja Jane je bent weer aardig gedraaid nu naar hun
ja dat weet ik maar voorheen zat ze niet zo met hun en nu na vandaag zit ze de hele middag al met hunquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze slaapt met Milena en Pootje in een kamer. Daar liggen haar spullen ook.
En ze is ontmaskert door Jordy..
Heb net een uur naar een leeg f1 circuit zitten kijken, goede keuze geweestquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu legt even uit hoe de fases van het spel verlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |