Vind het ook maar raar ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:03 schreef Juultje1981 het volgende:
Hele dag loopt Mattie zonder shirt en soms zelfs zonder broek en alleen onderbroek en dan nu zo doen. Beetje apart
Zie niks hoor,laatste is dat Jordy zijn GC heeft ingezetquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Insta melding, ben alleen niet erg online. Lees het hier zo wel.
jane zou niet slechter af zijn als ze zich bij die twee zou aansluiten. Bij Jordy en consorten telt ze ook niet mee.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:04 schreef OmaJacky het volgende:
Ik had oortjes in en even geen beeld.
Jane die met Milena en Charice grote lol hebben in de voorraad kamer???
Buiten Jordy en Axel en Matt die zegt dat die 2 nog kunnen gaan bonden en iedereen weg spelen ???
Wat gebeurd er allemaal.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:08 schreef -river- het volgende:
Stream op de keuken houden de komende tijd aub, echt niet om Mattie maar omdat ik spontaan interesse krijg voor de mooie keuken![]()
Ik kijk ook graag naar de keuken, maar heb wel een sterke voorkeur voor 1 kant. De andere kant vind ik heel onappetijtelijk om naar te kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:08 schreef -river- het volgende:
Stream op de keuken houden de komende tijd aub, echt niet om Mattie maar omdat ik spontaan interesse krijg voor de mooie keuken![]()
Heb jij een vraag voor de bewoners zie ik als laatste.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zie niks hoor,laatste is dat Jordy zijn GC heeft ingezet
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk ook graag naar de keuken, maar heb wel een sterke voorkeur voor 1 kant. De andere kant vind ik heel onappetijtelijk om naar te kijken
Die kleur groen is zo fijn om naar te kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:08 schreef -river- het volgende:
Ja dat is in het verhaal ,meldingen komen rechtsboven bij het pijltje/driehoekjequote:Op woensdag 26 februari 2025 16:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Heb jij een vraag voor de bewoners zie ik als laatste.
Ja prachtig ik krijg er geen genoeg van (die keuken kon mijn zoon wel zijn).quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kleur groen is zo fijn om naar te kijken![]()
[ afbeelding ]
Oh ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja dat is in het verhaal ,meldingen komen rechtsboven bij het pijltje/driehoekje
Bij mij mijn kleinzoon, maar kijken en bewonderen kan geen kwaadquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja prachtig ik krijg er geen genoeg van (die keuken kon mijn zoon wel zijn).
Om die kant zou ik dan ook deze keuken niet nemen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:14 schreef mazaru het volgende:
Van deze kant valt die kleur zo ontzettend tegen. Dat zou ik niet in mijn keuken willen hebben
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij mij mijn kleinzoon, maar kijken en bewonderen kan geen kwaad
Ik heb zelfs de streams een paar uur erom uitgezet, wat een gezeik om dat geld verdelen, 100 keer hetzelfde zeggen en iedereen maar zeiken en die misselijke overwinningskop van Milena deed het hem.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:13 schreef Droopie het volgende:
3 uur stream 1 teruggekeken (gescrolld)
Zoals Matt zei, wat een drama, heisa en sensa.
Vind ik geen goed ideequote:Op woensdag 26 februari 2025 15:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik het goed verstond wilde ze Milena ermee saven![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |