Ik moest lachen toen hij dat zeiquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu legt even uit hoe de fases van het spel verlopen
nou vond ik dus niet echtquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:28 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa wordt nu genoemd als de verbindende factor in de groep. Zij hield de groep bij elkaar. Stelde ook vaak voor om spelletjes te doen.
En iemand een idee wat Pootje in de DBK was gaan vragen dan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Milena vroeg en gaan ze iets regelen
Pootje antwoordde bevestigend
Schreeuwt i dont like you door de kamerquote:
Het is wat Axel en Keanu en Jolien vinden.quote:
nou dat mag ik toch echt niet hopen hequote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En iemand een idee wat Pootje in de DBK was gaan vragen dan?
Hij gaat hopelijk geen David S-scenario opzetten en vrijdag de plaats innemen van een vertrekkende Sharice of Milena?
(Ik probeer bij te benen wat er vandaag allemaal gespeeld heeft)
waar kijken jullie hahahquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef engine het volgende:
[..]
Schreeuwt i dont like you door de kamerlekker verbindend
Ik met die vuurchallenge toen Wicky helemaal uit zijn plaat ging en Jane achterover in de bosjes viel van het lachen. Zelfs David S lag in een deuk boven zijn houtblokjequote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb maar éen keer écht gelachen deze BB en dat was toen Jordy een potvis nadeed en maar bleef roepen dat Axel moest kijken
Meowwquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef engine het volgende:
[..]
Schreeuwt i dont like you door de kamerlekker verbindend
Nou ik wel vaker hoor. En zeker op de dag dat Jordy zijn doosje fanmail had gemist en hij uren op de bank lag te janken als een kleuter die zijn cadeautje niet had gekregenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb maar éen keer écht gelachen deze BB en dat was toen Jordy een potvis nadeed en maar bleef roepen dat Axel moest kijken
Die gasten vinden echt dat zij de enige zijn die iemand mogen pakken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt denkt dat Pootje nu misschien wel iets gaat kopen uit de kluis, om wraak te kunnen nemen op Jordy.
ze zien er wel mooi uit die brodenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje djfjfnsnjakand
Axel wat zeg je nou
Pootje dat ik vanavond nog een brood ga bakken
Jolien ga je ook een bananenbrood bakken ?
Oh ja dat was toen ook erg grappigquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik met die vuurchallenge toen Wicky helemaal uit zijn plaat ging en Jane achterover in de bosjes viel van het lachen. Zelfs David S lag in een deuk boven zijn houtblokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |