Als Jane begint te gillen horen ze het ook in de Arenaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:18 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Milena met haar stem glazen kan laten breken
Ah raadsel van de kapot springende glazen opgelostquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:18 schreef mazaru het volgende:
En honden laat huilen..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:18 schreef mazaru het volgende:
Omdat Jolien het recept niet goed heeft gevolgd doordat ze de weegschaal niet goed had neergezetquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:19 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom roert Pootje in die machine terwijl ie gewoon zelf dat werk moet doen?
Dat is ook zo irritant.. waarom doen ze dat toch de hele tijdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als Jane begint te gillen horen ze het ook in de Arena
Stoofvlees?? Krijgen ze dat kant en klaar dan want dat moet wel uren opstaan 😱quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:19 schreef lojanda het volgende:
Ze eten vandaag stoofvlees met aardappelen en peen en uien? Wie gaat dat klaarmaken.. toch niet de appeltaart bakkers
Handig weerquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Omdat Jolien het recept niet goed heeft gevolgd doordat ze de weegschaal niet goed had neergezet
Pootje probeert het te fixen
Pootje wilde het niet uitkappen en opnieuw doenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Handig weer
Ook gewoon wanneer die nog gewoon aanstaat
Hij heeft drie uur flink zitten tellen terwijl de rest niet zoveel deed. Er lagen er zelfs te slapen. Die mogen dan nu de handjes laten wapperenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:20 schreef zodeju het volgende:
Wat me opviel toen ik ging kijken was dat de meeste druk bezig waren met de nieuwe keuken en meneer Pootje half liggend op de stoel keek hoe het gedaan werd als enige,,,,,,wat een misbaksel is dat zeg.
OMG.....dat is waar zeker een halve dag. Gaat hem dus ook niet worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Stoofvlees?? Krijgen ze dat kant en klaar dan want dat moet wel uren opstaan 😱
Daarom vroeg ik het me ook al afquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Jane toch ook , die was enthousiaster. Zie hem nu ook bezig nu....maar een drukke mierenbedoening op de vloer en op een afstand meneer op de stoel was toch een apart gezicht.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij heeft drie uur flink zitten tellen terwijl de rest niet zoveel deed. Er lagen er zelfs te slapen. Die mogen dan nu de handjes laten wapperen
Gelukkig hebben ze tijd zat daar!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij heeft brief van thuis die wil niet meer weg nuquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:24 schreef -river- het volgende:
Ik snap dat niet, zeiken dat je naar huis wil maar wel 100% inzetten bij een opdracht.
Ja Jane ook en Mattie. Maar als iemand de tel kwijt was keken ze naar Pootje, en konden ze verderquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jane toch ook , die was enthousiaster. Zie hem nu ook bezig nu....maar een drukke mierenbedoening op en een afstand meneer op de stoel was toch een apart gezicht.
Ik geloof dat BB vergeten is het te leverenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:25 schreef lojanda het volgende:
Nee ze gaan paprika snijden dus geen stoofvlees vandaag
Ah oke, want tijdens het tellen was de stream vooral op hem en ik vond dat hij het heel goed en serieus deed.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft brief van thuis die wil niet meer weg nu
Precies zoals ie vrijdag na het vertrek van Elsa zei, hij zal gewoon strijden voor het spel, maar als ze een directe nominatie uit moeten delen, dan mochten ze hem erop zetten. Eigenlijk precies zoals Niels hem had gevraagd om te doen (en zoals het ook gegaan is).quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:24 schreef -river- het volgende:
Ik snap dat niet, zeiken dat je naar huis wil maar wel 100% inzetten bij een opdracht.
En dan wel de vrijstelling zelf pakken rijmt daar niet mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies zoals ie vrijdag na het vertrek van Elsa zei, hij zal gewoon strijden voor het spel, maar als ze een directe nominatie uit moeten delen, dan mochten ze hem erop zetten. Eigenlijk precies zoals Niels hem had gevraagd om te doen (en zoals het ook gegaan is).
Relaties ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:18 schreef mazaru het volgende:
Dat is wel zo. Hij is drie uur achter elkaar wakker geweest!! Dat is hem nog niet eerder gelukt sinds hij in BB zit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij heeft drie uur flink zitten tellen terwijl de rest niet zoveel deed. Er lagen er zelfs te slapen. Die mogen dan nu de handjes laten wapperen
Ze hadden wel vaak veel lol tijdens de afwasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:28 schreef -river- het volgende:
Ik zal het buiten afwassen wel gaan missen eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Hij is drie uur achter elkaar wakker geweest!! Dat is hem nog niet eerder gelukt sinds hij in BB zit.
3 uur tellen zou ik echt heel moe van worden, das niet makkelijk voor je hoofd.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:29 schreef lojanda het volgende:
Jane is zo moe.. waarvan dan? Van het tellen? Of van het zitten
Ja inderdaad en het is even lekker naar buiten, nu is afwassen binnen gewoon saai.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hadden wel vaak veel lol tijdens de afwas
[..]
Dat is wel zo. Hij is drie uur achter elkaar wakker geweest!! Dat is hem nog niet eerder gelukt sinds hij in BB zit.
BB was in vormquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:32 schreef -river- het volgende:
Wees eerlijk, BB was echt wel aan het plagen tijdens het tellen, lag echt dubbel.
[..]
Dat is toch 'strijden voor het spel'?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:29 schreef -river- het volgende:
[..]
En dan wel de vrijstelling zelf pakken rijmt daar niet mee.
Nee, dan kunne n ze hem niet op de bank zetten zoals hij wilde toch.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is toch 'strijden voor het spel'?
Nou dat is niet eerlijk pootje was hem twee keer kwijtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja Jane ook en Mattie. Maar als iemand de tel kwijt was keken ze naar Pootje, en konden ze verder
Jane gaat ff liggen.. houdoe zegt Axelquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
3 uur tellen zou ik echt heel moe van worden, das niet makkelijk voor je hoofd.
Ze wilt niet in badpak ivm eventuele freeze.
Maar ze mag wel even gaan liggen op bed, dat is ook grappig, lig je daar.
Dat is ook niet wat ie zei. Ik ga het niet herhalen, staat hierboven gewoon in mijn eerste reactie.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, dan kunne n ze hem niet op de bank zetten zoals hij wilde toch.
Zucht,,,,,hij wilde net als Niels op de bank gezet worden en dat gaat niet met een vrijstellingquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is ook niet wat ie zei. Ik ga het niet herhalen, staat hierboven gewoon in mijn eerste reactie.
Hopen op vliegtuigjes, verwacht er geen dit jaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus en Pootje hangen de vliegtuigspotter uit
Nope, maar laat maar zitten. Dit gaat nergens meer overquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Zucht,,,,,hij wilde net als Niels op de bank gezet worden en dat gaat niet met een vrijstelling
die lagen in een ladequote:
Ik ben blij dat Jane er ook in zit, je moet toch niet denken dat andere landen een keer onze BB kijken en enkel dit zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:41 schreef spapaars het volgende:
I'm the King of the world, (Met een unieke taal ook)
[ afbeelding ]
Nee, koken doet ie niet, heeft ie ook vanaf het begin geroepen. Dat ie daar tegenover vaker de afwas doet en de stofzuiger door de toko trekt vindt de rest ook gewoon prima.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel weer de sauna in, hij zal eens koken of helpen met koken.
Enige wat hij kan is bakkie Pleur maken en pannenkoeken bakken lijkt wel
Er zit maar een klein boilertje onder in dat aanrecht. Als ze het laten lopen is het snel leeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
`milena wilde gewoon afwassen met de kraan open ze vroeg net van alles aan Jordy maar dat kwam eruit waarom we niet met de kraan open afwassen
nee zegt Jordy dan verspil je alleen maar water
ligt op bed, moe van het tellenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane is zoek geloof ik, is die ondergedoken
ja buiten dat maar daar ging het ook even niet om ze vond het maar raar dat Jordy die bak gebruikte ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er zit maar een klein boilertje onder in dat aanrecht. Als ze het laten lopen is het snel leeg.
Dat is dan inderdaad zonde.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er zit maar een klein boilertje onder in dat aanrecht. Als ze het laten lopen is het snel leeg.
Hoe dan.. ik ben het zo maar een keertje eens met wat Jordy zegtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
`milena wilde gewoon afwassen met de kraan open ze vroeg net van alles aan Jordy maar dat kwam eruit waarom we niet met de kraan open afwassen
nee zegt Jordy dan verspil je alleen maar water
Ik ook.. benieuwd wat er nog komt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ben wel benieuwd of er nog gespeeld gaat worden voor een target, of dat er vanavond/morgen meteen genomineerd zal worden.
Ik zou haar kiendjes naar de suite eigenlijk wel leuk vindenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:49 schreef Luna68 het volgende:
Milena ligt ook op bed, ook moe van het tellen
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:52 schreef lojanda het volgende:
Wat zal het een verademing zijn dat ze nu gewoon hun handen kunnen wassen tijdens het koken. Benieuwd ook of ze nu nog steeds water in de pan gieten uit die stink flesjes van henzelf
Las hier dat er is gezegd door BB dat die (nog) niet aanwezig is.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is er ook een koffiezetapparaat? Heb het nog niet gezien
Morgen of donderdagquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:19 schreef lojanda het volgende:
Ze eten vandaag stoofvlees met aardappelen en peen en uien? Wie gaat dat klaarmaken.. toch niet de appeltaart bakkers
Politie bellenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:06 schreef lojanda het volgende:
Waarom snijden ze die kip toch altijd op een houten plank terwijl ze ook van die kunstroof matten hebben.
quote:
Zeg maar zo, ze doen hun best.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:08 schreef lojanda het volgende:
Nou Milena en Sharice hebben een geweldige taart gemaakt. Weer mislukt wat zij hebben gemaakt.. de tiramisu was de vorige kee4 ook helemaal vloeibaar. Milena gedraagt zich als een prinsesje maar het is geen keuken prinses
Ja daar heb je wat aanquote:
Ja, zo is dat. Als ze daarna dan ook maar weten wat er anders moet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
was leuk geprobeerd in ieder geval van Jolien, die appeltaart
en al lukt iets niet meteen perfect, dan is nog altijd wel een leuke leerervaring
Ja, tot het kleine boilertje leeg is.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:15 schreef Rhosyn het volgende:
De keuken is open, geen freeze en Pootje is er nog.
Kunnen ze met warm water in de keuken afwassen?
Heb je Pootje al eens zien koken?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ga daar wel vanuit, of ze moeten ongelooflijk dom zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:15 schreef Rhosyn het volgende:
De keuken is open, geen freeze en Pootje is er nog.
Kunnen ze met warm water in de keuken afwassen?
Dat is de eerste les die je van je moeder/vader meekrijgt als je mee mag kijken (en later leren) met koken, snij geen vlees/vis of kip op een houten plank!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:06 schreef lojanda het volgende:
Waarom snijden ze die kip toch altijd op een houten plank terwijl ze ook van die kunstroof matten hebben.
Lekkar lekkar koffie en pannenkoekenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hij is er af en toe om de vrouwtjes aandacht te geven.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jordy heeft in het begin redelijk wat keren gekooktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Heb je Pootje al eens zien koken?
Sinds 2 weken kookt nu Jane eerst met Elsa en nu het meeste alleen, Jolien helpt soms en nu krijgt matt les.
Milena, Charice, Pootje, Jordy, Keanu koken nauwelijks.
Ik zei gister al, eerst maar even afwachten tot Jordy’s emoties zijn bedaardquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:17 schreef Flory- het volgende:
Jordy gaat niet op Axel maar Milena met de GC
YESS toch op Milliequote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:17 schreef Flory- het volgende:
Zal wel komen doordat de oven "nieuw" is. Elke oven is toch een beetje anders.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Appeltaart/cake is dus goed zwart van boven en totaal ingezakt
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Onze boa uit Kampen met zijn gefiguurzaagde schijfjes![]()
[ afbeelding ]
Hij is geen BOA meerquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:22 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch in de airfryer gebakken?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zal wel komen doordat de oven "nieuw" is. Elke oven is toch een beetje anders.
Zonde wel.
Jolien? Ik lees hierboven Milena en Charice.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
was leuk geprobeerd in ieder geval van Jolien, die appeltaart
en al lukt iets niet meteen perfect, dan is nog altijd wel een leuke leerervaring
Die onderste, das 'De Droeftoeter'quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:22 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Top. Lekker sopje maken alles mooi schoon. Geen vetglans meer.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, tot het kleine boilertje leeg is.
Ik denk dat ik ook liever Sharice dan Milena heb. Al is het close.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
het zou zeker gunstig zijn voor Sharice, als ook Milena op de bank komt, want ik zie wel in dat Sharice meer stemmen krijgt dan Milena van de kijker
ze hadden hem gebakken in de air-fryer.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zonde wel.
Oh? wat is er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:17 schreef Flory- het volgende:
ja Jolien, en qua die airfryer, als het daar aan lag is het niet haar schuld, want ze vroeg hulp voor uitleg hoe dat ding precies werktequote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jolien? Ik lees hierboven Milena en Charice.
Dat klopt, ik zag ze vanmiddag bakken en wist al meteen dat dit de uitkomst zou zijn, eerst gooide ze al het ebslag onderin de vorm en erop mega veel appelschit en zo de airfryer in.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die meiden hebben het gemaakt en in de Airfryer gezet en daarna op bed gaan liggen. Jolien heeft gekeken, toen hij piepte en hij klaar zou moeten zijn, maar deeg was nog nat en weer aangezet. Toen kwam BB met de opdracht met tellen en moesten alle apparaten uit, zoals de Airfryer en de Broodbakmachine, die beiden aanstondenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Appeltaart in de airfryer?quote:
ja, dat kan wel. moet je wel weten hoe het moet. Maar in principe is een air-fryer een kleine hete luchtoven en kun je er ook in bakken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Appeltaart in de airfryer?
Ik zie dat in mij airfryer niet doen. Daar kan alleen patat en kroketten in
Sjonge wat zonde. Van appeltaart wordt je echt wel blij..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die meiden hebben het gemaakt en in de Airfryer gezet en daarna op bed gaan liggen. Jolien heeft gekeken, toen hij piepte en hij klaar zou moeten zijn, maar deeg was nog nat en weer aangezet. Toen kwam BB met de opdracht met tellen en moesten alle apparaten uit, zoals de Airfryer en de Broodbakmachine, die beiden aanstonden
Ja maar het bestaat welquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Appeltaart in de airfryer?
Ik zie dat in mij airfryer niet doen. Daar kan alleen patat en kroketten in
Snap er ondertussen ook niets meer vanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik snap niks van die GC, nominaties en targets en ik doe er geen moeite meer voor ook.
Ik zie wel wie op die bank komt en weg moet.
Was in airfryer gemaakt maar het deeg was erg slapquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zonde wel.
Een aantal krijgen een target, iedereen mag uit die targets kiezen wie een nominatie krijgt. Jordy heeft in de kluis twee gc gekocht en daarmee mag hij enkel wat targets veranderen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik snap niks van die GC, nominaties en targets en ik doe er geen moeite meer voor ook.
voor sausquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:31 schreef Was-beer het volgende:
Ik vind het ook een beetje raar dat Sharice haar GC niet mag gebruiken tegen de nieuwe GCs van Jordy. Waarvoor heeft ze die dan gekocht?
Idem hier hoor, het verandert ook constant en nieuwe gc'ers, andere plannen etcquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ja klop milena en scharicequote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
die kan ze wel gebruiken tegen de normale originele GCersquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:31 schreef Was-beer het volgende:
Ik vind het ook een beetje raar dat Sharice haar GC niet mag gebruiken tegen de nieuwe GCs van Jordy. Waarvoor heeft ze die dan gekocht?
De ouderwetse manier van appeltaart is de beste. Deeg onderin de bakvorm. Randje van deeg. Appelstukjes met suiker en kaneel en rozijnen. Reepjes deeg kriskras en aflakken met eidooier.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:28 schreef -river- het volgende:
Normaal is het beslag dikker en kan je in je vorm een zwembadje maken voor je appels en een dakje, hun deden dat niet. eerst kletsnat dun beslag erin en gooide de appels erop en klaar vonden ze. Dus geen randen, geen reepjes op top, niets en gingen in bed liggen.
de vorige keer had ze hem in kunnen zetten, toen Jordy zijn GC had gebruikt, maar heeft ze niet gedaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:31 schreef Was-beer het volgende:
Dat klopt, en dan mag iedereen kiezen uit degene die een target hebben om te nomineren en ander gc werken er niet bij.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus Jordy kan zichzelf verwisselen met Milena dan, en dan heeft hij er nog een over, om bv Mattie te redden i.p.v. iemand anders zonder een target momenteel
En zo mag de kijker beslissen wie ene Jordy heeft bepaald.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus Jordy kan zichzelf verwisselen met Milena dan, en dan heeft hij er nog een over, om bv Mattie te redden i.p.v. iemand anders zonder een target momenteel
Ja dat is waar, ze kan hem ook gewoon nog inzetten tegen andere GCs. Maar vind het gewoon een beetje raar dat deze nieuwe GCs dan opeens uitgezonderd zijn. Alsof de regels opeens veranderen terwijl het spel al bezig is.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
de vorige keer had ze hem in kunnen zetten, toen Jordy zijn GC had gebruikt, maar heeft ze niet gedaan.
Mee eens, deze gc zetten alle andere buiten spel zei BB tegen Jordy, maar is dat ook zo of zegt Jordy dat.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:35 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ze kan hem ook gewoon nog inzetten tegen andere GCs. Maar vind het gewoon een beetje raar dat deze nieuwe GCs dan opeens uitgezonderd zijn. Alsof de regels opeens veranderen terwijl het spel al bezig is.
Heeft hij het steeds over ja, weet nog steeds niet welke hj bedoeltquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:35 schreef ledn81 het volgende:
De groene foto valt weer.. is niet van het officiele account![]()
vast van een fanpage
Deze volgens mij, maar dan zonder de tekst. Staat op 1 van zijn kaarten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heeft hij het steeds over ja, weet nog steeds niet welke hj bedoelt
Aha dus toch een fanpage!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze volgens mij, maar dan zonder de tekst. Staat op 1 van zijn kaarten.
[ afbeelding ]
BB houdt in de gaten wie de favorieten zijn. Als Milena en Sharice deze GC's hadden, waren hun wederom niet op de bank gekomen en was er waarschijnlijk een favoriet uitgegaan. Datzelfde geldt voor de GC voor Sharice.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:35 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ze kan hem ook gewoon nog inzetten tegen andere GCs. Maar vind het gewoon een beetje raar dat deze nieuwe GCs dan opeens uitgezonderd zijn. Alsof de regels opeens veranderen terwijl het spel al bezig is.
Vind het ook onzin.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:31 schreef Was-beer het volgende:
Ja dit zei Jordy toen hij met die twee naar buiten kwam.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het ook onzin.
Ze mag dus wel eventuele andere ingezette GC's ongedaan maken, maar niet die 2 van Jordy waarmee hij met die targets kan goochelen.
Beetje onzin, want Jordy.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het ook onzin.
Ze mag dus wel eventuele andere ingezette GC's ongedaan maken, maar niet die 2 van Jordy waarmee hij met die targets kan goochelen.
Jordy is gewoon simpel, die snapt dat niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
Die Jordy denkt dat hij top tv maakt...hij fluistert en dat mag niet van BB![]()
Axel zegt: je hoeft voor mij niet te fluisteren want ik slaap...![]()
Is het ook, vooral omdat de eigenaars geheimzinnig doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:43 schreef Cupfighter het volgende:
Ik kijk donderdag wel wie er op de bank zit, wat een onduidelijk gedoe is dit zeg
Typisch een stream waar ze niet veel op moeten letten tijdens hun avondmaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een top TV vanuit de slaapkamer
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:51 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Whahahaha die Axel die zegt gewoon alles.. ik vindt hem steeds gevatter worden. 👍🏻
Tja en Milena en Sharice hebben er al honderden fluistersessies opzitten, maar dat mag natuurlijk welquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
Die Jordy denkt dat hij top tv maakt...hij fluistert en dat mag niet van BB![]()
aaah, slapen overdag mag dus welquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
De een wel, de ander niet, vreemde BB dit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
aaah, slapen overdag mag dus wel
Mattie graag, Jordy nee, ik hoef zijn hang manboobs niet te zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Morgen gaan Mattie en Jordy alleen in hun onderbroek en schort koken
Hij sliep niet echt zei hij maar Jordy zijn toen van wel want hij hoorde gesnurk wat ook van Keanu kon zijn want die lag ook met zijn ogen dicht.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
aaah, slapen overdag mag dus wel
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattiquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:57 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
Potverdikkie
Matti mag ook wel hier komen koken zo
Schrijf het voor morgen maar in je agendaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Genoteerdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Schrijf het voor morgen maar in je agenda
bier en tietenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Mattie graag, Jordy nee, ik hoef zijn hang manboobs niet te zien.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:04 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom denken ze dat er een freeze komt? Is dat door BB gezegd.?
Hij is bang dat we zijn naam vergetenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:05 schreef greysbones het volgende:
Heb je je eigen kleding
Loop je alsnog elke keer in BB shirts
Keanu
Er was vandaag een test freeze op de streams te zien, vandaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:04 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom denken ze dat er een freeze komt? Is dat door BB gezegd.?
Een goed carnaval feestje van een half uur komt er denk ik welquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:09 schreef Snensie het volgende:
Pfff ze krijgen bijna nooit een feestje. Kom op gooi er een feestje in. De streamer wil ook wat.
Je wil graag veel SL ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:09 schreef Snensie het volgende:
Pfff ze krijgen bijna nooit een feestje. Kom op gooi er een feestje in. De streamer wil ook wat.
Ik hoop het en dan nog een sneertje naar Milena dat ze zo een goed voorbeeld is voor de kiendjesquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
Als de moeder van Matti komt
Zou ze dan zeggen dat hij nu single is ?
Of dat Matti goed zat met zijn gevoelquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik hoop het en dan nog een sneertje naar Milena dat ze zo een goed voorbeeld is voor de kiendjes
Die zie je niet onder die schort, beetje naar om dat te zeggen voor een jonge knul die zoveel moeite heeft gedaan om heel veel af te vallen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Mattie graag, Jordy nee, ik hoef zijn hang manboobs niet te zien.
Ik denk dat je streams achter lopen ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom zijn ze al die paprika snijden ??
Nee dat zei ze nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hoeft Jeffrey niet te komen van Jolien?
Mijn mening, dat mag ik hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zie je niet onder die schort, beetje naar om dat te zeggen voor een jonge knul die zoveel moeite heeft gedaan om heel veel af te vallen.
Ze hebben daar meer aan een schep dan aan bestek.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:22 schreef ledn81 het volgende:
even proosten op de opening van de keuken![]()
ohnee het eten word al naar binnen geschoven zonder dat iedereen aan tafel zit![]()
we hebben gelukkig wel weer 2 streams
Jordy is meestal eerder klaar dan pootjequote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
Pootje werkt het wel als een bootwerker naar binnen
De rest zie ik wel redelijk rustig eten
Jordy is niet simpel uit alles van gister en afgelooen nacht blijkt dat Axel de simpel is. Zeer basic in zijn gedachten en acties.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Jordy is gewoon simpel, die snapt dat niet.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:27 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy is niet simpel uit alles van gister en afgelooen nacht blijkt dat Axel de simpel is. Zeer basic in zijn gedachten en acties.
Ben het zowaar met je eensquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:27 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy is niet simpel uit alles van gister en afgelooen nacht blijkt dat Axel de simpel is. Zeer basic in zijn gedachten en acties.
Wat is dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Inderdaad! Het paarse team heeft volgens mij ook afwasdienst vandaag.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
pootje is alweer aan het kaarten, zou hij niet eens van zijn reet kunnen komen en beginnen met opruimen van de tafel en dan de afwas eens gaan doen ofzo!
chipmonk is niksquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:38 schreef b_engeltje het volgende:
Pfff
Chippendal= strippers
Chipmonk zijn eekhoorntjes knabbel en babbel
Dus bb 2 eekhoornpakken erin pls
In het Engels heten knabbel babbel the chipmonksquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
Een
[..]
chipmonk is niks
Tenzij je een halve eekhoornpastoor bedoelt
Het is echt een Ashley kopietje.. vond zichzelf ook helemaal geweldig en moest het ook regelmatig even melden bij de andere dat ze zo geweldig wasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy is er nog geen liveshow voorbij gegaan zonder dat hij vragen moest beantwoorden
Chipmunksquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
In het Engels heten knabbel babbel the chipmonks
Word in princiepe niet aangekondigdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:42 schreef engine het volgende:
is toch niet leuk als je een freeze al aankondigd
Dat is ieder jaar nog zo geweestquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:42 schreef engine het volgende:
is toch niet leuk als je een freeze al aankondigd
Jordy is onzeker en door het te zeggen hoopt hij om bevestiging te krijgen. Ashley had dat niet nodig, die is zelfverzekerd.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is echt een Ashley kopietje.. vond zichzelf ook helemaal geweldig en moest het ook regelmatig even melden bij de andere dat ze zo geweldig was
Oh ik sla die onzin meestal over en andere jaren was het overdagquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is ieder jaar nog zo geweest
Uitleg -testronde en dan een echte freeze
Jordy en Pootje hebben niets te verliezen, die zetten ze vast hahaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:44 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy en Pootje verdwijnen in de PR en iedereen nu hysterisch, hoezo?
Omdat die twee de freeze zouden kunnen saboteren?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy en Pootje hebben niets te verliezen, die zetten ze vast haha
Lijkt me duidelijk, Freeze verkloten is contractbreuk. Jordy en Pootje hebben niks te verliezen, dus als je die samen weg roept is dat 1+1quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Word in princiepe niet aangekondigd
Wat een goede vertaling, zou ze echte fanbrieven hebben gekregen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
Milena: mah iek denk da ze allebei iets moete gaan vertelluh omdat ze de verleiding niet weerstaan hebbuh
voor mij gaat niemand in de weer komuh
Vanochtend heeft BB een Freeze aangekondigd, als de bewoners bewegen dan stappen ze uit het contract.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:44 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy en Pootje verdwijnen in de PR en iedereen nu hysterisch, hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |