BB was in vormquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:32 schreef -river- het volgende:
Wees eerlijk, BB was echt wel aan het plagen tijdens het tellen, lag echt dubbel.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Hij is drie uur achter elkaar wakker geweest!! Dat is hem nog niet eerder gelukt sinds hij in BB zit.
Dat is toch 'strijden voor het spel'?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:29 schreef -river- het volgende:
[..]
En dan wel de vrijstelling zelf pakken rijmt daar niet mee.
Nee, dan kunne n ze hem niet op de bank zetten zoals hij wilde toch.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is toch 'strijden voor het spel'?
Nou dat is niet eerlijk pootje was hem twee keer kwijtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja Jane ook en Mattie. Maar als iemand de tel kwijt was keken ze naar Pootje, en konden ze verder
Jane gaat ff liggen.. houdoe zegt Axelquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
3 uur tellen zou ik echt heel moe van worden, das niet makkelijk voor je hoofd.
Ze wilt niet in badpak ivm eventuele freeze.
Maar ze mag wel even gaan liggen op bed, dat is ook grappig, lig je daar.
Dat is ook niet wat ie zei. Ik ga het niet herhalen, staat hierboven gewoon in mijn eerste reactie.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, dan kunne n ze hem niet op de bank zetten zoals hij wilde toch.
Zucht,,,,,hij wilde net als Niels op de bank gezet worden en dat gaat niet met een vrijstellingquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is ook niet wat ie zei. Ik ga het niet herhalen, staat hierboven gewoon in mijn eerste reactie.
Hopen op vliegtuigjes, verwacht er geen dit jaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus en Pootje hangen de vliegtuigspotter uit
Nope, maar laat maar zitten. Dit gaat nergens meer overquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Zucht,,,,,hij wilde net als Niels op de bank gezet worden en dat gaat niet met een vrijstelling
die lagen in een ladequote:
Ik ben blij dat Jane er ook in zit, je moet toch niet denken dat andere landen een keer onze BB kijken en enkel dit zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:41 schreef spapaars het volgende:
I'm the King of the world, (Met een unieke taal ook)
[ afbeelding ]
Nee, koken doet ie niet, heeft ie ook vanaf het begin geroepen. Dat ie daar tegenover vaker de afwas doet en de stofzuiger door de toko trekt vindt de rest ook gewoon prima.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel weer de sauna in, hij zal eens koken of helpen met koken.
Enige wat hij kan is bakkie Pleur maken en pannenkoeken bakken lijkt wel
Er zit maar een klein boilertje onder in dat aanrecht. Als ze het laten lopen is het snel leeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
`milena wilde gewoon afwassen met de kraan open ze vroeg net van alles aan Jordy maar dat kwam eruit waarom we niet met de kraan open afwassen
nee zegt Jordy dan verspil je alleen maar water
ligt op bed, moe van het tellenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane is zoek geloof ik, is die ondergedoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |