Als Jane begint te gillen horen ze het ook in de Arenaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:18 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Milena met haar stem glazen kan laten breken
Ah raadsel van de kapot springende glazen opgelostquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:18 schreef mazaru het volgende:
En honden laat huilen..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:18 schreef mazaru het volgende:
Omdat Jolien het recept niet goed heeft gevolgd doordat ze de weegschaal niet goed had neergezetquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:19 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom roert Pootje in die machine terwijl ie gewoon zelf dat werk moet doen?
Dat is ook zo irritant.. waarom doen ze dat toch de hele tijdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als Jane begint te gillen horen ze het ook in de Arena
Stoofvlees?? Krijgen ze dat kant en klaar dan want dat moet wel uren opstaan 😱quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:19 schreef lojanda het volgende:
Ze eten vandaag stoofvlees met aardappelen en peen en uien? Wie gaat dat klaarmaken.. toch niet de appeltaart bakkers
Handig weerquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Omdat Jolien het recept niet goed heeft gevolgd doordat ze de weegschaal niet goed had neergezet
Pootje probeert het te fixen
Pootje wilde het niet uitkappen en opnieuw doenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Handig weer
Ook gewoon wanneer die nog gewoon aanstaat
Hij heeft drie uur flink zitten tellen terwijl de rest niet zoveel deed. Er lagen er zelfs te slapen. Die mogen dan nu de handjes laten wapperenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:20 schreef zodeju het volgende:
Wat me opviel toen ik ging kijken was dat de meeste druk bezig waren met de nieuwe keuken en meneer Pootje half liggend op de stoel keek hoe het gedaan werd als enige,,,,,,wat een misbaksel is dat zeg.
OMG.....dat is waar zeker een halve dag. Gaat hem dus ook niet worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Stoofvlees?? Krijgen ze dat kant en klaar dan want dat moet wel uren opstaan 😱
Daarom vroeg ik het me ook al afquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Jane toch ook , die was enthousiaster. Zie hem nu ook bezig nu....maar een drukke mierenbedoening op de vloer en op een afstand meneer op de stoel was toch een apart gezicht.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij heeft drie uur flink zitten tellen terwijl de rest niet zoveel deed. Er lagen er zelfs te slapen. Die mogen dan nu de handjes laten wapperen
Gelukkig hebben ze tijd zat daar!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij heeft brief van thuis die wil niet meer weg nuquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:24 schreef -river- het volgende:
Ik snap dat niet, zeiken dat je naar huis wil maar wel 100% inzetten bij een opdracht.
Ja Jane ook en Mattie. Maar als iemand de tel kwijt was keken ze naar Pootje, en konden ze verderquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jane toch ook , die was enthousiaster. Zie hem nu ook bezig nu....maar een drukke mierenbedoening op en een afstand meneer op de stoel was toch een apart gezicht.
Ik geloof dat BB vergeten is het te leverenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:25 schreef lojanda het volgende:
Nee ze gaan paprika snijden dus geen stoofvlees vandaag
Ah oke, want tijdens het tellen was de stream vooral op hem en ik vond dat hij het heel goed en serieus deed.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft brief van thuis die wil niet meer weg nu
Precies zoals ie vrijdag na het vertrek van Elsa zei, hij zal gewoon strijden voor het spel, maar als ze een directe nominatie uit moeten delen, dan mochten ze hem erop zetten. Eigenlijk precies zoals Niels hem had gevraagd om te doen (en zoals het ook gegaan is).quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:24 schreef -river- het volgende:
Ik snap dat niet, zeiken dat je naar huis wil maar wel 100% inzetten bij een opdracht.
En dan wel de vrijstelling zelf pakken rijmt daar niet mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies zoals ie vrijdag na het vertrek van Elsa zei, hij zal gewoon strijden voor het spel, maar als ze een directe nominatie uit moeten delen, dan mochten ze hem erop zetten. Eigenlijk precies zoals Niels hem had gevraagd om te doen (en zoals het ook gegaan is).
Relaties ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:18 schreef mazaru het volgende:
Dat is wel zo. Hij is drie uur achter elkaar wakker geweest!! Dat is hem nog niet eerder gelukt sinds hij in BB zit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij heeft drie uur flink zitten tellen terwijl de rest niet zoveel deed. Er lagen er zelfs te slapen. Die mogen dan nu de handjes laten wapperen
Ze hadden wel vaak veel lol tijdens de afwasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:28 schreef -river- het volgende:
Ik zal het buiten afwassen wel gaan missen eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Hij is drie uur achter elkaar wakker geweest!! Dat is hem nog niet eerder gelukt sinds hij in BB zit.
3 uur tellen zou ik echt heel moe van worden, das niet makkelijk voor je hoofd.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:29 schreef lojanda het volgende:
Jane is zo moe.. waarvan dan? Van het tellen? Of van het zitten
Ja inderdaad en het is even lekker naar buiten, nu is afwassen binnen gewoon saai.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hadden wel vaak veel lol tijdens de afwas
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Hij is drie uur achter elkaar wakker geweest!! Dat is hem nog niet eerder gelukt sinds hij in BB zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |