ja buiten dat maar daar ging het ook even niet om ze vond het maar raar dat Jordy die bak gebruikte ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er zit maar een klein boilertje onder in dat aanrecht. Als ze het laten lopen is het snel leeg.
Dat is dan inderdaad zonde.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er zit maar een klein boilertje onder in dat aanrecht. Als ze het laten lopen is het snel leeg.
Hoe dan.. ik ben het zo maar een keertje eens met wat Jordy zegtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
`milena wilde gewoon afwassen met de kraan open ze vroeg net van alles aan Jordy maar dat kwam eruit waarom we niet met de kraan open afwassen
nee zegt Jordy dan verspil je alleen maar water
Ik ook.. benieuwd wat er nog komt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ben wel benieuwd of er nog gespeeld gaat worden voor een target, of dat er vanavond/morgen meteen genomineerd zal worden.
Ik zou haar kiendjes naar de suite eigenlijk wel leuk vindenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:49 schreef Luna68 het volgende:
Milena ligt ook op bed, ook moe van het tellen
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel weer de sauna in, hij zal eens koken of helpen met koken.
Enige wat hij kan is bakkie Pleur maken en pannenkoeken bakken lijkt wel
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:52 schreef lojanda het volgende:
Wat zal het een verademing zijn dat ze nu gewoon hun handen kunnen wassen tijdens het koken. Benieuwd ook of ze nu nog steeds water in de pan gieten uit die stink flesjes van henzelf
Las hier dat er is gezegd door BB dat die (nog) niet aanwezig is.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is er ook een koffiezetapparaat? Heb het nog niet gezien
Morgen of donderdagquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:19 schreef lojanda het volgende:
Ze eten vandaag stoofvlees met aardappelen en peen en uien? Wie gaat dat klaarmaken.. toch niet de appeltaart bakkers
Politie bellenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:06 schreef lojanda het volgende:
Waarom snijden ze die kip toch altijd op een houten plank terwijl ze ook van die kunstroof matten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |