Snap er ondertussen ook niets meer vanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik snap niks van die GC, nominaties en targets en ik doe er geen moeite meer voor ook.
Ik zie wel wie op die bank komt en weg moet.
Was in airfryer gemaakt maar het deeg was erg slapquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zal wel komen doordat de oven "nieuw" is. Elke oven is toch een beetje anders.
Zonde wel.
Een aantal krijgen een target, iedereen mag uit die targets kiezen wie een nominatie krijgt. Jordy heeft in de kluis twee gc gekocht en daarmee mag hij enkel wat targets veranderen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik snap niks van die GC, nominaties en targets en ik doe er geen moeite meer voor ook.
voor sausquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:31 schreef Was-beer het volgende:
Ik vind het ook een beetje raar dat Sharice haar GC niet mag gebruiken tegen de nieuwe GCs van Jordy. Waarvoor heeft ze die dan gekocht?
Idem hier hoor, het verandert ook constant en nieuwe gc'ers, andere plannen etcquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ja klop milena en scharicequote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jolien? Ik lees hierboven Milena en Charice.
die kan ze wel gebruiken tegen de normale originele GCersquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:31 schreef Was-beer het volgende:
Ik vind het ook een beetje raar dat Sharice haar GC niet mag gebruiken tegen de nieuwe GCs van Jordy. Waarvoor heeft ze die dan gekocht?
De ouderwetse manier van appeltaart is de beste. Deeg onderin de bakvorm. Randje van deeg. Appelstukjes met suiker en kaneel en rozijnen. Reepjes deeg kriskras en aflakken met eidooier.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:28 schreef -river- het volgende:
Normaal is het beslag dikker en kan je in je vorm een zwembadje maken voor je appels en een dakje, hun deden dat niet. eerst kletsnat dun beslag erin en gooide de appels erop en klaar vonden ze. Dus geen randen, geen reepjes op top, niets en gingen in bed liggen.
de vorige keer had ze hem in kunnen zetten, toen Jordy zijn GC had gebruikt, maar heeft ze niet gedaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:31 schreef Was-beer het volgende:
Dat klopt, en dan mag iedereen kiezen uit degene die een target hebben om te nomineren en ander gc werken er niet bij.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus Jordy kan zichzelf verwisselen met Milena dan, en dan heeft hij er nog een over, om bv Mattie te redden i.p.v. iemand anders zonder een target momenteel
En zo mag de kijker beslissen wie ene Jordy heeft bepaald.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus Jordy kan zichzelf verwisselen met Milena dan, en dan heeft hij er nog een over, om bv Mattie te redden i.p.v. iemand anders zonder een target momenteel
Ja dat is waar, ze kan hem ook gewoon nog inzetten tegen andere GCs. Maar vind het gewoon een beetje raar dat deze nieuwe GCs dan opeens uitgezonderd zijn. Alsof de regels opeens veranderen terwijl het spel al bezig is.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
de vorige keer had ze hem in kunnen zetten, toen Jordy zijn GC had gebruikt, maar heeft ze niet gedaan.
Mee eens, deze gc zetten alle andere buiten spel zei BB tegen Jordy, maar is dat ook zo of zegt Jordy dat.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:35 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ze kan hem ook gewoon nog inzetten tegen andere GCs. Maar vind het gewoon een beetje raar dat deze nieuwe GCs dan opeens uitgezonderd zijn. Alsof de regels opeens veranderen terwijl het spel al bezig is.
Heeft hij het steeds over ja, weet nog steeds niet welke hj bedoeltquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:35 schreef ledn81 het volgende:
De groene foto valt weer.. is niet van het officiele account![]()
vast van een fanpage
Deze volgens mij, maar dan zonder de tekst. Staat op 1 van zijn kaarten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heeft hij het steeds over ja, weet nog steeds niet welke hj bedoelt
Aha dus toch een fanpage!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze volgens mij, maar dan zonder de tekst. Staat op 1 van zijn kaarten.
[ afbeelding ]
BB houdt in de gaten wie de favorieten zijn. Als Milena en Sharice deze GC's hadden, waren hun wederom niet op de bank gekomen en was er waarschijnlijk een favoriet uitgegaan. Datzelfde geldt voor de GC voor Sharice.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:35 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ze kan hem ook gewoon nog inzetten tegen andere GCs. Maar vind het gewoon een beetje raar dat deze nieuwe GCs dan opeens uitgezonderd zijn. Alsof de regels opeens veranderen terwijl het spel al bezig is.
Vind het ook onzin.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:31 schreef Was-beer het volgende:
Ja dit zei Jordy toen hij met die twee naar buiten kwam.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het ook onzin.
Ze mag dus wel eventuele andere ingezette GC's ongedaan maken, maar niet die 2 van Jordy waarmee hij met die targets kan goochelen.
Beetje onzin, want Jordy.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het ook onzin.
Ze mag dus wel eventuele andere ingezette GC's ongedaan maken, maar niet die 2 van Jordy waarmee hij met die targets kan goochelen.
Jordy is gewoon simpel, die snapt dat niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
Die Jordy denkt dat hij top tv maakt...hij fluistert en dat mag niet van BB![]()
Axel zegt: je hoeft voor mij niet te fluisteren want ik slaap...![]()
Is het ook, vooral omdat de eigenaars geheimzinnig doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:43 schreef Cupfighter het volgende:
Ik kijk donderdag wel wie er op de bank zit, wat een onduidelijk gedoe is dit zeg
Typisch een stream waar ze niet veel op moeten letten tijdens hun avondmaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een top TV vanuit de slaapkamer
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:51 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Whahahaha die Axel die zegt gewoon alles.. ik vindt hem steeds gevatter worden. 👍🏻
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |