Tja en Milena en Sharice hebben er al honderden fluistersessies opzitten, maar dat mag natuurlijk welquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
Die Jordy denkt dat hij top tv maakt...hij fluistert en dat mag niet van BB![]()
Axel zegt: je hoeft voor mij niet te fluisteren want ik slaap...![]()
aaah, slapen overdag mag dus welquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
Die Jordy denkt dat hij top tv maakt...hij fluistert en dat mag niet van BB![]()
Axel zegt: je hoeft voor mij niet te fluisteren want ik slaap...![]()
De een wel, de ander niet, vreemde BB dit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
aaah, slapen overdag mag dus wel
Mattie graag, Jordy nee, ik hoef zijn hang manboobs niet te zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Morgen gaan Mattie en Jordy alleen in hun onderbroek en schort koken
Hij sliep niet echt zei hij maar Jordy zijn toen van wel want hij hoorde gesnurk wat ook van Keanu kon zijn want die lag ook met zijn ogen dicht.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
aaah, slapen overdag mag dus wel
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattiquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:57 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
Potverdikkie
Matti mag ook wel hier komen koken zo
Schrijf het voor morgen maar in je agendaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Genoteerdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Schrijf het voor morgen maar in je agenda
bier en tietenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Mattie graag, Jordy nee, ik hoef zijn hang manboobs niet te zien.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:04 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom denken ze dat er een freeze komt? Is dat door BB gezegd.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |