Arme jongen...quote:Op zondag 23 februari 2025 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy vraagt zich af of Geraldine er is bij de finale
Ja, dat is nog de vraag. Hoeveel bezuiniging er in de laatste aflevering komt......Het was al niet zoveel altijd.quote:
Ja had kaartjes geschreven of zo die lagen onder de deken gisteren en waren weg, maar zijn weer terechtquote:
quote:Op zondag 23 februari 2025 22:04 schreef zodeju het volgende:
Hebben ze nu allemaal hun kaarten?? Zie dat Jane de kaarten bij Milena ophangt.
Jordy viel er voorquote:Op zondag 23 februari 2025 22:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
10k voor wat kaarten van afzenders met onbenullige teksten die je niet kent?
Prima toch als ze anders leeg staanquote:Op zondag 23 februari 2025 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane heeft inmiddels 3 kasten in gebruik
Zijn de kaartjes die ze had geschreven voor degene die op de bank zaten. Ze heeft die van Elsa aan Elsa meegegevenquote:Op zondag 23 februari 2025 22:04 schreef zodeju het volgende:
Hebben ze nu allemaal hun kaarten?? Zie dat Jane de kaarten bij Milena ophangt.
quote:Op zondag 23 februari 2025 22:12 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu wil weer wat doen, heeft al een week geen spel gespeeldtenzij iets met rekenen.. dan niet
Hij had net toch een soort spel .... gastje is nooit tevredenquote:Op zondag 23 februari 2025 22:12 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu wil weer wat doen, heeft al een week geen spel gespeeldtenzij iets met rekenen.. dan niet
heb die stream net afgezet. Hoor idd alleen maar hetzelfde gezeur van hem blehhhhquote:Op zondag 23 februari 2025 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Keanu zeurt hier nu al de hele avond over
* Kodiak100 Hoopt nu op een moeilijke rekenopdracht
Ja en dan tig keer zeggen: dat spel was hem op het lijf geschreven, ik hooop gewoon dat er morgen wat komt wat iets voor mij isquote:Op zondag 23 februari 2025 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had net toch een soort spel .... gastje is nooit tevreden
Stond dicht bij de telefooncel, telefoon gaat, en verdomd, Jordy neemt als eerste op.quote:Op zondag 23 februari 2025 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice over Jordy tegen Keanu : die heeft vandaag zijn portie energie gekregen
Het stinkt blijkbaarquote:Op zondag 23 februari 2025 22:22 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy loopt raar te snuiven in de gang
Bestaat heel BB niet uit toeval....???quote:Op zondag 23 februari 2025 22:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stond dicht bij de telefooncel, telefoon gaat, en verdomd, Jordy neemt als eerste op.
Allemaal toeval natuurlijk.
quote:Op zondag 23 februari 2025 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice noemt zichzelf stressbestendig
Absoluut niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bestaat heel BB niet uit toeval....???
Vloekend op Jane en haar rotflessenquote:Op zondag 23 februari 2025 22:37 schreef kater1 het volgende:
Jordy liep net in het halfdonker door de gang, struikelde bijna over iets. Vloekend en tierend vervolgde hij zijn weg.
Wil ik dit weten?quote:Op zondag 23 februari 2025 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
Axel scheert het daar wel
Matthie en Jordy niet
itt de suitequote:Op zondag 23 februari 2025 22:44 schreef Lrod01 het volgende:
Grote lol in de slaapkamer bij de mannen
een beetje lesbian..quote:Op zondag 23 februari 2025 22:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy oprecht vraag wat vindt je van Lesbian
Volgens mij doet hij alsofquote:Op zondag 23 februari 2025 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
Mathie lijkt op seks gebied niet veel te weten.
ja die zitten al heel lang diepgaande gesprekken te voeren in de woonkamer.quote:Op zondag 23 februari 2025 22:56 schreef odie22 het volgende:
oh ja die 2 miste ik nog , kon er niet opkomen, sharice en keanu
dat geloof je zelf toch nietquote:Op zondag 23 februari 2025 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die zitten al heel lang diepgaande gesprekken te voeren in de woonkamer.
Ah, Pootje besloot dat een bed toch lekkerder ligt dan een heg.quote:Op zondag 23 februari 2025 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy over kiki: hij heeft een nieuwe vriendin gevonden waar hij alles mee kan delen.. hij is overgestapt van kartel.
jammer dat we die stream niet zien, zitten we op 2 naar een slapende pootje te kijken
Zet reacher af, en wil dit meemakenquote:Op zondag 23 februari 2025 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die zitten al heel lang diepgaande gesprekken te voeren in de woonkamer.
terwijl sharice en keanu nog in de woonkamer zittenquote:Op zondag 23 februari 2025 22:59 schreef Willewa het volgende:
Ik dacht nog even streamen maar al slaapstreams voor 11 uur
quote:
niks te zienquote:Op zondag 23 februari 2025 22:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zet reacher af, en wil dit meemaken
Al de tweede nacht dat we dat niet te zien krijgenquote:Op zondag 23 februari 2025 22:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
terwijl sharice en keanu nog in de woonkamer zitten
De doos van Jordyquote:Op zondag 23 februari 2025 23:03 schreef Willewa het volgende:
Nog iets heel terugkijkwaardigs gebeurd vandaag?
Ah ja dat deels gezien maar kan ik zo nog wel ff uitgebreider kijken als dit niks meer wordtquote:
En eventueel na het kiezen van het eten.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah ja dat deels gezien maar kan ik zo nog wel ff uitgebreider kijken als dit niks meer wordtthanks
Thanks. Het was weer een Jordy type of day hoor ikquote:Op zondag 23 februari 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
En eventueel na het kiezen van het eten.
Het stelen van de koekjes van Jordy erna.
Het was een Jordy topdagquote:Op zondag 23 februari 2025 23:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Thanks. Het was weer een Jordy type of day hoor ik![]()
Uit bed, pakt zender en zegt dat ie niet meer langer gaat wachten op die jongen.quote:
Zegt tegen Jolien dat ze maar moet gaan slapen.quote:
ik deed ze weer aan omdat je vroeg wat er met jordy wasquote:Op zondag 23 februari 2025 23:26 schreef Kissingbird het volgende:
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die de saaie streams nog heeft opstaan
Waarschijnlijk wel, gisteren was Keanu ook laat op buiten beeld, maar dan met Jolien.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:27 schreef kater1 het volgende:
Jordy klaarwakker. Maar probeert weer braaf te slapen. Zijn Keanu en Sharice dan nog steeds aan het kletsen in de woonkamer?
quote:Op zondag 23 februari 2025 23:27 schreef kater1 het volgende:
Jordy klaarwakker. Maar probeert weer braaf te slapen. Zijn Keanu en Sharice dan nog steeds aan het kletsen in de woonkamer?
quote:Op zondag 23 februari 2025 23:30 schreef kater1 het volgende:
Mattie ook halfwakker. Super spannende streams dit.
Huh, waren die er ook? Jolien? en Jane?quote:Op zondag 23 februari 2025 23:34 schreef Flory- het volgende:
Kiki, Sharice en Jane in de woonkamer, Jolien is terug.
Jolien kwam net terug, was even gaan kijken denk ik en Axel vroeg wie er nog zaten.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:34 schreef kater1 het volgende:
[..]
Huh, waren die er ook? Jolien? en Jane?
Volgens mij zei Jordy toen hij net wakker was nog wat tegen Jolien die ook toen nog gewoon in bed lag.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:34 schreef kater1 het volgende:
[..]
Huh, waren die er ook? Jolien? en Jane?
Ja klopt hij zei ga maar slapen want duurt nog...?quote:Op zondag 23 februari 2025 23:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Volgens mij zei Jordy toen hij net wakker was nog wat tegen Jolien die ook toen nog gewoon in bed lag.
Ja preciesquote:Op zondag 23 februari 2025 23:37 schreef Droopie het volgende:
Wat is dit voorngekkigheid..
Zet gewoon die stream op de huiskamer
Kan echt niet. Hij is de ster van de show. De rest zijn zijn puppets. Ze moeten wel luisterenquote:Op zondag 23 februari 2025 23:40 schreef Droopie het volgende:
Jordy zijn topdag loopt ten einde.
Hoogverraad in het kartel
Het moet toch niet gekker worden. Ik snap niet dat mensen dit leuk vinden om naar te kijken. Volwassen mensen die het eten stelen van hun huisgenoten.quote:
Wat een onzin. Mattie slaapt en Jolien werd wakker en ging kijken wat er aan de hand was en kwam snel weer teug.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:45 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Ow dit speelt er haha
Dit kan je toch allemaal niet volgen.
Ik ga mij ook steeds meer verbazen over mijzelf.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden. Ik snap niet dat mensen dit leuk vinden om naar te kijken. Volwassen mensen die het eten stelen van hun huisgenoten.
Ze hebben ze niet gestolen. Jordy heeft extra betaald.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden. Ik snap niet dat mensen dit leuk vinden om naar te kijken. Volwassen mensen die het eten stelen van hun huisgenoten.
Op X overdrijven ze graag om het allemaal erger te maken.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:48 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Mattie slaapt en Jolien werd wakker en ging kijken wat er aan de hand was en kwam snel weer teug.
Ik zag net Jordy heen en weer lopen en Mattheus had zijn ogen open. Plus ik hoorde Jordy, Mattheus en Jolien ook net fluisteren met elkaar.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ga mij ook steeds meer verbazen over mijzelf.
Ze slapen al 2 uur, geen camera en dan moet ik gaan puzzelen wat er speelt.
En als ze wakker zijn irriteer ik me de tandjes zoals vandaag.
Jordy heeft extra betaald en daar wilde die 2 dropjes voorquote:Op zondag 23 februari 2025 23:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben ze niet gestolen. Jordy heeft extra betaald.
Ik geloof hem op zijn woord, maar ja, ik ga wel even kijken op tvquote:Op maandag 24 februari 2025 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk zojuist die uitleg terug van Jordy over die 10K voor zijn post, ik twijfel of het echt zo is of dat hij er
een draai aangeeft ..ga het maar terugkijken zegt hij, ja makkelijk als ze nog allen in het huis zijn ...
De vraag is natuurlijk, of daar niet in geknipt en gemonteerd is, ik vertrouw het gewoon niet ....quote:Op maandag 24 februari 2025 00:55 schreef Droopie het volgende:
Ik geloof hem op zijn woord, maar ja, ik ga wel even kijken op tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post voor Jordy deel 2 - 23 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat kan niet echt, want het contract is verbroken met of zonder Jordyquote:Op maandag 24 februari 2025 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk, of daar niet in geknipt en gemonteerd is, ik vertrouw het gewoon niet ....
Keanu is ook al geweest, na Jordy, maar heeft de verleiding niet gepakt, hij zei meteen Nope. Dus dan zou hij moeten weten hoe het zit en wat hem is aangeboden en op welke voorwaarden.quote:Op maandag 24 februari 2025 01:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan niet echt, want het contract is verbroken met of zonder Jordy
Zodra Pootje en Keanu aan de beurt zijn komt de waarheid (bedrag) boven tafel
Die was volgens mij voor de groep?quote:Op maandag 24 februari 2025 01:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Keanu is ook al geweest, na Jordy, maar heeft de verleiding niet gepakt, hij zei meteen Nope. Dus dan zou hij moeten weten hoe het zit en wat hem is aangeboden en op welke voorwaarden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij mag niet vertellen wat de verleiding was, alleen of hij hem wel of niet gepakt heeftquote:Op maandag 24 februari 2025 01:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die was volgens mij voor de groep?
Of best algemeen?
Maar ja hij mag er niet over praten toch?
Maar hij zij ook toch,?was easy, jullie zouden hem ook niet gepakt hebben.quote:Op maandag 24 februari 2025 01:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij mag niet vertellen wat de verleiding was, alleen of hij hem wel of niet gepakt heeft
Samen met jolien en mattie, ze waren met 3 personen eten aan het uitzoeken.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
En eventueel na het kiezen van het eten.
Het stelen van de koekjes van Jordy erna.
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:58 schreef kater1 het volgende:
Sharice en Mattie gesprek. Over mobiele telefoon en social media. Mattie was op reis geweest en voelde zich helemaal rustig zonder mobiel en wilde hem niet meer aanzetten. Diepe inzichten. Mattie 'ieder mens heeft affectie en een knuffel nodig' Sharice vond al die roddel en toestanden op sm nooit interessant tot ze nu in het huis zit.
Ik heb dit gesprek eens teruggeluisterd, heerlijk gesprek. Lekkere ochtend-podcastquote:Op zondag 23 februari 2025 22:03 schreef kater1 het volgende:
Mattie 'ik kan werkelijk zeggen dat dit (BB) het hoogtepunt is van mijn hele 28 jarig leven. Sharice hoopt dat haar papa van 83 trots op haar zal zijn. Hij is een man van weinig woorden maar ze denkt het wel. Voor Mattie is het ook het belangrijkste dat zijn moeder trots op hem is.
Ik denk dat ze gebakken roerei op beiden zijde gebakken brood in één keer wil..quote:Op maandag 24 februari 2025 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien haar wentelteefje met banaan ziet er uit als snot.
Misschien kan iemand haar uitleggen dat je de ei rauw met de melk klopt en dan het brood er in dopen en dan samen bakken.
het is op zich geen gek idee, alles lekker warm en wat zoetig door de banaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien is mi raar bezig met dat eten maar ze maakt het voor meerdere mensen. Dat is best aardig want veel werk.
Keanu kreeg een bordje en nu Jordy?
Pootje heeft verdorie koffie in de suitequote:Op maandag 24 februari 2025 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
AAh dat roeren in de koffieprut is dus niet de bedoeling> Pootje bekent het aan Axel. En daarom is de filter gescheurd.
Domme ondeugende Pootje.
Zij heeft mee gedaan aan verschillende spelprogramma's en programma's die ik niet ken. 1 komt op tv ergens in december. Het is ook een afvalrace. Gisteren vroeg iemand hoe ver ze is gekomen en ze mag eigenlijk niks over de uitkomst vertellen maar ze zei dat ze heel ver was gekomen.quote:
de alleskunnerquote:Op maandag 24 februari 2025 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zij heeft mee gedaan aan verschillende spelprogramma's en programma's die ik niet ken. 1 komt op tv ergens in december. Het is ook een afvalrace. Gisteren vroeg iemand hoe ver ze is gekomen en ze mag eigenlijk niks over de uitkomst vertellen maar ze zei dat ze heel ver was gekomen.
Zeker weten.quote:
Vandaar dat zich te pletter loopt te vervelen, er zit geen gang in wat ze nu in BB doet vergeleken aan wat ze gewend isquote:Op maandag 24 februari 2025 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik heb haar ook horen vertellen dat ze op aanvraag aanwezig is ( gaat dan met vliegtuig wat betaald wordt) bij optredens van artiesten en dat ze mensen in de zaal interviewt. Ze is dan in het begin achter het toneel bij de artiest en crew.
Die doet echt heel veel in media/programma;s/tv wereld en verdient er een hoop geld mee.
het zijn niet de grootste artiestenquote:Op maandag 24 februari 2025 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik heb haar ook horen vertellen dat ze op aanvraag aanwezig is ( gaat dan met vliegtuig wat betaald wordt) bij optredens van artiesten en dat ze mensen in de zaal interviewt. Ze is dan in het begin achter het toneel bij de artiest en crew.
Die doet echt heel veel in media/programma;s/tv wereld en verdient er een hoop geld mee.
Jane moet niet zo zeuren met haar ochtendhumeurquote:Op maandag 24 februari 2025 09:11 schreef Ireth het volgende:
Getuige het hoofd van Jane daarnet overleefd jordy deze dag niet als ie zo doorgaat??
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:11 schreef Ireth het volgende:
Getuige het hoofd van Jane daarnet overleefd jordy deze dag niet als ie zo doorgaat??
milena zit in badpak op bed haar wenkbrauwen te plukkenquote:
Ik ben een Jane in dit gevalquote:Op maandag 24 februari 2025 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jane moet niet zo zeuren met haar ochtendhumeur
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
milena zit in badpak op bed haar wenkbrauwen te plukken
Ja op het moment dat ik het vroeg, schakelde de stream over naar Milenaquote:Op maandag 24 februari 2025 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena is vol in beeld bij mij .. (helaas)
je kunt dat mensen niet elke ochtend aan doenquote:
Vind ik wel leukquote:Op maandag 24 februari 2025 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Die beer is inmiddels vastgegroeid aan Jolien. Ze kleden zich zelfs hetzelfde.
ANWB stelletjequote:Op maandag 24 februari 2025 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Die beer is inmiddels vastgegroeid aan Jolien. Ze kleden zich zelfs hetzelfde.
Misschien dat zij ook niet meer snappen wat er gaande is.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt niemand kijkt vrolijk vanochtend.
of ze hebben vreselijk slecht geslapen met een snurkende Pootje in dat benauwde hokkiequote:Op maandag 24 februari 2025 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien dat zij ook niet meer snappen wat er gaande is.
Ik vind vooral Axel en Jane heel stilletjes vanochtend.
Er is ergens iets gebeurd of gezegd.
Of misschien gaan bepaalde dingen indalen.
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:21 schreef 5thencounter het volgende:
De cookiedealer..heejj pssstt coockie kope?![]()
[ afbeelding ]
je sharicequote:Op maandag 24 februari 2025 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
In de sauna Keanu en ik denk Charice. Die nu duidelijk praat.
Maar ze hebben het niet echt ergens over.
Iets met spel spelen en Charice stelt Keanu gerust.
is dit een vertaling van ik heb geen idee wat ik hier nog doequote:Op maandag 24 februari 2025 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : De mensen gaan niet behrijpen wat we hier doen.
hij vindt zichzelf denk ik heel stoer, en hij heeft het idee dat hij TV maakt,quote:Op maandag 24 februari 2025 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie het nut en de grap ook niet
Zijn we van lik-me-beer af krijgen we dit...quote:Op maandag 24 februari 2025 09:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Zeg dames en heren de beer heeft een naam Woezel
Ik vond lik-me-beer ook leukquote:Op maandag 24 februari 2025 09:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn we van lik-me-beer af krijgen we dit...
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
Oeps Milena komt aan lopen rukt de sauna deur open en zegt dat ze hele tijd op haar kamer aan het wachten was totdat Charice haar kwam halen.
ik vind die twee zo leuk samen,heerlijke humorquote:Op maandag 24 februari 2025 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Axel zegt tegen Jane weet je dat ik hartstikke blij van jou wordt deze ochtend
Artis is vrij dichtbijquote:Op maandag 24 februari 2025 09:16 schreef Jockari het volgende:
Begint op een nijlpaard te lijken, begint moddervet te worden
[ afbeelding ]
Ik denk wel dat het een soort therapie was, in ieder geval iets om bezig te blijven en niet gillend gek te worden van dat hangen wat iedereen deedquote:Op maandag 24 februari 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
Axel
als Elsa hier nu was zei ze ik doe het wel
Jolien
ja maar ze deed bijna alles alleen
Axel
was voor haar een soort therapie
nee Axel het was iets om te zeggen dat ze alles deed daar
zo gek is dat nietquote:Op maandag 24 februari 2025 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Axel en Jolien praten over de warmte in de slaapkamer.
Ze kunnen niet slapen van de warmte. En 's morgens is het koud.
Axel zegt grappend dat ze dan ;s nachts de airco aan zetten zodat bewoners een brakke nacht hebben.
Dus ze hebben een airco die warme lucht blaast?
Er zal sowieso iets moeten zijn wat die kamer ventileert, anders stik je met zoveel mensen in een afgesloten ruimte,quote:Op maandag 24 februari 2025 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Axel en Jolien praten over de warmte in de slaapkamer.
Ze kunnen niet slapen van de warmte. En 's morgens is het koud.
Axel zegt grappend dat ze dan ;s nachts de airco aan zetten zodat bewoners een brakke nacht hebben.
Dus ze hebben een airco die warme lucht blaast?
Ga dan naar huis Pootje,zeurkousquote:Op maandag 24 februari 2025 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje vind het niet fijn in de suite te slapen. De ruimte is te klein. Hij zit nu met Jordy op een bankje buiten en Jordy zegt dat het ook niet gezellig is daar.
duidelijk nietquote:Op maandag 24 februari 2025 09:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij heeft Axel geen ervaring met zo’n plopper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |