niks te zienquote:Op zondag 23 februari 2025 22:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zet reacher af, en wil dit meemaken
Al de tweede nacht dat we dat niet te zien krijgenquote:Op zondag 23 februari 2025 22:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
terwijl sharice en keanu nog in de woonkamer zitten
De doos van Jordyquote:Op zondag 23 februari 2025 23:03 schreef Willewa het volgende:
Nog iets heel terugkijkwaardigs gebeurd vandaag?
Ah ja dat deels gezien maar kan ik zo nog wel ff uitgebreider kijken als dit niks meer wordtquote:
En eventueel na het kiezen van het eten.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah ja dat deels gezien maar kan ik zo nog wel ff uitgebreider kijken als dit niks meer wordtthanks
Thanks. Het was weer een Jordy type of day hoor ikquote:Op zondag 23 februari 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
En eventueel na het kiezen van het eten.
Het stelen van de koekjes van Jordy erna.
Het was een Jordy topdagquote:Op zondag 23 februari 2025 23:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Thanks. Het was weer een Jordy type of day hoor ik![]()
Uit bed, pakt zender en zegt dat ie niet meer langer gaat wachten op die jongen.quote:
Zegt tegen Jolien dat ze maar moet gaan slapen.quote:
ik deed ze weer aan omdat je vroeg wat er met jordy wasquote:Op zondag 23 februari 2025 23:26 schreef Kissingbird het volgende:
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die de saaie streams nog heeft opstaan
Waarschijnlijk wel, gisteren was Keanu ook laat op buiten beeld, maar dan met Jolien.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:27 schreef kater1 het volgende:
Jordy klaarwakker. Maar probeert weer braaf te slapen. Zijn Keanu en Sharice dan nog steeds aan het kletsen in de woonkamer?
quote:Op zondag 23 februari 2025 23:27 schreef kater1 het volgende:
Jordy klaarwakker. Maar probeert weer braaf te slapen. Zijn Keanu en Sharice dan nog steeds aan het kletsen in de woonkamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |