Ik denk dat ze gebakken roerei op beiden zijde gebakken brood in één keer wil..quote:Op maandag 24 februari 2025 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien haar wentelteefje met banaan ziet er uit als snot.
Misschien kan iemand haar uitleggen dat je de ei rauw met de melk klopt en dan het brood er in dopen en dan samen bakken.
het is op zich geen gek idee, alles lekker warm en wat zoetig door de banaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien is mi raar bezig met dat eten maar ze maakt het voor meerdere mensen. Dat is best aardig want veel werk.
Keanu kreeg een bordje en nu Jordy?
Pootje heeft verdorie koffie in de suitequote:Op maandag 24 februari 2025 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
AAh dat roeren in de koffieprut is dus niet de bedoeling> Pootje bekent het aan Axel. En daarom is de filter gescheurd.
Domme ondeugende Pootje.
Zij heeft mee gedaan aan verschillende spelprogramma's en programma's die ik niet ken. 1 komt op tv ergens in december. Het is ook een afvalrace. Gisteren vroeg iemand hoe ver ze is gekomen en ze mag eigenlijk niks over de uitkomst vertellen maar ze zei dat ze heel ver was gekomen.quote:
de alleskunnerquote:Op maandag 24 februari 2025 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zij heeft mee gedaan aan verschillende spelprogramma's en programma's die ik niet ken. 1 komt op tv ergens in december. Het is ook een afvalrace. Gisteren vroeg iemand hoe ver ze is gekomen en ze mag eigenlijk niks over de uitkomst vertellen maar ze zei dat ze heel ver was gekomen.
Zeker weten.quote:
Vandaar dat zich te pletter loopt te vervelen, er zit geen gang in wat ze nu in BB doet vergeleken aan wat ze gewend isquote:Op maandag 24 februari 2025 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik heb haar ook horen vertellen dat ze op aanvraag aanwezig is ( gaat dan met vliegtuig wat betaald wordt) bij optredens van artiesten en dat ze mensen in de zaal interviewt. Ze is dan in het begin achter het toneel bij de artiest en crew.
Die doet echt heel veel in media/programma;s/tv wereld en verdient er een hoop geld mee.
het zijn niet de grootste artiestenquote:Op maandag 24 februari 2025 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik heb haar ook horen vertellen dat ze op aanvraag aanwezig is ( gaat dan met vliegtuig wat betaald wordt) bij optredens van artiesten en dat ze mensen in de zaal interviewt. Ze is dan in het begin achter het toneel bij de artiest en crew.
Die doet echt heel veel in media/programma;s/tv wereld en verdient er een hoop geld mee.
Jane moet niet zo zeuren met haar ochtendhumeurquote:Op maandag 24 februari 2025 09:11 schreef Ireth het volgende:
Getuige het hoofd van Jane daarnet overleefd jordy deze dag niet als ie zo doorgaat??
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:11 schreef Ireth het volgende:
Getuige het hoofd van Jane daarnet overleefd jordy deze dag niet als ie zo doorgaat??
milena zit in badpak op bed haar wenkbrauwen te plukkenquote:
Ik ben een Jane in dit gevalquote:Op maandag 24 februari 2025 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jane moet niet zo zeuren met haar ochtendhumeur
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
milena zit in badpak op bed haar wenkbrauwen te plukken
Ja op het moment dat ik het vroeg, schakelde de stream over naar Milenaquote:Op maandag 24 februari 2025 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena is vol in beeld bij mij .. (helaas)
je kunt dat mensen niet elke ochtend aan doenquote:
Vind ik wel leukquote:Op maandag 24 februari 2025 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Die beer is inmiddels vastgegroeid aan Jolien. Ze kleden zich zelfs hetzelfde.
ANWB stelletjequote:Op maandag 24 februari 2025 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Die beer is inmiddels vastgegroeid aan Jolien. Ze kleden zich zelfs hetzelfde.
Misschien dat zij ook niet meer snappen wat er gaande is.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt niemand kijkt vrolijk vanochtend.
of ze hebben vreselijk slecht geslapen met een snurkende Pootje in dat benauwde hokkiequote:Op maandag 24 februari 2025 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien dat zij ook niet meer snappen wat er gaande is.
Ik vind vooral Axel en Jane heel stilletjes vanochtend.
Er is ergens iets gebeurd of gezegd.
Of misschien gaan bepaalde dingen indalen.
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:21 schreef 5thencounter het volgende:
De cookiedealer..heejj pssstt coockie kope?![]()
[ afbeelding ]
je sharicequote:Op maandag 24 februari 2025 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
In de sauna Keanu en ik denk Charice. Die nu duidelijk praat.
Maar ze hebben het niet echt ergens over.
Iets met spel spelen en Charice stelt Keanu gerust.
is dit een vertaling van ik heb geen idee wat ik hier nog doequote:Op maandag 24 februari 2025 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : De mensen gaan niet behrijpen wat we hier doen.
hij vindt zichzelf denk ik heel stoer, en hij heeft het idee dat hij TV maakt,quote:Op maandag 24 februari 2025 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie het nut en de grap ook niet
Zijn we van lik-me-beer af krijgen we dit...quote:Op maandag 24 februari 2025 09:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Zeg dames en heren de beer heeft een naam Woezel
Ik vond lik-me-beer ook leukquote:Op maandag 24 februari 2025 09:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn we van lik-me-beer af krijgen we dit...
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
Oeps Milena komt aan lopen rukt de sauna deur open en zegt dat ze hele tijd op haar kamer aan het wachten was totdat Charice haar kwam halen.
ik vind die twee zo leuk samen,heerlijke humorquote:Op maandag 24 februari 2025 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Axel zegt tegen Jane weet je dat ik hartstikke blij van jou wordt deze ochtend
Artis is vrij dichtbijquote:Op maandag 24 februari 2025 09:16 schreef Jockari het volgende:
Begint op een nijlpaard te lijken, begint moddervet te worden
[ afbeelding ]
Ik denk wel dat het een soort therapie was, in ieder geval iets om bezig te blijven en niet gillend gek te worden van dat hangen wat iedereen deedquote:Op maandag 24 februari 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
Axel
als Elsa hier nu was zei ze ik doe het wel
Jolien
ja maar ze deed bijna alles alleen
Axel
was voor haar een soort therapie
nee Axel het was iets om te zeggen dat ze alles deed daar
zo gek is dat nietquote:Op maandag 24 februari 2025 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Axel en Jolien praten over de warmte in de slaapkamer.
Ze kunnen niet slapen van de warmte. En 's morgens is het koud.
Axel zegt grappend dat ze dan ;s nachts de airco aan zetten zodat bewoners een brakke nacht hebben.
Dus ze hebben een airco die warme lucht blaast?
Er zal sowieso iets moeten zijn wat die kamer ventileert, anders stik je met zoveel mensen in een afgesloten ruimte,quote:Op maandag 24 februari 2025 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Axel en Jolien praten over de warmte in de slaapkamer.
Ze kunnen niet slapen van de warmte. En 's morgens is het koud.
Axel zegt grappend dat ze dan ;s nachts de airco aan zetten zodat bewoners een brakke nacht hebben.
Dus ze hebben een airco die warme lucht blaast?
Ga dan naar huis Pootje,zeurkousquote:Op maandag 24 februari 2025 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje vind het niet fijn in de suite te slapen. De ruimte is te klein. Hij zit nu met Jordy op een bankje buiten en Jordy zegt dat het ook niet gezellig is daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |