Zij heeft mee gedaan aan verschillende spelprogramma's en programma's die ik niet ken. 1 komt op tv ergens in december. Het is ook een afvalrace. Gisteren vroeg iemand hoe ver ze is gekomen en ze mag eigenlijk niks over de uitkomst vertellen maar ze zei dat ze heel ver was gekomen.quote:
de alleskunnerquote:Op maandag 24 februari 2025 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zij heeft mee gedaan aan verschillende spelprogramma's en programma's die ik niet ken. 1 komt op tv ergens in december. Het is ook een afvalrace. Gisteren vroeg iemand hoe ver ze is gekomen en ze mag eigenlijk niks over de uitkomst vertellen maar ze zei dat ze heel ver was gekomen.
Zeker weten.quote:
Vandaar dat zich te pletter loopt te vervelen, er zit geen gang in wat ze nu in BB doet vergeleken aan wat ze gewend isquote:Op maandag 24 februari 2025 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik heb haar ook horen vertellen dat ze op aanvraag aanwezig is ( gaat dan met vliegtuig wat betaald wordt) bij optredens van artiesten en dat ze mensen in de zaal interviewt. Ze is dan in het begin achter het toneel bij de artiest en crew.
Die doet echt heel veel in media/programma;s/tv wereld en verdient er een hoop geld mee.
het zijn niet de grootste artiestenquote:Op maandag 24 februari 2025 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik heb haar ook horen vertellen dat ze op aanvraag aanwezig is ( gaat dan met vliegtuig wat betaald wordt) bij optredens van artiesten en dat ze mensen in de zaal interviewt. Ze is dan in het begin achter het toneel bij de artiest en crew.
Die doet echt heel veel in media/programma;s/tv wereld en verdient er een hoop geld mee.
Jane moet niet zo zeuren met haar ochtendhumeurquote:Op maandag 24 februari 2025 09:11 schreef Ireth het volgende:
Getuige het hoofd van Jane daarnet overleefd jordy deze dag niet als ie zo doorgaat??
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:11 schreef Ireth het volgende:
Getuige het hoofd van Jane daarnet overleefd jordy deze dag niet als ie zo doorgaat??
milena zit in badpak op bed haar wenkbrauwen te plukkenquote:
Ik ben een Jane in dit gevalquote:Op maandag 24 februari 2025 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jane moet niet zo zeuren met haar ochtendhumeur
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
milena zit in badpak op bed haar wenkbrauwen te plukken
Ja op het moment dat ik het vroeg, schakelde de stream over naar Milenaquote:Op maandag 24 februari 2025 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena is vol in beeld bij mij .. (helaas)
je kunt dat mensen niet elke ochtend aan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |