quote:Op zondag 23 februari 2025 23:30 schreef kater1 het volgende:
Mattie ook halfwakker. Super spannende streams dit.
Huh, waren die er ook? Jolien? en Jane?quote:Op zondag 23 februari 2025 23:34 schreef Flory- het volgende:
Kiki, Sharice en Jane in de woonkamer, Jolien is terug.
Jolien kwam net terug, was even gaan kijken denk ik en Axel vroeg wie er nog zaten.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:34 schreef kater1 het volgende:
[..]
Huh, waren die er ook? Jolien? en Jane?
Volgens mij zei Jordy toen hij net wakker was nog wat tegen Jolien die ook toen nog gewoon in bed lag.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:34 schreef kater1 het volgende:
[..]
Huh, waren die er ook? Jolien? en Jane?
Ja klopt hij zei ga maar slapen want duurt nog...?quote:Op zondag 23 februari 2025 23:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Volgens mij zei Jordy toen hij net wakker was nog wat tegen Jolien die ook toen nog gewoon in bed lag.
Ja preciesquote:Op zondag 23 februari 2025 23:37 schreef Droopie het volgende:
Wat is dit voorngekkigheid..
Zet gewoon die stream op de huiskamer
Kan echt niet. Hij is de ster van de show. De rest zijn zijn puppets. Ze moeten wel luisterenquote:Op zondag 23 februari 2025 23:40 schreef Droopie het volgende:
Jordy zijn topdag loopt ten einde.
Hoogverraad in het kartel
Het moet toch niet gekker worden. Ik snap niet dat mensen dit leuk vinden om naar te kijken. Volwassen mensen die het eten stelen van hun huisgenoten.quote:
Wat een onzin. Mattie slaapt en Jolien werd wakker en ging kijken wat er aan de hand was en kwam snel weer teug.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:45 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Ow dit speelt er haha
Dit kan je toch allemaal niet volgen.
Ik ga mij ook steeds meer verbazen over mijzelf.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden. Ik snap niet dat mensen dit leuk vinden om naar te kijken. Volwassen mensen die het eten stelen van hun huisgenoten.
Ze hebben ze niet gestolen. Jordy heeft extra betaald.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden. Ik snap niet dat mensen dit leuk vinden om naar te kijken. Volwassen mensen die het eten stelen van hun huisgenoten.
Op X overdrijven ze graag om het allemaal erger te maken.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:48 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Mattie slaapt en Jolien werd wakker en ging kijken wat er aan de hand was en kwam snel weer teug.
Ik zag net Jordy heen en weer lopen en Mattheus had zijn ogen open. Plus ik hoorde Jordy, Mattheus en Jolien ook net fluisteren met elkaar.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ga mij ook steeds meer verbazen over mijzelf.
Ze slapen al 2 uur, geen camera en dan moet ik gaan puzzelen wat er speelt.
En als ze wakker zijn irriteer ik me de tandjes zoals vandaag.
Jordy heeft extra betaald en daar wilde die 2 dropjes voorquote:Op zondag 23 februari 2025 23:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben ze niet gestolen. Jordy heeft extra betaald.
Ik geloof hem op zijn woord, maar ja, ik ga wel even kijken op tvquote:Op maandag 24 februari 2025 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk zojuist die uitleg terug van Jordy over die 10K voor zijn post, ik twijfel of het echt zo is of dat hij er
een draai aangeeft ..ga het maar terugkijken zegt hij, ja makkelijk als ze nog allen in het huis zijn ...
De vraag is natuurlijk, of daar niet in geknipt en gemonteerd is, ik vertrouw het gewoon niet ....quote:Op maandag 24 februari 2025 00:55 schreef Droopie het volgende:
Ik geloof hem op zijn woord, maar ja, ik ga wel even kijken op tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post voor Jordy deel 2 - 23 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat kan niet echt, want het contract is verbroken met of zonder Jordyquote:Op maandag 24 februari 2025 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk, of daar niet in geknipt en gemonteerd is, ik vertrouw het gewoon niet ....
Keanu is ook al geweest, na Jordy, maar heeft de verleiding niet gepakt, hij zei meteen Nope. Dus dan zou hij moeten weten hoe het zit en wat hem is aangeboden en op welke voorwaarden.quote:Op maandag 24 februari 2025 01:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan niet echt, want het contract is verbroken met of zonder Jordy
Zodra Pootje en Keanu aan de beurt zijn komt de waarheid (bedrag) boven tafel
Die was volgens mij voor de groep?quote:Op maandag 24 februari 2025 01:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Keanu is ook al geweest, na Jordy, maar heeft de verleiding niet gepakt, hij zei meteen Nope. Dus dan zou hij moeten weten hoe het zit en wat hem is aangeboden en op welke voorwaarden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij mag niet vertellen wat de verleiding was, alleen of hij hem wel of niet gepakt heeftquote:Op maandag 24 februari 2025 01:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die was volgens mij voor de groep?
Of best algemeen?
Maar ja hij mag er niet over praten toch?
Maar hij zij ook toch,?was easy, jullie zouden hem ook niet gepakt hebben.quote:Op maandag 24 februari 2025 01:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij mag niet vertellen wat de verleiding was, alleen of hij hem wel of niet gepakt heeft
Samen met jolien en mattie, ze waren met 3 personen eten aan het uitzoeken.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
En eventueel na het kiezen van het eten.
Het stelen van de koekjes van Jordy erna.
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:58 schreef kater1 het volgende:
Sharice en Mattie gesprek. Over mobiele telefoon en social media. Mattie was op reis geweest en voelde zich helemaal rustig zonder mobiel en wilde hem niet meer aanzetten. Diepe inzichten. Mattie 'ieder mens heeft affectie en een knuffel nodig' Sharice vond al die roddel en toestanden op sm nooit interessant tot ze nu in het huis zit.
Ik heb dit gesprek eens teruggeluisterd, heerlijk gesprek. Lekkere ochtend-podcastquote:Op zondag 23 februari 2025 22:03 schreef kater1 het volgende:
Mattie 'ik kan werkelijk zeggen dat dit (BB) het hoogtepunt is van mijn hele 28 jarig leven. Sharice hoopt dat haar papa van 83 trots op haar zal zijn. Hij is een man van weinig woorden maar ze denkt het wel. Voor Mattie is het ook het belangrijkste dat zijn moeder trots op hem is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |