weinigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Was absurd druk, ook mensen buiten eten, beetje overdreven allemaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel terrasje gepakt gisteren neem ik aan?
Oke Dolfquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was een genotsvoorjaar gisteren. Ik heb een stukje hardgelopen met korte mouwen en een kort broekje
Even wat zon op dit bleke Fokkershoofd.
38.3c lichaam voelt alsof het een marathon gelopen heeft.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga nog steeds gebukt onder de griep. Ik hoop dat het met mijn medestrijder @:Rambodirk inmiddels wat beter gaat
Ik voel je pijn, makker.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
38.3c lichaam voelt alsof het een marathon gelopen heeft.
@Wereldgozer mag ook wel een mentionquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:04 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1344 5/6
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1140 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
🟨⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten
Goedemorgen
Dat is een beetje verhoging kan je gewoon aan het werk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
38.3c lichaam voelt alsof het een marathon gelopen heeft.
Dit is altijd zo treurig. ik moest overigens ook ontzettend hard lachen om het LC artikel over de Pers. Man, wat wordt dit genieten volgend seizoen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Ik moest hier hard om lachen.
@:maxi-mus
7-2 verloren als team. Op de momenten dat het moest, lieten we het afweten. Basisniveau was niet eens zo slecht van moi.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:40 schreef onlogisch het volgende:
@:Alaphilippe_ hoe ging het darten gisteren?
Oei, Gurney heeft het zich veroorloofd een kleine kritische noot bij Slot te plaatsenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland geeft forumgebruiker @:Gurneyisbestoke een draai om de oren in het Feyenoord topic
Mooi om de copium aan het werk te zien over het artikel in de LC. Het is gewoon een mismatch, ligt niet aan Van Persie! Friezen zijn ook koppig! Zal wel overdreven zijn!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, Gurney heeft het zich veroorloofd een kleine kritische noot bij Slot te plaatsen
Die kan zich voorlopig beter niet laten zien daar
Lachwekkend ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi om de copium aan het werk te zien over het artikel in de LC. Het is gewoon een mismatch, ligt niet aan Van Persie! Friezen zijn ook koppig! Zal wel overdreven zijn!
Dat niet. Maar de heer Collins begint zich wel een beetje als de nieuwe Zsa Zsa Gabor te manifesteren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Ik blijf steeds maar denken: ik moet naar beneden, naar de studio en dan gewoon kijken wat er gebeurt", zegt hij. "Maar ik ben er niet meer hongerig naar. Het zit zo: ik ben ziek. En dan bedoel ik heel erg ziek."
@:Onlogisch Staat Phil Collins op je lijstje?
Ik denk dat hij een van deze dagen juist naar boven gaatquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Ik blijf steeds maar denken: ik moet naar beneden, naar de studio en dan gewoon kijken wat er gebeurt", zegt hij. "Maar ik ben er niet meer hongerig naar. Het zit zo: ik ben ziek. En dan bedoel ik heel erg ziek."
@:Onlogisch Staat Phil Collins op je lijstje?
Wtfquote:Een vrouw uit Zutphen die niet wist dat ze zwanger was is bevallen terwijl ze onder de zonnebank lag. Volgens de eigenaar van de zonnestudio was het kind al geboren voordat de hulpdiensten er waren.
geen groentjes?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
AVG (kip)quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuurkoolquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog topics gesloten in VBL ? Of zelf geopend misschien ?quote:
Trek eens aan mijn vinger.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog topics gesloten in VBL ? Of zelf geopend misschien ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trek eens aan mijn vinger.Ga door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
heb die serie niet gekekenquote:Op zondag 23 februari 2025 01:15 schreef 3rr0r het volgende:
@:KingRoland wat vind jij ervan dat de theme song van White Lotus is veranderd in seizoen 3? Denk dat @:Tarado ook wel een klacht heeft ingediend.
Nog niet aan begonnen seizoen 3, 1 vond ik leuk, 2 al minder.quote:Op zondag 23 februari 2025 01:15 schreef 3rr0r het volgende:
@:KingRoland wat vind jij ervan dat de theme song van White Lotus is veranderd in seizoen 3? Denk dat @:Tarado ook wel een klacht heeft ingediend.
vispannetje (alweer)quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gisteravond begonnen aan seizoen 3 van The Wire, genot.
@:GGMM
Zegt Frans REICHardtquote:
Ik ook!quote:Op zondag 23 februari 2025 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben echt enorm ziedend.
Nee vergeten te posten.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Te druk om de woordles te maken?
Ze waren vrij makkelijk, kan gebeuren!quote:Op zondag 23 februari 2025 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee vergeten te posten.
Niet geheel toevallig omdat ik hem niet gehaald heb
Sympathieke tag maat, zelfs als je nat gaat.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:00 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1345 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟩🟨⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1141 4/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
🟩⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer
Goedemiddag
@GGMM is een man waarvan je zou zeggen dat hij vooraan staat als er stront aan de knikker isquote:Op zondag 23 februari 2025 18:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sympathieke tag maat, zelfs als je nat gaat.
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gisteravond begonnen aan seizoen 3 van The Wire, genot.
@:GGMM
Iemand moet als eerste de reddingsboot in.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM is een man waarvan je zou zeggen dat hij vooraan staat als er stront aan de knikker is
Lekker hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en stokbroodje gezond.
Hoezo ken ik dit niet. Nooit van gehoord. Lekker plaatje zegquote:
Een mooi eptje jaren 90 house.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hoezo ken ik dit niet. Nooit van gehoord. Lekker plaatje zeg
De laatste zin is het mooiste. Pure stressquote:
Vega?quote:Op maandag 24 februari 2025 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bijzonder matige lunchopties op kantoor.
Ik ben razend.
Ik de kluts.quote:
Ja zonde. Ben er een keer op zondag geweest. Waren ze gesloten.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Ze zagen er geen brood meer in Herman
Waarom is-ie op anoniem gegaan ?quote:
Lekker maat.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:31 schreef KingRoland het volgende:
Vorige afspraak bij de Aziatische kapper verplaatst
@:onlogisch @:rambodirk @:3rr0r @:coco @:maxi-mus
naar deze week
nquote:Op maandag 24 februari 2025 16:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat.
Kunnen we voor- en napics verwachten?
komt omdat ik via mobiel postquote:Op maandag 24 februari 2025 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer (dat je dit 1 seconde na 17:00:00 post. @:Kukelecucktsju10 )
Dit is epische shit.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/mazereeuw_alex/status/1894075578409508931
@:caland
Burger, nachosquote:Op maandag 24 februari 2025 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat aten jullie vandaag? Ik had weer kapucijnerschotel
Gohquote:Op maandag 24 februari 2025 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Oh, @:kukelecucktsju10 is weer op anoniem gegaan
Wat lekker zegquote:Op maandag 24 februari 2025 21:02 schreef KingRoland het volgende:
om de avond af te sluiten eet ik een sinaasappel
Je gaat voor bedekte oren?quote:Op maandag 24 februari 2025 16:31 schreef KingRoland het volgende:
Vorige afspraak bij de Aziatische kapper verplaatst
@:onlogisch @:rambodirk @:3rr0r @:coco @:maxi-mus
naar deze week
Shamar zien we voorlopig niet meer jongens.quote:Shamar Duncan krijgt 105 jaar cel, mede voor moord op Nederlandse militair. 60 jaar cel voor moord, 35 jaar voor poging tot moord en 10 jaar voor zware mishandeling.
Fijn dat je dit ook exact post om 12:28:00. Vanuit ervaring weet ik dat n1ek- dit op prijs stelt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:28 schreef GGMM het volgende:
Ik wil deze lunch overigens opdragen aan BefBekje die altijd dolblij was als we gingen lunchen.
Die gaat op anoniem.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Shamar zien we voorlopig niet meer jongens.
Herstelt?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat je dit ook exact post om 12:28:00. Vanuit ervaring weet ik dat n1ek- dit op prijs stelt.
Beter. Alleen nog weer energie opbouwen en slaap kan beter. Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee nog niet helemaal, @:GGMM vroeg dit toevallig ook al
Jij?
Ik wil graag een polletje.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:26 schreef onlogisch het volgende:
@:Pisces29 graag je mening omtrent het #ANONIEM gaat van @:Kukelecucktsju10
Wel apart dat we n1ek- nog kunnen taggen.
Mijn grap in NWS in het Schiedamtopic misluktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee nog niet helemaal, @:GGMM vroeg dit toevallig ook al
Jij?
Link?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn grap in NWS in het Schiedamtopic mislukt
Had ik @:ggmm en jou maar gewoon een gementiond
POLLquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:51 schreef Coco het volgende:
[..]
We halen onze expert erbij:
@:RamboDirk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:33 schreef RamboDirk het volgende:
MY MIND IS TELLING ME NOOOO BUT MY BODY MY BODY IS TELLING ME YEEESSben vrijdag gelukkig weer in den haag @Mortaxx dus geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Gisteravond nog bij je moeder.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wint jouw piemel het wel eens van de rationaliteit?
Hier heb je spijt van dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:51 schreef Coco het volgende:
[..]
We halen onze expert erbij:
@:RamboDirk
Jaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier heb je spijt van dat weet ik zeker
Oh is dit het verhaal achter je gecompliceerde prela. Hou ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wint jouw piemel het wel eens van de rationaliteit?
Nog meer Grieks.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Griekse aardappelschotel.
Lekker bezig, Herman. Neem het ervan.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:12 schreef tong80 het volgende:
Zo verder met mezelf verwennen. Resultaat van afgelopen weken....TV plus TV-meubel voor slaapkamer. Klerenkast. Muziekboxen. Bureau/PC meubel. Bureaustoel. Een poef plus twee kussens. Schilderij van Iggy Pop, Kussens, dekbed plus hoezen. Zo paar laarzen of schoenen. Daarna, morgen, verder met het lijstje. Carpe Diem en pluk de dag.
Spruitjesstamppot, gehaktbal, fruit en Griekse yoghurt. Eet smakelijk.
brood eet ikquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Griekse aardappelschotel.
Komt er een dame bij je slapen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:12 schreef tong80 het volgende:
Zo verder met mezelf verwennen. Resultaat van afgelopen weken....TV plus TV-meubel voor slaapkamer. Klerenkast. Muziekboxen. Bureau/PC meubel. Bureaustoel. Een poef plus twee kussens. Schilderij van Iggy Pop, Kussens, dekbed plus hoezen. Zo paar laarzen of schoenen. Daarna, morgen, verder met het lijstje. Carpe Diem en pluk de dag.
Goed idee, wordt wel weer eens tijd.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Komt er een dame bij je slapen?
Ha ha. Ze vinden het houten wiel opnieuw uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://sporza.be/nl/2025(...)etbal~1740503182978/
De nieuwe België is uit @:Caland @:Maxi-mus
Graag gedaan maatquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:12 schreef tong80 het volgende:
Laarzen, doe je drag?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:12 schreef tong80 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan maat(ik neem even aan dat je dit met overheidsgeld betaald hebt)
Nee, je moeder laten overwerken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hou wel van een beetje gabber. Lekker naaldhakken.quote:
Heeft hij al jouw afgedankte spullen opgehaald bij de kringloop? Ben je gestopt met drag dat hij nu een oogje heeft op jouw laarzen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch niet raar voor een halve zoolquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft hij al jouw afgedankte spullen opgehaald bij de kringloop? Ben je gestopt met drag dat hij nu een oogje heeft op jouw laarzen?
Nee, ik zal uitleggen hoe belasting werkt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft hij al jouw afgedankte spullen opgehaald bij de kringloop? Ben je gestopt met drag dat hij nu een oogje heeft op jouw laarzen?
Ergo : 'Wie is hier de slimste?'quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zal uitleggen hoe belasting werkt.
1. Ik werk keihard
2. de helft van mijn salaris wordt van me afgepakt door de overheid
3. De overheid geeft Tong de helft van mijn salaris, zodat hij spullen kan kopen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker bezig, Herman. Neem het ervan.
Hij legt in ieder geval wel een soort verantwoording af over waar hij het aan uitgegeven heeft. Tenzij hij stiekem wat achterwege heeft gelaten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
1. Ik werk keihard
3. De overheid geeft Tong de helft van mijn salaris, zodat hij spullen kan kopen.
Hij koopt in ieder geval geen bier meerquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
1. Ik werk keihard
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:06 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij koopt in ieder geval geen bier meer
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:36 schreef 3rr0r het volgende:
Tenzij hij stiekem wat achterwege heeft gelaten.
Ik heb hier ernstige twijfels bijquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
1. Ik werk keihard
Hier gaat iets afschuwelijks misquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:28 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1348 4/6
⬛⬛⬛🟩🟩
🟨🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1348 4/6
⬛⬛⬛🟩🟩
🟨🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:Rambodirk @:alpeko
Goedemorgen.
Oeps.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hier gaat iets afschuwelijks mis
voorjaar weer in de ijskast? wat moet ik hiermee? ik verwacht een Aziatische TT en OPquote:
doe maar duur hoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedemorgenik ga zometeen lekker koffie halen van @:ggmm zijn salaris, ik raad iedereen hetzelfde te doen.
Hopelijk maakt @onlogisch vanuit bed notities.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voorjaar weer in de ijskast? wat moet ik hiermee? ik verwacht een Aziatische TT en OP
Dat weet @onlogisch maar hij mag geloof ik geen Aziaten want tegen ueda deed hij ook al gemeenquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk maakt @:onlogisch vanuit bed notities.
theequote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wraps want de kinderen zijn hier de baasquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zwijn.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu een magnum ijs hazelnoot
Lasagne goulash.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan je tijdens het pissen vannacht ook meteen lekker schijten.quote:
Ik ga macaroni eten bij moeders. Vanaf morgen aan de pasta want ik vlieg morgen naar Rome!quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb je een gladiator gevecht?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga macaroni eten bij moeders. Vanaf morgen aan de pasta want ik vlieg morgen naar Rome!
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga macaroni eten bij moeders. Vanaf morgen aan de pasta want ik vlieg morgen naar Rome!
Molto bene. @alpekoquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bah ome Willem. Maar ik neem het in overweging.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan je tijdens het pissen vannacht ook meteen lekker schijten.
Ome Willemquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bah ome Willem. Maar ik neem het in overweging.
Ik struin even door de FOK!archieven en kom de username 'Kopsterk' tegen. Wat was dat ook alweer voor VBL-user?quote:
Ja, een leuke.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik struin even door de FOK!archieven en kom de username 'Kopsterk' tegen. Wat was dat ook alweer voor VBL-user?
Ik eet in Italië altijd maar weinig pasta.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Molto bene. @:alpeko
Veel plezier alvast.
Maar je kunt toch iets aan dat buikje doen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik eet in Italië altijd maar weinig pasta.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch iets aan dat buikje doen?
Misschien kan @Caland daar iets over zeggenquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik struin even door de FOK!archieven en kom de username 'Kopsterk' tegen. Wat was dat ook alweer voor VBL-user?
Ik had een andere, makkerquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan @:Caland daar iets over zeggen
Ik bijna niet door medicatie.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch iets aan dat buikje doen?
Respect voor de tijdenquote:Op donderdag 27 februari 2025 04:11 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1349 4/6
⬛🟨⬛⬛🟨
🟨⬛🟩⬛⬛
🟩⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Bedankt makkerquote:
Ongelooflijke strijder dat je bent.quote:Op donderdag 27 februari 2025 07:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Bedankt makker
Ontbijt om 4u
Paar uur gamen dan
En nu lekker dutten op de bank
Welkom in mijn wereld
Al besproken, zie post 235quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:06 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Blijven doneren. @:zipportal
Ligt dus niet aan mij.quote:
Volgende keer beter maat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ho(...)n-santa-fe~abfd3b52/
Gene Hackman dood
Geen punten.
@:maxi-mus
@:fetx
@:AFCNiels
@:Caland
Geniet ervan maat.quote:
Hemels traag echt waarquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:45 schreef fetX het volgende:
FOK! mokertraag.
Aldi troep. @:zipportal
Werd tijd. Piet Paulusma is al zo lang geleden overleden.quote:
Trek eens aan mijn vinger.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werd tijd. Piet Paulusma is al zo lang geleden overleden.
wiequote:Op donderdag 27 februari 2025 14:04 schreef KingRoland het volgende:
Die jos burgers op linkedin zie ik ook steeds voorbij komen wtf
Ja, Trumpgod.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
Was @:Oriente niet fan van die Tate, die onder druk van Trump nu vrijgelaten is uit Roemenie ondanks allemaal verdenkingen van mensenhandel, verkrachting en witwassen?
Laat Greta met rust.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een hele matige grap (op een rommelmarkt)
Gebeurt het jullie ook met enige regelmaat dat je tijdens je diner bruut gestoord wordt omdat er weer eentje een paar teringklappen te verwerken krijgt?quote:Binnen een periode van een maand tijd sloeg de 14-jarige hoofdverdachte meerdere keren toe. Midden in een vol restaurant, op 28 mei 2023, waar ze met vuistslagen tegen het hoofd en het lichaam van een 13-jarig meisje tekeer ging. Iets meer dan een week later, op 8 juni, sloeg ze bij RandstadRail-halte Stadhuisplein opnieuw een slachtoffer in elkaar. Ook gaf ze een knietje en trok ze aan haren. Het slachtoffer liep daarbij schedeltrauma en onderhuidse bloedingen op. Dit werd gefilmd.
Laat @Oriente met rust.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
Was @:Oriente niet fan van die Tate, die onder druk van Trump nu vrijgelaten is uit Roemenie ondanks allemaal verdenkingen van mensenhandel, verkrachting en witwassen?
Precies.quote:
Als je daar een eigen mening aan geeft word je zo uit de lijst gehaald. @Coco is een parodie op een moderator.quote:
Af te leiden van wat, makker?quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:49 schreef vrijgevochten het volgende:
Onlogisch probeert de aandacht af te leiden
Ik heb allang een uitslag gepost.quote:
Piscesquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Af te leiden van wat, makker?
Dat vraag ik mij ook af makkerquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is er met mijn maatje @:Pisces29 ?
Gepost in het Tate topicquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Af te leiden van wat, makker?
Ik heb je zowaar een like gegeven.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:15 schreef Tjacka het volgende:
Weer even een pseudo-intellectueel uitgehangen. Gelukkig is er VBL om mij terug op aarde te brengen.
Ik denk in NWS af en toe na voor dat ik wat post. Dat geeft gelijk kwaliteit.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb je zowaar een like gegeven.
Ongekend.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga naar de lidl nu om koffie te kopen
Veel plezier.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga naar de lidl nu om koffie te kopen
Meer een loopmeisje iddquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:42 schreef onlogisch het volgende:
‘Cocaïnekoningin’ van Europa na jarenlange klopjacht gearresteerd
Ze wordt verdacht van internationale drugshandel - tientallen kilo’s cocaïne en cannabis - en van het witwassen van geld ter waarde van zo’n 17 miljoen euro.
Koninginnetje hoor. Pfoeh, tientallen kilo's.
@GGMM toch mooi om dit te lezen, verdient wel een like toch?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk in NWS af en toe na voor dat ik wat post. Dat geeft gelijk kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |