Ik heb allang een uitslag gepost.quote:
Piscesquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Af te leiden van wat, makker?
Dat vraag ik mij ook af makkerquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is er met mijn maatje @:Pisces29 ?
Gepost in het Tate topicquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Af te leiden van wat, makker?
Ik heb je zowaar een like gegeven.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:15 schreef Tjacka het volgende:
Weer even een pseudo-intellectueel uitgehangen. Gelukkig is er VBL om mij terug op aarde te brengen.
Ik denk in NWS af en toe na voor dat ik wat post. Dat geeft gelijk kwaliteit.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb je zowaar een like gegeven.
Ongekend.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga naar de lidl nu om koffie te kopen
Veel plezier.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga naar de lidl nu om koffie te kopen
Meer een loopmeisje iddquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:42 schreef onlogisch het volgende:
‘Cocaïnekoningin’ van Europa na jarenlange klopjacht gearresteerd
Ze wordt verdacht van internationale drugshandel - tientallen kilo’s cocaïne en cannabis - en van het witwassen van geld ter waarde van zo’n 17 miljoen euro.
Koninginnetje hoor. Pfoeh, tientallen kilo's.
@GGMM toch mooi om dit te lezen, verdient wel een like toch?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk in NWS af en toe na voor dat ik wat post. Dat geeft gelijk kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |