theequote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wraps want de kinderen zijn hier de baasquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zwijn.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu een magnum ijs hazelnoot
Lasagne goulash.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan je tijdens het pissen vannacht ook meteen lekker schijten.quote:
Ik ga macaroni eten bij moeders. Vanaf morgen aan de pasta want ik vlieg morgen naar Rome!quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb je een gladiator gevecht?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga macaroni eten bij moeders. Vanaf morgen aan de pasta want ik vlieg morgen naar Rome!
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga macaroni eten bij moeders. Vanaf morgen aan de pasta want ik vlieg morgen naar Rome!
Molto bene. @alpekoquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bah ome Willem. Maar ik neem het in overweging.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan je tijdens het pissen vannacht ook meteen lekker schijten.
Ome Willemquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bah ome Willem. Maar ik neem het in overweging.
Ik struin even door de FOK!archieven en kom de username 'Kopsterk' tegen. Wat was dat ook alweer voor VBL-user?quote:
Ja, een leuke.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik struin even door de FOK!archieven en kom de username 'Kopsterk' tegen. Wat was dat ook alweer voor VBL-user?
Ik eet in Italië altijd maar weinig pasta.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Molto bene. @:alpeko
Veel plezier alvast.
Maar je kunt toch iets aan dat buikje doen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik eet in Italië altijd maar weinig pasta.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch iets aan dat buikje doen?
Misschien kan @Caland daar iets over zeggenquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik struin even door de FOK!archieven en kom de username 'Kopsterk' tegen. Wat was dat ook alweer voor VBL-user?
Ik had een andere, makkerquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan @:Caland daar iets over zeggen
Ik bijna niet door medicatie.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch iets aan dat buikje doen?
Respect voor de tijdenquote:Op donderdag 27 februari 2025 04:11 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1349 4/6
⬛🟨⬛⬛🟨
🟨⬛🟩⬛⬛
🟩⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Bedankt makkerquote:
Ongelooflijke strijder dat je bent.quote:Op donderdag 27 februari 2025 07:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Bedankt makker
Ontbijt om 4u
Paar uur gamen dan
En nu lekker dutten op de bank
Welkom in mijn wereld
Al besproken, zie post 235quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:06 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Blijven doneren. @:zipportal
Ligt dus niet aan mij.quote:
Volgende keer beter maat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ho(...)n-santa-fe~abfd3b52/
Gene Hackman dood
Geen punten.
@:maxi-mus
@:fetx
@:AFCNiels
@:Caland
Geniet ervan maat.quote:
Hemels traag echt waarquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:45 schreef fetX het volgende:
FOK! mokertraag.
Aldi troep. @:zipportal
Werd tijd. Piet Paulusma is al zo lang geleden overleden.quote:
Trek eens aan mijn vinger.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werd tijd. Piet Paulusma is al zo lang geleden overleden.
wiequote:Op donderdag 27 februari 2025 14:04 schreef KingRoland het volgende:
Die jos burgers op linkedin zie ik ook steeds voorbij komen wtf
Ja, Trumpgod.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
Was @:Oriente niet fan van die Tate, die onder druk van Trump nu vrijgelaten is uit Roemenie ondanks allemaal verdenkingen van mensenhandel, verkrachting en witwassen?
Laat Greta met rust.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een hele matige grap (op een rommelmarkt)
Gebeurt het jullie ook met enige regelmaat dat je tijdens je diner bruut gestoord wordt omdat er weer eentje een paar teringklappen te verwerken krijgt?quote:Binnen een periode van een maand tijd sloeg de 14-jarige hoofdverdachte meerdere keren toe. Midden in een vol restaurant, op 28 mei 2023, waar ze met vuistslagen tegen het hoofd en het lichaam van een 13-jarig meisje tekeer ging. Iets meer dan een week later, op 8 juni, sloeg ze bij RandstadRail-halte Stadhuisplein opnieuw een slachtoffer in elkaar. Ook gaf ze een knietje en trok ze aan haren. Het slachtoffer liep daarbij schedeltrauma en onderhuidse bloedingen op. Dit werd gefilmd.
Laat @Oriente met rust.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
Was @:Oriente niet fan van die Tate, die onder druk van Trump nu vrijgelaten is uit Roemenie ondanks allemaal verdenkingen van mensenhandel, verkrachting en witwassen?
Precies.quote:
Als je daar een eigen mening aan geeft word je zo uit de lijst gehaald. @Coco is een parodie op een moderator.quote:
Af te leiden van wat, makker?quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:49 schreef vrijgevochten het volgende:
Onlogisch probeert de aandacht af te leiden
Ik heb allang een uitslag gepost.quote:
Piscesquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Af te leiden van wat, makker?
Dat vraag ik mij ook af makkerquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is er met mijn maatje @:Pisces29 ?
Gepost in het Tate topicquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Af te leiden van wat, makker?
Ik heb je zowaar een like gegeven.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:15 schreef Tjacka het volgende:
Weer even een pseudo-intellectueel uitgehangen. Gelukkig is er VBL om mij terug op aarde te brengen.
Ik denk in NWS af en toe na voor dat ik wat post. Dat geeft gelijk kwaliteit.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb je zowaar een like gegeven.
Ongekend.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga naar de lidl nu om koffie te kopen
Veel plezier.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga naar de lidl nu om koffie te kopen
Meer een loopmeisje iddquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:42 schreef onlogisch het volgende:
‘Cocaïnekoningin’ van Europa na jarenlange klopjacht gearresteerd
Ze wordt verdacht van internationale drugshandel - tientallen kilo’s cocaïne en cannabis - en van het witwassen van geld ter waarde van zo’n 17 miljoen euro.
Koninginnetje hoor. Pfoeh, tientallen kilo's.
@GGMM toch mooi om dit te lezen, verdient wel een like toch?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk in NWS af en toe na voor dat ik wat post. Dat geeft gelijk kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |