Lijkt me gewoon een grote middelvinger...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom gooit ze er berhaupt iets in dan? Is dat die domme logica van "ik heb er toch iets voor teruggegeven"?
Zoals 5 cent in de collectebus gooien ipv 50 cent.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom gooit ze er berhaupt iets in dan? Is dat die domme logica van "ik heb er toch iets voor teruggegeven"?
Ja of misschien weten dat er ergens een camera hangt en denken dat het zo niet opvalt dat ze eigenlijk niet betaald heeft. Al is dat nog steeds behoorlijk dom, want bij drie potten neem ik aan dat er minimaal 1 briefje of veel muntjes aan te pas komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Op slot als in helemaal dicht, of dat het betalen op een andere manier gaat?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een grote middelvinger...
Bij de boerderijwinkel hier ook steeds een groter probleem. 1 van de 3 'groten' hebben alles op slot nu...
Een grote middelvinger lijkt me meenemen zonder te betalen, zoals ik deed toen alles verbeurd werd verklaard. Hier zit volgens mij die wanstaltige logica achter van "ik geef je een aansteker en zo heb ik iets teruggegeven voor 1000,-".quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een grote middelvinger...
Bij de boerderijwinkel hier ook steeds een groter probleem. 1 van de 3 'groten' hebben alles op slot nu...
Een collectant geeft niets terug, dus dan mag je geven wat je wil.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:39 schreef mitt het volgende:
[..]
Zoals 5 cent in de collectebus gooien ipv 50 cent.
Alles zit op slot in een kast. Je moet aanbellen om wat te kopen, wat voor beiden partijen gewoon kut is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op slot als in helemaal dicht, of dat het betalen op een andere manier gaat?
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken. Al met al wel sneu inderdaad als je zo'n auto onder je kont hebt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja of misschien weten dat er ergens een camera hangt en denken dat het zo niet opvalt dat ze eigenlijk niet betaald heeft. Al is dat nog steeds behoorlijk dom, want bij drie potten neem ik aan dat er minimaal 1 briefje of veel muntjes aan te pas komen.
Triest, zulke lui
Tja, of zoals hierboven gezegd dacht ze wellicht dat het minder opvalt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een grote middelvinger lijkt me meenemen zonder te betalen, zoals ik deed toen alles verbeurd werd verklaard. Hier zit volgens mij die wanstaltige logica achter van "ik geef je een aansteker en zo heb ik iets teruggegeven voor 1000,-".
[..]
Een collectant geeft niets terug, dus dan mag je geven wat je wil.
Zonde, is toch ook juist een deel van de charme van zo'n winkel, dat het op vertrouwen gaat allemaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alles zit op slot in een kast. Je moet aanbellen om wat te kopen, wat voor beiden partijen gewoon kut is.
Vrees dat ie binnenkort gewoon helemaal dicht gaat
Ik denk dat ze wat beters te doen hebben dan de hele dag aan de weg te gaan zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:44 schreef sp3c het volgende:
hoezo zit er niemand achter een kassa dan?
Mijn techniek was toen altijd de gulden of rijksdaalder gewoon weer mee terugnemen uit de collectezak en in de eigen zak en als je snel genoeg was nog wat extra muntjes mee pakken om die vervolgens te gebruiken in de lokale speelautomaten hal.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:39 schreef mitt het volgende:
[..]
dan moeten ze ook niet mekkeren dat iemand hun honing 3 cent waard vindquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat beters te doen hebben dan de hele dag aan de weg te zitten.
er is niet gejatquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:47 schreef onlogisch het volgende:
Je spullen onbeheerd achter laten en verbaasd zijn dat er gejat wordt
[ afbeelding ]
3 cent of 5x 2 cent of desnoods 20 cent, het is vrijwel waardeloos. Een FTE achter een kassa zal ze in elk geval nog meer kosten dan het verlies op deze potten honing vermoed ik zomaar. Het is gewoon een walgelijk wijf.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan moeten ze ook niet mekkeren dat iemand hun honing 3 cent waard vind
Is gewoon een boerderijwinkel... prijzen staan vermeld. Een samenleving gebouwd op vertrouwen is ook niet heel erg hequote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:44 schreef sp3c het volgende:
hoezo zit er niemand achter een kassa dan?
Nou ja, dat voelt waarschijnlijk als jatten, getuige de karma oproepquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is niet gejat
er is heel weinig geld betaald
een fte achter de kassa zorgt er voor dat iedere keer de juiste prijs wordt betaaldquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
3 cent of 5x 2 cent of desnoods 20 cent, het is vrijwel waardeloos. Een FTE achter een kassa zal ze in elk geval nog meer kosten dan het verlies op deze potten honing vermoed ik zomaar. Het is gewoon een walgelijk wijf.
Neem ook wel aan dat dit vaker gebeurt. Ik zou het niet aandurven.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonde, is toch ook juist een deel van de charme van zo'n winkel, dat het op vertrouwen gaat allemaal.
Is toch wel wat van de laatste tijd hoor. Als je met de mensen spreekt, is het pas een aantal jaar zo dat er gejat wordt bij zo'n boerderijwinkelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:47 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook geen garantie. Toen alles van mij verbeurd werd verklaard ging ik ook op een stealing spree, kassamedewerker of niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
een fte achter de kassa zorgt er voor dat iedere keer de juiste prijs wordt betaald
ok?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is ook geen garantie. Toen alles van mij verbeurd werd verklaard ging ik ook op een stealing spree, kassamedewerker of niet.
Dat idee heb ik ook, voorheen hoorde ik juist dat er uiteindelijk vaak meer in de 'kassa' zat dan verwacht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is toch wel wat van de laatste tijd hoor. Als je met de mensen spreekt, is het pas een aantal jaar zo dat er gejat wordt bij zo'n boerderijwinkel
In scne gezet voor meer donaties!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:11 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat Mikey vergeet te vertellen is dat het geld dat met het verkopen van de honing gedoneerd zal worden aan Stichting Bikers for Animals en dat de donaties nu met bakken binnenkomen door dat vreselijke mormel.
'Elk nadeel heb zijn voordeel'
Volgens de X-draad had de camera een error.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:20 schreef Redbullkid het volgende:
Geen camera die de kenteken kan zien is ook niet heel slim.
Voor in het geval er iemand mocht kijken dat het net lijkt alsof je betaald, zoiets?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat laatste begrijp ik inderdaad ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor in het geval er iemand mocht kijken dat het net lijkt alsof je betaald, zoiets?
Wat zijn er toch veel mongolen in ons land
Overigens waarom hang je een camera op als je vervolgens nog niets kan zien
@GGMM vindt ook dat er veel mongolen zijn in ons landquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor in het geval er iemand mocht kijken dat het net lijkt alsof je betaald, zoiets?
Wat zijn er toch veel mongolen in ons land
Overigens waarom hang je een camera op als je vervolgens nog niets kan zien
Bij noodzaak nog eventueel te begrijpen, maar gezien de auto...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, voorheen hoorde ik juist dat er uiteindelijk vaak meer in de 'kassa' zat dan verwacht.
Blijkbaar is die er wel, maar is er een storing op diequote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:20 schreef Redbullkid het volgende:
Geen camera die het kenteken kan zien is ook niet heel slim.
Erg zonde. Helaas is er tegenwoordig nog bar weinig te vertrouwen zodat mooie initiatieven zoals deze ook langzaam aan zullen verdwijnen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonde, is toch ook juist een deel van de charme van zo'n winkel, dat het op vertrouwen gaat allemaal.
Ja want honing is natuurlijk een noodzaak.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij noodzaak nog eventueel te begrijpen, maar gezien de auto...
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zie hier de staat van onze samenleving.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:47 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vreemd om dusdanig weinig emptathie aan de dag te stellen door je op vormfouten te concentreren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mja je wordt niet rijk door veel geld uit te blijven geven, die persoon begrijpt dat.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja of misschien weten dat er ergens een camera hangt en denken dat het zo niet opvalt dat ze eigenlijk niet betaald heeft. Al is dat nog steeds behoorlijk dom, want bij drie potten neem ik aan dat er minimaal 1 briefje of veel muntjes aan te pas komen.
Triest, zulke lui
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:55 schreef Filosoofert het volgende:
Verder zijn het altijd de grote auto's die de grootste hufters vervoeren.
Dit is gewoon diefstal hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is niet gejat
er is heel weinig geld betaald
Ergste is nog wel dat ze minimaal met zijn tween zijn (zij stapt rechts uit, er is dus een chauffeur) en geen van beiden een geweten etaleren. Wellicht komen ze juist aan zo'n bolide door stad en land af te reizen en eerlijke ambachtelijke boertjes op dergelijke schandalige wijzige te bestelen van fijne pure honing en die vervolgens via een der grote verkoopsites te verpachten (aan bv inheemse Berbers).quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:29 schreef Vincent_student het volgende:
Het is natuurlijk verschrikkelijk asociaal wat die vrouw doet (is het wel een vrouw?), maar ja, als je dingen aan de weg zet en je vertrouwt op goedheid van mensen, moet je dit ook incalculeren. Het is het risico van het vak. Het is naef om te denken dat iedereen die een pot meeneemt die ook naar waarde betaalt. In supermarkten wordt al gejat, dus waarom hier niet?
Zo zie jij het en zo zie ik het, maar je hebt er figuren tussenzitten...quote:
Maar wel weinig.quote:
Eens, maar betekent niet dat we het normaal moeten vinden/accepteren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:29 schreef Vincent_student het volgende:
Het is natuurlijk verschrikkelijk asociaal wat die vrouw doet (is het wel een vrouw?), maar ja, als je dingen aan de weg zet en je vertrouwt op goedheid van mensen, moet je dit ook incalculeren. Het is het risico van het vak. Het is naef om te denken dat iedereen die een pot meeneemt die ook naar waarde betaalt. In supermarkten wordt al gejat, dus waarom hier niet?
Prima allemaal en klopt ook tot op zeker hoogte. Maar van @sp3c had ik dat juist niet verwacht met zijn "ze betaalde alleen te weinig, ze heeft niet gestolen".quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo zie jij het en zo zie ik het, maar je hebt er figuren tussenzitten...
Ik ben er van overtuigd dat de chauffeur een man was. Het type auto is een typisch compenseermodel.quote:
Ik herinner me ze ook al van de jaren 90.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:40 schreef Hexagon het volgende:
Treurig en asociaal natuurlijk
Maar ik denk dat het wel vaker voorkomt als je een dergelijk model winkel opzet. Het zal bij de meesten een ingecalculeerd risico zijn.
Overigens zijn dit soort "winkeltjes" toch iets van de laatste 10 jaar heb ik het idee. Ik ga al sinds mijn jeugd veel fietsen en vroeger kwam ik ze nooit tegen. Wel leuk. Ik koop er soms wat wanneer het een mooie authentieke verpakking heeft.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:44 schreef Loverboii het volgende:
[..]
spec zou nog een drol achterlaten en zeggen dat er betaald is
Geen idee of dat ook telt in hun ogen, zou dat eens na moeten vragen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:44 schreef Loverboii het volgende:
[..]
spec zou nog een drol achterlaten en zeggen dat er betaald is
Dus de auto is gemporteerd uit het VK? Het is duidelijk een vrouw die aan de rechterkant uitstapt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat de chauffeur een man was. Het type auto is een typisch compenseermodel.
Er lopen er genoeg in de stad rond die de boeren op het platteland maar wat graag zouden afschieten. Misschien is de redenatie van de dieven wel; jij stoot lekker stikstof uit, ik een gratis potje honing.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ergste is nog wel dat ze minimaal met zijn tween zijn (zij stapt rechts uit, er is dus een chauffeur) en geen van beiden een geweten etaleren. Wellicht komen ze juist aan zo'n bolide door stad en land af te reizen en eerlijke ambachtelijke boertjes op dergelijke schandalige wijzige te bestelen van fijne pure honing en die vervolgens via een der grote verkoopsites te verpachten (aan bv inheemse Berbers).
Denk daarbij aan Marktplaats, Ebay of Craigs list.
Ja, en waar zit in jouw autotje het stuur?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:49 schreef HSG het volgende:
[..]
Dus de auto is gemporteerd uit het VK? Het is duidelijk een vrouw die aan de rechterkant uitstapt.
"jij stoot lekker stikstof uit..." om dan vervolgens zelf drie keer per jaar te vliegen naar verre oorden of in een dikke vervuilende bak te rijden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:49 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Er lopen er genoeg in de stad rond die de boeren op het platteland maar wat graag zouden afschieten. Misschien is de redenatie van de dieven wel; jij stoot lekker stikstof uit, ik een gratis potje honing.
Links.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en waar zit in jouw autotje het stuur?
Maar het ging hierom.quote:
Maar er stapte een vrouw uit en niet een man dus wat de chauffeur hiermee te maken had mag Joost weten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat de chauffeur een man was. Het type auto is een typisch compenseermodel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:57 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar het ging hierom.
[..]
Maar er stapte een vrouw uit en niet een man dus wat de chauffeur hiermee te maken had mag Joost weten.Fijne zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Gewoon bang voor een heterdaadje en dan kan ze de vermoorde onschuld spelen met haar portemonnee in de hand.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Volgens mij kan je inderdaad goed in dit topic zien wie er uit dorpen komen en wie niets anders gewend zijn dan steden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
OT, een brood stelen als je honger hebt vind ik niet zoveel van eigenlijk, maar dat mensen hierboven zeggen "moet je maar cassiere neerzetten zo vraag je erom" vind ik echt vreemd. Zullen wel in de stad wonen denk ik dan. En waar zit het hem dan in, dat het stelen ok is als het je makkelijk wordt gemaakt.
Tenzij jij het normaal vindt om de man de schuld te geven als een vrouw iets verkeerd doet.quote:
Waar wel hun havermelk e.d. oorspronkelijk vandaan komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:49 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Er lopen er genoeg in de stad rond die de boeren op het platteland maar wat graag zouden afschieten. Misschien is de redenatie van de dieven wel; jij stoot lekker stikstof uit, ik een gratis potje honing.
Dat zijn ook de type mens die denken dat het aan een boom groeit, met pak en al.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Waar wel hun havermelk e.d. oorspronkelijk vandaan komen.
Een bepaalde groep welgestelde stedelingen geilt heel opzichtig op producten van 'de boerderij'.
TS had zin in een onderbuiktopicquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:57 schreef Durmada het volgende:
In de supermarkt wordt elke dag een karrenvracht aan producten niet gescand, daar gaan we toch ook niet voor ieder individueel geval een topic voor openen?
Maar de mensen die de honing verkopen [deels] voor het goede doel zijn toch geen boeren?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:49 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Gevalletje doxing @xpompompomx?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:33 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]
Wa'n klootzak ben je dan zeg... en dan 3 muntjes vab 2 cent in de pot gooien...
Lijkt een steeds groter probleem te zijn de laatste jaren...
Er wordt amper haver in Nederland geproduceerd, is geen commercieel interessant gewas. Wat wel wordt verbouwd is vrijwel allemaal voor diervoeders.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Waar wel hun havermelk e.d. oorspronkelijk vandaan komen.
en ook nog van een belabberde kwaliteit, de richtingaanwijzerlampjes gaan continu kapot in die auto's. misschien dat ze daarom gaan stelen, de garage kosten zullen wel hoog zijn..........quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:55 schreef Filosoofert het volgende:
Verder zijn het altijd de grote auto's die de grootste hufters vervoeren.
Ja en de instrumenten ook, wie rijden er het hardst? Wie knallen er voorbij op de vluchtstrookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:15 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
en ook nog van een belabberde kwaliteit, de richtingaanwijzerlampjes gaan continu kapot in die auto's. misschien dat ze daarom gaan stelen, de garage kosten zullen wel hoog zijn..........
Nee, nerd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Tenzij jij het normaal vindt om de man de schuld te geven als een vrouw iets verkeerd doet.
Een rechter veegt dat zo van tafelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:25 schreef Vincent_student het volgende:
Het is hetzelfde als een fiets stelen die niet op slot staat. Dan kun je zeggen, had de eigenaar maar niet zo dom moeten zijn, maar het is en blijft diefstal.
Daarom doet ze ook een paar cent in die pot, dan is het officieel geen diefstal.
Laat gaan. Hij snapt het zgn niet. Fijne zaterdag toegewenst en ik ga over tot de orde van de dag.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee, nerd.
Maar als ik stop zodat mijn vrouw iets kan jatten wel.
Nou ja als je die dag 20 potten honing verkoopt. Weet je toch nooit wie er teveel / te weinig heeft betaald. Op de camera zie je niet echt goed hoeveel ze erin stopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Alsof ze zelf hebben betaald voor de honing. Gewoon brut afgepakt van de bijtjes en duur doorverkopen. Die mevrouw in het filmpje doet precies hetzelfde, gewoon afpakken van de boerin en duur verkopen in de stad. Daarom rijd ze ook in zo'n dikke bakquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Misschien is deze persoon de eigenaar(of handelt in opdracht van de eigenaar) van de winkel die zulke grote automaten verkoopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:52 schreef Sometimes het volgende:
Hier in de regio staat een grote automatiek waar je 24/7 kaas, eieren etc kunt halen.
Dat werkt goed, maar zal een hele flinke investering geweest zijn.
Er zal een bordje hangen. Vandaar ook het doen alsof met 2 cent munten. En op internet pleuren gebeurt pas na de diefstal he ;-)quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Vertrouwen moet wel een beetje van twee kanten komen, stiekem filmen en beelden op internet pleuren is ook behoorlijk hufterig.
Weet iemand wanneer deze zaak voorkomt; ik ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Een rechter veegt dat zo van tafel
Als kleine kleuter vroeg ik aan moeke : "Hoeveel heb jij gepakt mama?"quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mijn techniek was toen altijd de gulden of rijksdaalder gewoon weer mee terugnemen uit de collectezak en in de eigen zak en als je snel genoeg was nog wat extra muntjes mee pakken om die vervolgens te gebruiken in de lokale speelautomaten hal.
Of Limburgers.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
En altijd weer buitenlanders of vrouwen
Mooie troll. Goede uitgevoerd. Ik kijk hier met gepaste waardering naar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:55 schreef borbit het volgende:
[..]
Alsof ze zelf hebben betaald voor de honing. Gewoon brut afgepakt van de bijtjes en duur doorverkopen. Die mevrouw in het filmpje doet precies hetzelfde, gewoon afpakken van de boerin en duur verkopen in de stad. Daarom rijd ze ook in zo'n dikke bak
Als ik tegenwoordig ergens nieuw buiten zie staan is mijn eerste gedachte niet wat leuk of mooi, maar hoe lang staat het er straks en wordt het gesloopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:44 schreef Scorpie het volgende:
Helaas kan door de verhuftering van de maatschappij dit soort opzetten niet meer. Gewoon alles achter slot en grendel, wil je dan iets kopen bij de land winkel of lokale boerderij eerst jezelf bekend maken en ter plekke gecontroleerd geworden en afrekenen. Triest maar waar.
Same tong. Duurt vaak niet langer dan een week, helaas.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik tegenwoordig ergens nieuw buiten zie staan is mijn eerste gedachte niet wat leuk of mooi, maar hoe lang staat het er straks en wordt het gesloopt.
6 euro voor een potje verse honing.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:57 schreef Shotty het volgende:
[..]
Er zal een bordje hangen. Vandaar ook het doen alsof met 2 cent munten. En op internet pleuren gebeurt pas na de diefstal he ;-)
Ik gooi er niks in. Heb geen kleingeld in huis. Papierengeld alleen na een verjaardag.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:39 schreef mitt het volgende:
[..]
de kas wordt tussentijds geleegd om te voorkomen dat mensen de hele kas meenemenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:51 schreef borbit het volgende:
[..]
Nou ja als je die dag 20 potten honing verkoopt. Weet je toch nooit wie er teveel / te weinig heeft betaald. Op de camera zie je niet echt goed hoeveel ze erin stopt.
Beetje een rare opmerking van iemand die vond dat vrouwen zichzelf moeten bedekken omdat mannen zichzelf niet in de hand kunnen houdenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beetje vreemd om dusdanig weinig emptathie aan de dag te stellen door je op vormfouten te concentreren.
Hier wordt iemand gewoon ontzettend benadeeld. Iemand die op basis van vertrouwen werkt en een ontzettend mooi natuurlijk product wil verkopen. Laten we ons daarom concentreren op de dief.
Dank je.
Wat een koopje is, waren flinke potten ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
6 euro voor een potje verse honing.
[ afbeelding ]
En zelfs goedkoper dan bij Laurens zelf.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een koopje is, waren flinke potten ook.
En het is echte honing, niet van die fake meuk die ze in de supermarkt als honing verkopen.
Dat zie je toch vaker? Dat soort hypocrisie bij vrouwenhaters.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Beetje een rare opmerking van iemand die vond dat vrouwen zichzelf moeten bedekken omdat mannen zichzelf niet in de hand kunnen houden
Ik haal het hier altijd en ben idd ook beduidend meer kwijt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
En zelfs goedkoper dan bij Laurens zelf.
https://laurensgroentekra(...)duct/honing-450-gram
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik haal het hier altijd en ben idd ook beduidend meer kwijt.
Wat overigens niet erg is, ik klaag niet, want ze hebben heerlijke honing.
Waar is dit/adres?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
6 euro voor een potje verse honing.
[ afbeelding ]
Je runt een handeltje op basis van het vertrouwensbeginsel, dat mensen uit zichzelf het goede doen en voor je waar betalen. Op het moment dat je daar een beveiligingscamera opzet ben je al iets anders aan het doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:57 schreef Shotty het volgende:
[..]
Er zal een bordje hangen. Vandaar ook het doen alsof met 2 cent munten. En op internet pleuren gebeurt pas na de diefstal he ;-)
goede zaak . laat ze het maar gaan vertellen op het politieburo danquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je runt een handeltje op basis van het vertrouwensbeginsel, dat mensen uit zichzelf het goede doen en voor je waar betalen. Op het moment dat je daar een beveiligingscamera opzet ben je al iets anders aan het doen.
En olie halen ze gewoon uit de grond, en staalerts ook!!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:55 schreef borbit het volgende:
[..]
Alsof ze zelf hebben betaald voor de honing. Gewoon brut afgepakt van de bijtjes en duur doorverkopen. Die mevrouw in het filmpje doet precies hetzelfde, gewoon afpakken van de boerin en duur verkopen in de stad. Daarom rijd ze ook in zo'n dikke bak
En hout dan, dat pakken ze gewoon van een boom af!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:05 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En olie halen ze gewoon uit de grond, en staalerts ook!!
Het lijkt wel of alle producten hun oorsprong vinden met materialen die ergens worden afgepakt
En dat doe ik dan bij de zelfscan, eigenlijk vragen ze erom.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hout dan, dat pakken ze gewoon van een boom af!
Even een nieuwe tafel halen bij Ikea, voor 5 cent.
True, zelfscan.... dat kun je toch niet serieus nemen?!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En dat doe ik dan bij de zelfscan, eigenlijk vragen ze erom.
@GGMM en ik konden wel eens familie zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM vindt ook dat er veel mongolen zijn in ons land
Heb er daar gisteren nog 20 gepakt voor 5 cent. Echt niet duur!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:20 schreef Tengano het volgende:
Ze verkopen daar eieren voor 15 cent stuk zie ik. Redelijk voordelig wel! Weet iemand uit te vinden waar dit precies is?
HoningOnlinequote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik haal het hier altijd en ben idd ook beduidend meer kwijt.
Wat overigens niet erg is, ik klaag niet, want ze hebben heerlijke honing.
Plus de reiskosten van Limburg naar Borgsweer Groningen en weer terug.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:42 schreef de_boswachter het volgende:
Heb er daar gisteren nog 20 gepakt voor 5 cent. Echt niet duur!!!
Beginnersgeluk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:02 schreef Tengano het volgende:
Ik wil wel even TS een compliment maken, dat je nog zo'n goedlopend topic kunt krijgen met een zo'n huis- tuin- en keuken tweet. Had ik niet gedacht.
Chapeau
Ik kan wel tegen een stootje.quote:
Je kan praten tot je een ons weegt. Empathie is het minste wat je kunt opbrengen en dat mis ik volledig in je post. Prima hoor, maar ik heb het graag gezegd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Beetje een rare opmerking van iemand die vond dat vrouwen zichzelf moeten bedekken omdat mannen zichzelf niet in de hand kunnen houden
Daar zullen wij nooit achterkomen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee, nerd.
Maar als ik stop zodat mijn vrouw iets kan jatten wel.
Of ze liegt tegen m, dat ze zegt "ik heb ze gewoon afgerekend hoor".
maar haar adres is dan bekendquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan praten tot je een ons weegt. Empathie is het minste wat je kunt opbrengen en dat mis ik volledig in je post. Prima hoor, maar ik heb het graag gezegd.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoe weet die honing verkoper zo zeker dat zij de boel heeft belazerd? Is er de rest van de dag niks verkocht?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:12 schreef Viesdik het volgende:
Dan ben je echt een smerige hoer als je dat doet..
Aangezien er geen 6,- munten bestaan en de verkoper vast meer beelden heeft bekeken dan alleen dit fragment kom je met deductie best ver.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe weet die honing verkoper zo zeker dat zij de boel heeft belazerd? Is er de rest van de dag niks verkocht?
Ik begrijp je NASA-engineer-retoriek heel goed – zo ver was ik ook gekomen. Maar er zijn ontzettend veel variabelen die op de loer liggen, waardoor je besluit alsnog op drijfzand gebaseerd kan zijn.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Aangezien er geen 6,- munten bestaan en de verkoper vast meer beelden heeft bekeken dan alleen dit fragment kom je met deductie best ver.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:24 schreef Filosoofert het volgende:
ze zegt "honey, ik heb ze gewoon afgerekend hoor".
Moeilijk h, gewone taal.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:12 schreef Viesdik het volgende:
Dan ben je echt een smerige hoer als je dat doet..
Zo fijn om zelf mijn keuze van woorden te bepalen. Ga jij niet over flapdrol.quote:
Jij begrijpt niet wanneer het gepast is en wanneer niet. En dat is heel jammer.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:23 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Zo fijn om zelf mijn keuze van woorden te bepalen. Ga jij niet over flapdrol.
Zeg je dat ook tegen een komiek als je naar de comedyshow gaat?quote:Op zondag 23 februari 2025 10:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet wanneer het gepast is en wanneer niet. En dat is heel jammer.
Of bedoel je eigenlijk te zeggen of het gepast is om honing te jatten van een vrouw of man die veel moeite heeft gedaan om dit zonder toezicht van de national guard aan te bieden? Een paar potten honing te plaatsen in de veronderstelling dat wij Nederlanders eerlijk en slim en sociaal genoeg zijn om een redelijke duit in het zakje te doen? Als ik die vrouw op heterdaad had betrapt had ik haar niet alleen uitgescholden voor hoer maar ook gewoon in dr gezicht geslagen.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet wanneer het gepast is en wanneer niet. En dat is heel jammer.
Ik heb nooit eerder gemerkt dat je maar een woordenschat van 50 woorden hebt. Zo kom je over als een tokkie, ik zeg het maar even.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Of bedoel je eigenlijk te zeggen of het gepast is om honing te jatten van een vrouw of man die veel moeite heeft gedaan om dit zonder toezicht van de national guard aan te bieden? Een paar potten honing te plaatsen in de veronderstelling dat wij Nederlanders eerlijk en slim en sociaal genoeg zijn om een redelijke duit in het zakje te doen? Als ik die vrouw op heterdaad had betrapt had ik haar niet alleen uitgescholden voor hoer maar ook gewoon in dr gezicht geslagen.
Proleten stuur je maar naar Oekrane
Als mensen van een bepaalde leeftijdsgroep niet de levenservaring hebben opgedaan om tot het besef te komen wat betamelijk, eerlijk en rechtvaardig is, moet je het ook als zodanig behandelen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb nooit eerder gemerkt dat je maar een woordenschat van 50 woorden hebt. Zo kom je over als een tokkie, ik zeg het maar even.
Nu wat mij betreft, na jouw laatste woorden, weer on topic.
Voor gewelddadige mensen maken we geen waspoeder of zeep of shampoo.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Als mensen van een bepaalde leeftijdsgroep niet de levenservaring hebben opgedaan om tot het besef te komen wat betamelijk, eerlijk en rechtvaardig is, moet je het ook als zodanig behandelen.
Gewoon ouderwetse lijfstraffen toepassen.
Bedankt voor deze kick. Dacht ze opgepakt was en naar Guantanamo Bay gestuurd was. Niet dus.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je rijdt een BMW X5 of je rijdt hem niet!
Is ze nog niet bij Opsporing Verzocht voorbijgekomen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:49 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Bedankt voor deze kick. Dacht ze opgepakt was en naar Guantanamo Bay gestuurd was. Niet dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |