Lijkt me gewoon een grote middelvinger...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom gooit ze er berhaupt iets in dan? Is dat die domme logica van "ik heb er toch iets voor teruggegeven"?
Zoals 5 cent in de collectebus gooien ipv 50 cent.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom gooit ze er berhaupt iets in dan? Is dat die domme logica van "ik heb er toch iets voor teruggegeven"?
Ja of misschien weten dat er ergens een camera hangt en denken dat het zo niet opvalt dat ze eigenlijk niet betaald heeft. Al is dat nog steeds behoorlijk dom, want bij drie potten neem ik aan dat er minimaal 1 briefje of veel muntjes aan te pas komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Op slot als in helemaal dicht, of dat het betalen op een andere manier gaat?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een grote middelvinger...
Bij de boerderijwinkel hier ook steeds een groter probleem. 1 van de 3 'groten' hebben alles op slot nu...
Een grote middelvinger lijkt me meenemen zonder te betalen, zoals ik deed toen alles verbeurd werd verklaard. Hier zit volgens mij die wanstaltige logica achter van "ik geef je een aansteker en zo heb ik iets teruggegeven voor 1000,-".quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een grote middelvinger...
Bij de boerderijwinkel hier ook steeds een groter probleem. 1 van de 3 'groten' hebben alles op slot nu...
Een collectant geeft niets terug, dus dan mag je geven wat je wil.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:39 schreef mitt het volgende:
[..]
Zoals 5 cent in de collectebus gooien ipv 50 cent.
Alles zit op slot in een kast. Je moet aanbellen om wat te kopen, wat voor beiden partijen gewoon kut is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op slot als in helemaal dicht, of dat het betalen op een andere manier gaat?
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken. Al met al wel sneu inderdaad als je zo'n auto onder je kont hebt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja of misschien weten dat er ergens een camera hangt en denken dat het zo niet opvalt dat ze eigenlijk niet betaald heeft. Al is dat nog steeds behoorlijk dom, want bij drie potten neem ik aan dat er minimaal 1 briefje of veel muntjes aan te pas komen.
Triest, zulke lui
Tja, of zoals hierboven gezegd dacht ze wellicht dat het minder opvalt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een grote middelvinger lijkt me meenemen zonder te betalen, zoals ik deed toen alles verbeurd werd verklaard. Hier zit volgens mij die wanstaltige logica achter van "ik geef je een aansteker en zo heb ik iets teruggegeven voor 1000,-".
[..]
Een collectant geeft niets terug, dus dan mag je geven wat je wil.
Zonde, is toch ook juist een deel van de charme van zo'n winkel, dat het op vertrouwen gaat allemaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alles zit op slot in een kast. Je moet aanbellen om wat te kopen, wat voor beiden partijen gewoon kut is.
Vrees dat ie binnenkort gewoon helemaal dicht gaat
Ik denk dat ze wat beters te doen hebben dan de hele dag aan de weg te gaan zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:44 schreef sp3c het volgende:
hoezo zit er niemand achter een kassa dan?
Mijn techniek was toen altijd de gulden of rijksdaalder gewoon weer mee terugnemen uit de collectezak en in de eigen zak en als je snel genoeg was nog wat extra muntjes mee pakken om die vervolgens te gebruiken in de lokale speelautomaten hal.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:39 schreef mitt het volgende:
[..]
Zoals 5 cent in de collectebus gooien ipv 50 cent.
dan moeten ze ook niet mekkeren dat iemand hun honing 3 cent waard vindquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat beters te doen hebben dan de hele dag aan de weg te zitten.
er is niet gejatquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:47 schreef onlogisch het volgende:
Je spullen onbeheerd achter laten en verbaasd zijn dat er gejat wordt
[ afbeelding ]
3 cent of 5x 2 cent of desnoods 20 cent, het is vrijwel waardeloos. Een FTE achter een kassa zal ze in elk geval nog meer kosten dan het verlies op deze potten honing vermoed ik zomaar. Het is gewoon een walgelijk wijf.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan moeten ze ook niet mekkeren dat iemand hun honing 3 cent waard vind
Is gewoon een boerderijwinkel... prijzen staan vermeld. Een samenleving gebouwd op vertrouwen is ook niet heel erg hequote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:44 schreef sp3c het volgende:
hoezo zit er niemand achter een kassa dan?
Nou ja, dat voelt waarschijnlijk als jatten, getuige de karma oproepquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is niet gejat
er is heel weinig geld betaald
een fte achter de kassa zorgt er voor dat iedere keer de juiste prijs wordt betaaldquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
3 cent of 5x 2 cent of desnoods 20 cent, het is vrijwel waardeloos. Een FTE achter een kassa zal ze in elk geval nog meer kosten dan het verlies op deze potten honing vermoed ik zomaar. Het is gewoon een walgelijk wijf.
Neem ook wel aan dat dit vaker gebeurt. Ik zou het niet aandurven.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonde, is toch ook juist een deel van de charme van zo'n winkel, dat het op vertrouwen gaat allemaal.
Is toch wel wat van de laatste tijd hoor. Als je met de mensen spreekt, is het pas een aantal jaar zo dat er gejat wordt bij zo'n boerderijwinkelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:47 schreef onlogisch het volgende:
Je spullen onbeheerd achter laten en verbaasd zijn dat er gejat wordt
[ afbeelding ]
Is ook geen garantie. Toen alles van mij verbeurd werd verklaard ging ik ook op een stealing spree, kassamedewerker of niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
een fte achter de kassa zorgt er voor dat iedere keer de juiste prijs wordt betaald
ok?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is ook geen garantie. Toen alles van mij verbeurd werd verklaard ging ik ook op een stealing spree, kassamedewerker of niet.
Dat idee heb ik ook, voorheen hoorde ik juist dat er uiteindelijk vaak meer in de 'kassa' zat dan verwacht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is toch wel wat van de laatste tijd hoor. Als je met de mensen spreekt, is het pas een aantal jaar zo dat er gejat wordt bij zo'n boerderijwinkel
In scne gezet voor meer donaties!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:11 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat Mikey vergeet te vertellen is dat het geld dat met het verkopen van de honing gedoneerd zal worden aan Stichting Bikers for Animals en dat de donaties nu met bakken binnenkomen door dat vreselijke mormel.
'Elk nadeel heb zijn voordeel'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |