Shamar zien we voorlopig niet meer jongens.quote:Shamar Duncan krijgt 105 jaar cel, mede voor moord op Nederlandse militair. 60 jaar cel voor moord, 35 jaar voor poging tot moord en 10 jaar voor zware mishandeling.
Fijn dat je dit ook exact post om 12:28:00. Vanuit ervaring weet ik dat n1ek- dit op prijs stelt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:28 schreef GGMM het volgende:
Ik wil deze lunch overigens opdragen aan BefBekje die altijd dolblij was als we gingen lunchen.
Die gaat op anoniem.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Shamar zien we voorlopig niet meer jongens.
Herstelt?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat je dit ook exact post om 12:28:00. Vanuit ervaring weet ik dat n1ek- dit op prijs stelt.
Beter. Alleen nog weer energie opbouwen en slaap kan beter. Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee nog niet helemaal, @:GGMM vroeg dit toevallig ook al
Jij?
Ik wil graag een polletje.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:26 schreef onlogisch het volgende:
@:Pisces29 graag je mening omtrent het #ANONIEM gaat van @:Kukelecucktsju10
Wel apart dat we n1ek- nog kunnen taggen.
Mijn grap in NWS in het Schiedamtopic misluktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee nog niet helemaal, @:GGMM vroeg dit toevallig ook al
Jij?
Link?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn grap in NWS in het Schiedamtopic mislukt
Had ik @:ggmm en jou maar gewoon een gementiond
POLLquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:51 schreef Coco het volgende:
[..]
We halen onze expert erbij:
@:RamboDirk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |