Alleen Dagobert.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:43 schreef Wotte het volgende:
Helaas zijn er hier geen az supporters om te feliciteren.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
De Raspberry Pi van Danny is aan het roken
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:44 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer ik wel de fipo pak zijn jullie stil
Ik denk iets zonder alchohol of met weinig alcohol. Ik drink liever niet iets met alcohol als ik de volgende dag moet werken...quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
Wat drinken jullie zometeen bij Ajax? Ik pak een biertje
Dat is allang gespeeld en boeit derhalve niemandquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Ajaxgoden over 6 min
rond dit snel af, want iedereen wacht op de godenzonen
tijdens ajax drink ik cola zeroquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
Kopje groene thee. Herstellende van buikgriepquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
Stormrammed?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:44 schreef T3hTommay het volgende:
Sorli wordt bedankt voor zijn twintig minuutjes en mag weer wisselen.
beterschapquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kopje groene thee. Herstellende van buikgriep
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk iets zonder alchohol of met weinig alcohol. Ik drink liever niet iets met alcohol als ik de volgende dag moet werken...
Een goede keuze. Mensen die bier drinken zijn tokkiesquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk iets zonder alchohol of met weinig alcohol. Ik drink liever niet iets met alcohol als ik de volgende dag moet werken...
Dank. Hopelijk kan Ajax mijn herstelproces bevorderen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beterschap
ook namens @:zipportal
@Ivy_Mikequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:43 schreef Wotte het volgende:
Helaas zijn er hier geen az supporters om te feliciteren.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kopje groene thee. Herstellende van buikgriep
Als jij alcohol drinkt kun je niet meer stoppen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
"Concert gaat voor" aldus @Dagoduck bij AZ waren ze naar verluidt uit de panty gescheurd zo'n belangrijke wedstrijd zonder supporters.quote:
Kraak noch smaak. Past wel dus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tijdens ajax drink ik cola zero
Ja zoiets. Het kwam er van 2 kanten uit zelfsquote:
Poep uit je mond lijkt me allesbehalve prettig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het kwam er van 2 kanten uit zelfs
Als je geen biertje meedrinkt op de borrel van de Big 4 partner kom je op een zijspoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een goede keuze. Mensen die bier drinken zijn tokkies
ik ga dan voor spa roodquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je geen biertje meedrinkt op de borrel van de Big 4 partner kom je op een zijspoor
Alles wat niet gewoon Coca Cola is smaakt vervelend.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan zou ik juist cola light drinken
Dat heb ik sinds kind zijn niet meegemaaktquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het kwam er van 2 kanten uit zelfs
Eensquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alles wat niet gewoon Coca Cola is smaakt vervelend.
Het was geen poep. Zou het uiteindelijk wel moeten worden. Maar het verliet voortijdig, en via de verkeerde route, mijn spijsverteringskanaal.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Poep uit je mond lijkt me allesbehalve prettig.
Nooit kinderen naar de opvang sturen dat is Russische roulettequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het was geen poep. Zou het uiteindelijk wel moeten worden. Maar het verliet voortijdig, en via de verkeerde route, mijn spijsverteringskanaal.
Heeft die Poolse meneer ontdekt wat zeep is?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Over poep gesproken... dat pakje bosbessen ligt weer in het schap bij de AH
Dat wel, maar toch liever niet als de wekker de volgende dag vroeg af gaat...quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Als jij alcohol drinkt kun je niet meer stoppen?
nu zonder poepvingersquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Over poep gesproken... dat pakje bosbessen ligt weer in de vriezer sectie bij de AH
Ik heb helaas weinig keus. Anders word ik een gemiddelde Fokker (namelijk een uitkeringstrekker).quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nooit kinderen naar de opvang sturen dat is Russische roulette
Paar potjes handgel naar Polen gestuurd waar praten we over.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Over poep gesproken... dat pakje bosbessen ligt weer in de vriezer sectie bij de AH
verstandige keuze. Helft van vbl zijn toch alcoholistenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch liever niet als de wekker de volgende dag vroeg af gaat...
Waarom zou je slootwater drinken?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef Nober het volgende:
Niemand aan de grolsch dan wel heineken?
*blauwe bessenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Rimmer gespotquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
*blauwe bessen
Beetje poep doet je immuunsysteem goed.
Enschede - Grolschquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom zou je slootwater drinken?
Weet ik, ik kom hier al langer dan vandaag. Alleen niet meer zo vaak dan pakweg 18 jaar geleden...quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
verstandige keuze. Helft van vbl zijn toch alcoholisten
Het eerste jaar een paar keer het Norovirus. Daarna heb je een immuunsysteem van een Siberische tijger.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik heb helaas weinig keus. Anders word ik een gemiddelde Fokker (namelijk een uitkeringstrekker).
Lekker de grote vier of vijf flessen opdrinken. 🍾quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
verstandige keuze. Helft van vbl zijn toch alcoholisten
Komt die uit Norowegen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het eerste jaar een paar keer het Norovirus. Daarna heb je een immuunsysteem van een Siberische tijger.
Komt goed vriend.
Ze moeten wel wat Losser worden jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik trek maar een lucky bakje Johma salade open. Dat kunnen die Tukkers wel gebruiken.
Wederom een verstandige keuze. Wat ik allemaal tegenwoordig hier lees.. van mij part mogen sommige users wel iets van mij krijgen, dat gun ik ze welquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik, ik kom hier al langer dan vandaag. Alleen niet meer zo vaak dan pakweg 18 jaar geleden...
Het is hopen dat OG van Bodo weer scoortquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:58 schreef Black-Death het volgende:
Heb er een hard hoofd in voor Twente
Davygod. Vorige week overigens ook al.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Ohja, Klaassen mag nu spelen
Klik eens op TV Kijken...quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe de ziggo-app eruit ziet. Twente is gewoon niet te vinden. Wat een schijtapp echt dat bedrijf is puur schijt
Ziggo Sport drie. UEFA matchday zoek je.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe de ziggo-app eruit ziet. Twente is gewoon niet te vinden. Wat een schijtapp echt dat bedrijf is puur schijt
Moet je maar niet aan komen kakken als de verlenging al bezig is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dan begint hij Twente vanaf minuut 1 uit te zendenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Klik eens op TV Kijken...
ik kan het gewoon kijken hoor, klik op ga naar livequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dan begint hij Twente vanaf minuut 1 uit te zenden
[ afbeelding ]
Dom stinkbedrijf
Zo!quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wederom een verstandige keuze. Wat ik allemaal tegenwoordig hier lees.. van mij part mogen sommige users wel iets van mij krijgen, dat gun ik ze wel
Mm, ik vind deze act niet zo eigenlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:02 schreef GGMM het volgende:
En als ik dat bolletje helemaal naar het einde verplaats dan beëindigt hij omdat hij klaar is met afspelen
Wat een kutbedrijf
Ik heb hier nog wel een (legaal) linkje waar je naar kan kijken:quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:02 schreef GGMM het volgende:
En als ik dat bolletje helemaal naar het einde verplaats dan beëindigt hij omdat hij klaar is met afspelen
Wat een kutbedrijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ik ben al bij dat ik niet verplicht een TV-abonnement nodig heb om het te kunnen kijken...quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:04 schreef GGMM het volgende:
Hij lijkt het nu te doen.
Oh wat hoop ik dat de rechten volgend jaar bij een normaal bedrijf terecht komen
Fijn dat je je eigen probleem hebt opgelost.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:04 schreef GGMM het volgende:
Oh wat hoop ik dat de rechten volgend jaar bij een normaal bedrijf terecht komen
Sportzender Ziggo Sport, die de uitzendrechten (tot medio 2027) bezit van de drie Europese competities (Champions League, Europa League en Conference League)quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ik zit mobiel. Daar gaat liken vaak mis.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben van 2 naar 0 likes gegaan voor mijn post
Terug naar ESPN nu!quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:04 schreef GGMM het volgende:
@GGMM kun jij hier meer over vertellen hoe dit kan gebeurenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben van 2 naar 0 likes gegaan voor mijn post
Gewoon bij tv kijken kijken en het kanaal zoeken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat werkt niet als je geen abo bij ze hebt neem ik aanquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gewoon bij tv kijken kijken en het kanaal zoeken.
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat werkt niet als je geen abo bij ze hebt neem ik aan
Er staat wel een Ziggo app op mijn tv kwam ik laatst achter, dus nu kijk ik toch op tvquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dan kan je tenminste op je televisie kijken.
Jawel, alleen omdat de wedstrijd "eigenlijk" afgelopen is, staat die niet meer als actief. Je moet ergens naar een TV-gids zoeken en dan gewoon live kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat werkt niet als je geen abo bij ze hebt neem ik aan
Ik ga geen nieuwe televisie kopen omdat Ziggo een zo krakkemikkige app mogelijk aanbiedt voor mensen die niet betalenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er staat wel een Ziggo app op mijn tv kwam ik laatst achter, dus nu kijk ik toch op tv.
Ff de app updaten vriend.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga geen nieuwe televisie kopen omdat Ziggo een zo krakkemikkige app mogelijk aanbiedt voor mensen die niet betalen
Ach, Twente.
quote:
jeroenzoetbaloverdelijnnaarzichtoetrekkendgoal.gifquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lastig te zien, maar zal wel kloppen ja
Straks krijgen we een computeranimatie van UEFAmaffiaquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vraag me af of die echt over de lijn was.
Volgens @Caland was Trauner veel beterquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:12 schreef Bugno3 het volgende:
Hato is een redelijk goede voetballer.
Volgens mij loopt je stream achterquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks krijgen we een computeranimatie van UEFAmaffia
Toen ie dat zei had hij al twee kabouterbrieven op, dat kun je hem niet zo blijven nadragen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens @:caland was Trauner veel beter
Jullie weten dat dit een herhaling is toch.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:41 schreef VacaLoca het volgende:
Uitstel van executie. Twente gaat er uit. Helaas.
Update je televisiequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn televisie heeft geen apps
Jij weet echt niks!!
Hier werkt het maar ik hoop mee. Ziggoquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ahumquote:
Er worden weer visa's uitgereikt aan belchinezen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:13 schreef Zorro het volgende:
Voor de verandering een keer een eigen doelpunt
Gohquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Turkse supporters op de vuist met Anderlecht supporters in het stadion Wedstrijd gestaakt
Ik zapquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Turkse supporters op de vuist met Anderlecht supporters in het stadion Wedstrijd gestaakt
Goh turkse thuisfans op de tribune. je verwacht het niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beide clubs uit het toernooi gooien en Twente in de plaatsquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
@xpompompomx leuk he die multiculturele samenlevingquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hou ons op de hoogte aubquote:
Van Wolfswinkel heeft ook niks bijgedragen behalve zich een paar keer slim laten vallen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente heeft vooral veel te weinig gecreeerd vandaag en dan krijg je er met zo'n voetbal wel een paar tegen, een beetje zoals PSV gisteren tegen Juve
We zien een leeg veldquote:
Ik zap weerquote:
Denk t niet.quote:
Maar PSV kreeg maar 1 tegen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente heeft vooral veel te weinig gecreeerd vandaag en dan krijg je er met zo'n voetbal wel een paar tegen, een beetje zoals PSV gisteren tegen Juve
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:17 schreef RamboDirk het volgende:
Ajaxook zo'n dagvers product wat zo onbetrouwbaar als de pest is.
En was ook nog eens een terugvallende bal.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Het lult echt maar een eind weg he
PSV in de Boedoe rol Hans maar dat weet je zelf ook welquote:
Maar niet onder controlequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij gaat toch via via en dan staat ie geen buitenspel meer toch?
Oh dacht dat iemand van Union hem tussendoor nog raakte. Mazzel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |