Moet je maar niet aan komen kakken als de verlenging al bezig is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe de ziggo-app eruit ziet. Twente is gewoon niet te vinden. Wat een schijtapp echt dat bedrijf is puur schijt
Ja dan begint hij Twente vanaf minuut 1 uit te zendenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Klik eens op TV Kijken...
ik kan het gewoon kijken hoor, klik op ga naar livequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dan begint hij Twente vanaf minuut 1 uit te zenden
[ afbeelding ]
Dom stinkbedrijf
Zo!quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wederom een verstandige keuze. Wat ik allemaal tegenwoordig hier lees.. van mij part mogen sommige users wel iets van mij krijgen, dat gun ik ze wel
Mm, ik vind deze act niet zo eigenlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:02 schreef GGMM het volgende:
En als ik dat bolletje helemaal naar het einde verplaats dan beëindigt hij omdat hij klaar is met afspelen
Wat een kutbedrijf
Ik heb hier nog wel een (legaal) linkje waar je naar kan kijken:quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:02 schreef GGMM het volgende:
En als ik dat bolletje helemaal naar het einde verplaats dan beëindigt hij omdat hij klaar is met afspelen
Wat een kutbedrijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Ik ben al bij dat ik niet verplicht een TV-abonnement nodig heb om het te kunnen kijken...quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:04 schreef GGMM het volgende:
Hij lijkt het nu te doen.
Oh wat hoop ik dat de rechten volgend jaar bij een normaal bedrijf terecht komen
Fijn dat je je eigen probleem hebt opgelost.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:04 schreef GGMM het volgende:
Oh wat hoop ik dat de rechten volgend jaar bij een normaal bedrijf terecht komen
Sportzender Ziggo Sport, die de uitzendrechten (tot medio 2027) bezit van de drie Europese competities (Champions League, Europa League en Conference League)quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ik zit mobiel. Daar gaat liken vaak mis.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben van 2 naar 0 likes gegaan voor mijn post
Terug naar ESPN nu!quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:04 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |