quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
De Raspberry Pi van Danny is aan het roken
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:44 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer ik wel de fipo pak zijn jullie stil
Ik denk iets zonder alchohol of met weinig alcohol. Ik drink liever niet iets met alcohol als ik de volgende dag moet werken...quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
Wat drinken jullie zometeen bij Ajax? Ik pak een biertje
Dat is allang gespeeld en boeit derhalve niemandquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Ajaxgoden over 6 min
rond dit snel af, want iedereen wacht op de godenzonen
tijdens ajax drink ik cola zeroquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
Kopje groene thee. Herstellende van buikgriepquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
Stormrammed?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:44 schreef T3hTommay het volgende:
Sorli wordt bedankt voor zijn twintig minuutjes en mag weer wisselen.
beterschapquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kopje groene thee. Herstellende van buikgriep
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk iets zonder alchohol of met weinig alcohol. Ik drink liever niet iets met alcohol als ik de volgende dag moet werken...
Een goede keuze. Mensen die bier drinken zijn tokkiesquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk iets zonder alchohol of met weinig alcohol. Ik drink liever niet iets met alcohol als ik de volgende dag moet werken...
Dank. Hopelijk kan Ajax mijn herstelproces bevorderen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beterschap
ook namens @:zipportal
@Ivy_Mikequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:43 schreef Wotte het volgende:
Helaas zijn er hier geen az supporters om te feliciteren.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kopje groene thee. Herstellende van buikgriep
Als jij alcohol drinkt kun je niet meer stoppen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
"Concert gaat voor" aldus @Dagoduck bij AZ waren ze naar verluidt uit de panty gescheurd zo'n belangrijke wedstrijd zonder supporters.quote:
Kraak noch smaak. Past wel dus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tijdens ajax drink ik cola zero
Ja zoiets. Het kwam er van 2 kanten uit zelfsquote:
Poep uit je mond lijkt me allesbehalve prettig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het kwam er van 2 kanten uit zelfs
Als je geen biertje meedrinkt op de borrel van de Big 4 partner kom je op een zijspoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een goede keuze. Mensen die bier drinken zijn tokkies
ik ga dan voor spa roodquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je geen biertje meedrinkt op de borrel van de Big 4 partner kom je op een zijspoor
Alles wat niet gewoon Coca Cola is smaakt vervelend.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan zou ik juist cola light drinken
Dat heb ik sinds kind zijn niet meegemaaktquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het kwam er van 2 kanten uit zelfs
Eensquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alles wat niet gewoon Coca Cola is smaakt vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |