"Concert gaat voor" aldus @Dagoduck bij AZ waren ze naar verluidt uit de panty gescheurd zo'n belangrijke wedstrijd zonder supporters.quote:
Kraak noch smaak. Past wel dus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tijdens ajax drink ik cola zero
Ja zoiets. Het kwam er van 2 kanten uit zelfsquote:
Poep uit je mond lijkt me allesbehalve prettig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het kwam er van 2 kanten uit zelfs
Als je geen biertje meedrinkt op de borrel van de Big 4 partner kom je op een zijspoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een goede keuze. Mensen die bier drinken zijn tokkies
ik ga dan voor spa roodquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je geen biertje meedrinkt op de borrel van de Big 4 partner kom je op een zijspoor
Alles wat niet gewoon Coca Cola is smaakt vervelend.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan zou ik juist cola light drinken
Dat heb ik sinds kind zijn niet meegemaaktquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het kwam er van 2 kanten uit zelfs
Eensquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alles wat niet gewoon Coca Cola is smaakt vervelend.
Het was geen poep. Zou het uiteindelijk wel moeten worden. Maar het verliet voortijdig, en via de verkeerde route, mijn spijsverteringskanaal.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Poep uit je mond lijkt me allesbehalve prettig.
Nooit kinderen naar de opvang sturen dat is Russische roulettequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het was geen poep. Zou het uiteindelijk wel moeten worden. Maar het verliet voortijdig, en via de verkeerde route, mijn spijsverteringskanaal.
Heeft die Poolse meneer ontdekt wat zeep is?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Over poep gesproken... dat pakje bosbessen ligt weer in het schap bij de AH
Dat wel, maar toch liever niet als de wekker de volgende dag vroeg af gaat...quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Als jij alcohol drinkt kun je niet meer stoppen?
nu zonder poepvingersquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Over poep gesproken... dat pakje bosbessen ligt weer in de vriezer sectie bij de AH
Ik heb helaas weinig keus. Anders word ik een gemiddelde Fokker (namelijk een uitkeringstrekker).quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nooit kinderen naar de opvang sturen dat is Russische roulette
Paar potjes handgel naar Polen gestuurd waar praten we over.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Over poep gesproken... dat pakje bosbessen ligt weer in de vriezer sectie bij de AH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |